برای مدت طولانی، آواتار Trag’Oul مایه خنده Diablo 3 بود. اکنون مجموعه Necromancer بازسازی شده است و اکنون یکی از بهترین ساخت‌ها در کل بازی است.

دیابلو 3

آواتار Trag’Oul با از دست دادن زندگی آسیب می بیند. نگران نباشید، زیرا این مجموعه توانایی بازسازی فوق العاده ای دارد که به شما امکان می دهد فوراً سلامت از دست رفته خود را بازیابید و در نتیجه یک مخزن بسیار خوب داشته باشید.

گالری عکس را شروع کنید(12 تصویر)

Emoji Quiz: آیا می توانید این 11 عنوان بازی ویدیویی را حدس بزنید؟

Trag’Oul: تجهیزات

شماها آیا شما به آن نیاز دارید Ring of Royal Embellishment برای دریافت جایزه کامل مجموعه Trag’Oul Avatar و Aughild. در نسخه ما از ساخت، این در Kanai’s Cube فعال است.

Trag’Oul: مکعب کانای

Trag’Oul: جواهرات

شما این سه جواهر افسانه ای را در طلسم و دو حلقه خود قرار می دهید:

فصل 27: ندای نور

هنگامی که یک گلدان فرشته را پیدا کردید، می توانید یکی از اقلام خود را با یکی از سه توانایی خود برکت دهید. ما ترکیب زیر را توصیه می کنیم:

هدف – شی: کلنگ مقبره

قابلیت: مرگ نوا

Trag’Oul: توانایی ها

Diablo 3 Necromancer Death Nova Trag Oul Build
Death Nova Necromancer شما به خوبی با این مهارت ها مجهز شده است.

اگرچه Death Nova مهارتی نامشخص در ساخت است، اما لازم نیست به صورت دستی از آن استفاده کنید. در عوض، این به طور خودکار توسط او تحریک می شود خون بمکد به شرطی که آیتم رز آهنی را در دست راست خود بگیرید.

دانش بازی خود را ثابت کنید: آیا می توانید همه این آرم ها را تشخیص دهید؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.