زمان و محدوده بازی RPG

نقشه شهر شب پر از فعالیت های مختلف در گوشه و کنار در انتظار شماست. اگر واقعاً می خواهید همه چیز را از بازی ببینید، می توانید روی 100-150 ساعت زمان بازی حساب کنید. گفته می شود که یک توسعه دهنده CD Projekt Red 175 ساعت برای بازی وقت گذاشته است، اما هنوز همه چیز را ندیده است.

آیا قصد خرید Cyberpunk 2077 را دارید؟ نگاهی به مهم ترین حقایق بازی که در مقاله لینک شده برای شما گردآوری کرده ایم بیندازید. آیا از مقادیر زمان و دامنه بازی راضی هستید؟ به ما بگویید در مورد آن چه فکر می کنید نظرات!



منبع

اگر می خواهید تجربه کامل روایت را از بازی دریافت کنید، باید حدود 40 تا 50 ساعت زمان بازی داشته باشید و سپس مهم ترین کوئست های جانبی را با خود ببرید.

صفحه How long to beat که به ضبط زمان بازی اختصاص دارد، داده‌های زیر را برای Cyberpunk 2077 (از 9 دسامبر 2020) فهرست می‌کند:

  • فقط ماموریت های اصلی: 23.5 ساعت
  • ماموریت های اصلی + موارد اضافی: 59.5 ساعت
  • افراد کامل کننده (100%): 103 ساعت

رهایی:12/10/2020

بررسی‌های Cyberpunk 2077 تا حد زیادی نوید موفقیتی را می‌دهند که بازیکنان از این بازی نقش‌آفرینی علمی تخیلی انتظار دارند. اما آیا این عنوان از نظر وسعت و زمان بازی می تواند با The Witcher 3 از همان توسعه دهنده همگام شود؟ ابتدا آشکار می کنیم اعداد مربوط به طول Cyberpunk 2077.

زمان و محدوده بازی Cyberpunk 2077

برای کامل‌کنندگان و بازیکنانی که می‌خواهند تمام تروفی‌ها و دستاوردها را در Cyberpunk 2077 باز کنند، کارهای زیادی برای انجام دادن خارج از مسیر اصلی وجود دارد. اینجوری میتونی تمام وسایل نقلیه موجود در بازی را جمع آوری کنید یا روی به حداکثر رساندن Street Cred خود کار کنید.

زبان ها:انگلیسی آلمانی

با Cyberpunk 2077 می توانید انتظار یک بازی نقش آفرینی گسترده را داشته باشید، اما زمان بازی دقیقا چقدر است و در مورد دامنه آن جدا از داستان اصلی چیست؟ ما فصل‌ها را برای همه سبک‌های بازی ممکن فهرست می‌کنیم و مدت اقامت شما در شهر شبانه شما را مشغول خواهد کرد.

Cyberpunk 2077