زباله خالص؟ شوخی میکنی جدی میگی! من این نکته داخلی Steam را کاملا دست کم گرفتم

مجوز:نرم افزار رایگان

زبان ها:آلمانی

بستر، زمینه:ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز، ویندوز 2000

یک ضرب المثل قدیمی آلمانی می گوید: یک بازی را با اسکرین شات های استیم آن قضاوت نکنید… یا چیزی شبیه به آن. زیرا گاهی اوقات زباله های ظاهری یک مروارید بازی کوچک است. این اتفاقی است که برای من در پلیس قاچاق کالا رخ داد. در واقع، انتظار داشتم که پس از نیم ساعت، ترکیب ژانر پوچ را از روی رکوردم حذف کنم – در عوض، 13 ساعت به طرز شگفت انگیزی سرگرم شدم.

پلیس قاچاق اینگونه بازی می کند

و چون همه اینها کافی نیست، وجود دارد چند ماموریت داستانی، که در آن تصمیماتی می گیریم که بر آینده میهنمان تأثیر می گذارد. آیا ما به رژیمی که برای آن کار می کنیم وفادار هستیم؟ یا اینکه ما مخفیانه طرفدار شورشیان هستیم و از آنها در تلاش برای سرنگونی دولت حمایت می کنیم؟ این انتخاب ها تاثیر زیادی روی گیم پلی بازی ندارند، اما ما می توانیم این کار را از این طریق انجام دهیم روی پایان بازی تاثیر بگذارد.

پلیس قاچاق می داند چه زمانی هوا بیرون است

تریلر رسمی انتشار پلیس قاچاق

در حالی که ممکن است روی کاغذ دیجیتال به نظر برسد که پلیس قاچاق دارای مکانیزم گیم پلی کافی برای ده ها ساعت گیم پلی است. بعد از حدود 13 ساعت تمام می شود – و این خوب است! چون دقیقاً در لحظه ای که کم کم از ترکیب ژانر پوچ خسته می شدم، تیتراژ پخش شد.

زیرا بارها و بارها اتفاق می افتد که ما باید از خود در برابر حمله شورشیان یا راهزنان دفاع کنیم. در این مواقع پلیس قاچاق برای مدت کوتاهی تبدیل به یک تیرانداز اول شخص می شود. به صورت اختیاری با تپانچه، اس ام جی، تفنگ تهاجمی، تفنگ شکاری، تفنگ ساچمه ای یا حتی با نارنجک بیایید دشمنان را شکار کنیم مانند Call of Duty نباید انتظار آتش‌بازی‌های گیرا و صحنه‌های فیلمنامه‌ای وقیحانه را داشته باشید، اما تبادل آتش گیم‌پلی بازی را کمی شل می‌کند و به خصوص در ساعات اول کمی هیجان ایجاد می‌کند.

به ازای هر چکی که با موفقیت انجام شود مقدار کمی پول در حساب وجود دارد، اگر اجازه دهیم شخصی به طور غیرقانونی از مرز عبور کند یا او را برگرداند، باید جریمه بپردازیم. ما سود خود را در تجهیزات جدید سرمایه گذاری می کنیم، خرید کنید ارتقاء پست مرزی ما یا همکارانمان را که فعالانه از ما در صورت کمین با زور اسلحه حمایت می کنند، تبلیغ کنیم.

پلیس قاچاق در حال حاضر با قیمت 19.50 یورو در Steam در دسترس است:

پلیس قاچاق

پلیس قاچاق

آیا این به نظر شما سرگرم کننده است؟ نه واقعا، درست است؟ این دقیقاً همان چیزی بود که در اوایل ماه مارس در ذهن من گذشت پلیس قاچاق ظاهر شد. با این حال، به نظر می رسید که بازیکنان Steam چیزها را متفاوت می بینند. در چند روز اول پس از انتشار، پلیس قاچاق در چارت استیم ماندگار شد. علاوه بر این، 94 درصد از بازیکنان آن را مثبت ارزیابی می کنند. پشت هیاهو چیست؟

آیا می خواهید تصاویر متحرکی داشته باشید تا تصور بهتری از بازی به شما بدهد؟ سپس فقط به تریلر نگاه کنید: