سازنده چینی تلویزیون های OLED را به اروپا می آورد

به گفته Konka، یکی وجود دارد اولین تحویل حداقل 3000 تلویزیون در حال حاضر در راه اروپا سازنده هنوز اعلام نکرده است که اولین دسته در کدام کشورها فروخته می شود. فراتر از آن، برخی جزئیات مهم همچنان نامشخص است. Konka هنوز توضیح نداده است که تلویزیون های OLED چقدر هزینه دارند.

Konka هنوز در آلمان نسبتا ناشناخته است، اما باید به زودی تغییر کند. این تولید کننده تلویزیون که از سال 1980 وجود دارد، اکنون به طور رسمی اعلام کرده است که قصد دارد به زودی به بازار اروپا خدمت کند. به طور خاص، در ابتدا دو مدل OLED از سری 812 با صفحه نمایش 55 و 65 اینچی ارائه می شود.

Konka نمی خواهد در تلویزیون متوقف شود. طبق گفته های خودشان، در آینده نیز لوازم آشپزخانه و “محصولات LED هوشمند” در اروپا توبه ارائه شده است. سازنده هنوز مشخص نکرده است که اینها دقیقاً چه خواهند بود.



منبع

تنها چیزی که در مورد مشخصات فنی دو مدل OLED تاکنون شناخته شده است، داشتن یک وضوح 4K و پشتیبانی از HDR10 ویژگی. 8.3 میلیون پیکسل خود روشن در آن گنجانده شده است. پنل OLED داخلی متعلق به شریک LG از کره جنوبی است. Konka با “تلویزیون فوق العاده باریک” خود چیزی کمتر از “کیفیت تصویر تماشایی” را وعده نمی دهد (منبع: Konka).

سازنده تلویزیون های هوشمند چینی Konka در حال ورود به اروپا است. این کار با دو مدل OLED شروع می شود که به زودی در آلمان و سایر کشورها عرضه می شود. اولین تحویل به اروپا در راه است.

حمله Konka با تلویزیون های OLED در اروپا

به گفته سازنده، بر خلاف چین، فقط تلویزیون های سطح بالا باید در نمونه کارها در اروپا گنجانده شوند. اطلاعیه در مورد ورود به بازار نیز به طرز شگفت انگیزی بیان می کند که با قیمت های استثنایی پایین تعریف نمی شود می خواهم. بنابراین احتمال خرید OLED کمتر است.

Konka: سبد محصولات گسترده ای برنامه ریزی شده است

هنگام خرید تلویزیون باید به این موارد توجه کنید: