سازندگان رایانه شخصی در حال حاضر از ترس می لرزند

آنچه مسلم است این است که صنعت رایانه های شخصی هنوز بدون مک بوک ایر جدید در حال مبارزه است. هم تولیدکنندگان و هم مشتریان در حال حاضر هستند وقتی صحبت از سرمایه گذاری می شود بسیار محتاط تر است. این تا حدی به دلیل تورم بالا است که جو مصرف کننده را کاهش می دهد. نه تنها سازندگان رایانه های شخصی، بلکه اپل نیز با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند. همانطور که اپل اخیرا توضیح داده است، حداقل در این سه ماهه هنوز هم باید انتظار مشکلات در دسترس بودن را داشت.

اپل قبلا مک بوک ایر 2022 خود را معرفی کرده است و باید با اولین مشتریان در اواسط جولای وارد بازار شود. چیزی که مطمئناً خبر خوبی برای طرفداران پرفروش ترین نوت بوک اپل است، چندان مورد استقبال تولیدکنندگان رایانه های شخصی و نوت بوک ها نیست. را تولیدکنندگان “نگران” هستند در مورد این واقعیت که پرفروش اپل می تواند تاثیر “منفی” بر بازار در حال حاضر بیمار داشته باشد. حداقل این چیزی است که تحلیلگران آسیایی فکر می کنند.

MacBook Air 2022: تمام اطلاعات در مورد نوت بوک جدید اپل

مک بوک ایر جدید: سریع تر و نازک تر

مک بوک ایر جدید همین است اولین دستگاه با تراشه M2، که قرار است با مصرف انرژی کمتر عملکرد بیشتری را ارائه دهد. این نوت بوک تنها 11.3 میلی متر ضخامت و 1.24 کیلوگرم وزن دارد. پیش‌سفارش‌ها از امروز در دسترس هستند (به اپل مراجعه کنید).



منبع مک بوک ایر جدید با تراشه قدرتمند M2 اپل اکنون در دسترس است. این خبر خوبی برای تولیدکنندگان رایانه های شخصی ویندوزی نیست. تحلیلگران می گویند که بازار تضعیف شده ممکن است بیشتر تحت تأثیر منفی قرار گیرد.

سیب

MacBook Air 2022: سازندگان رایانه شخصی نگران هستند

بر اساس گزارش ها، سازندگان رایانه های شخصی ترس از MacBook Air با پردازنده قدرتمند M2 دارند می تواند جایگزین سایر نوت بوک های سطح بالا با ویندوز شود (منبع: دیجی تایمز). علاوه بر تراشه قدرتمند، وب کم با وضوح بالاتر و قاب اصلاح شده مک بوک ایر جدید می تواند دلیل کافی برای برخی از مشتریان برای انتخاب نوت بوک سبک وزن اپل باشد.

همه چیز در مورد مک بوک ایر با تراشه M2 در ویدیو: