زمان Bereal: اعلان کی می آید؟

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

به طوری که تا حد امکان تعداد زیادی از کاربران عکس خود را به موقع منتشر کنند و در خواب از این اعلان غافلگیر نشوند یا آن را از دست بدهند، اعلان معمولاً در طول روز می آید. قبل از ساعت 7:00 صبح و بعد از 11:00 شب پس انتظار نداشته باشید که پست بگذارید مگر اینکه شب سال نو باشد. برخی از سایت‌ها در وب با آمار Bereal و زمان‌های قبلی وجود دارند، اما شما نمی‌توانید به غیر از زمان‌ها چیزی از آنها بخوانید. می توانید زمان های گذشته برئال را ببینید برای مثال اینجا با این حال، توجه داشته باشید که این زمان ایالات متحده است.

زمان Bereal: اعلان کی می آید؟

کاربران سرسخت منتظرند تا اعلان «زمان برای Bereal» روی صفحه نمایش گوشی ظاهر شود. سپس 2 دقیقه فرصت دارید تا یک تصویر کم و بیش خلاقانه را در حساب خود آپلود کنید. چگونه زمان ها را برای آمادگی هر چه بهتر برای منطقه بعدی پیدا می کنید؟

آیا می توان زمان بعدی برئال را فهمید؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

حتی اگر تا زمان «برئال» به آن نرسید، همچنان می‌توانید یک عکس آپلود کنید. سپس فقط سایر کاربران می توانند یادداشتی را در پستی ببینند که شما دیر ارسال کرده اید. اگر برای مشارکت Bereal خود به چندین تلاش نیاز دارید، یک نکته نیز وجود دارد. تنها در صورتی که خودتان تصویری را منتشر کرده باشید، می توانید آخرین اخبار دوستان و سایر کاربران برنامه رسانه های اجتماعی را نیز مشاهده کنید. بنابراین حتی اگر چند ساعت از اعلان گذشته باشد، همچنان می‌توانید یک پست Bereal آپلود کنید و در برنامه رسانه‌های اجتماعی شرکت کنید. اگر خارج از زمان Bereal پست کنید، به غیر از یادداشت روی پست مربوطه، هیچ ممنوعیت یا ضرر دیگری وجود ندارد.

برنامه رسانه های اجتماعی Bereal از این واقعیت رونق می گیرد که شما باید فقط یک بار در روز و در یک زمان مشخص چیزی پست کنید. زمان برای همه کاربران یکسان است. آیا می توان دفعات بعدی بریل را در جایی فهمید؟

رسانه های اجتماعی: اختصارات، میم ها و ایموجی ها

هیچ راهی برای پیش بینی یا دیدن زمان برئال در هیچ کجا وجود ندارد. زمان اطلاع رسانی خواهد بود هر روز تصادفی انتخاب شده است. الگو یا سیستم خاصی وجود ندارد. بنابراین نمی‌توانید مثلاً بگویید که اعلان Bereal دقیقاً 30 دقیقه دیرتر از روز قبل می‌آید یا همیشه همان ساعت دوشنبه‌ها انتخاب می‌شود.