ریاضت بر میلیون ها مشتری تأثیر می گذارد

راه های دیگری برای ذخیره وجود دارد:

MediaMarkt قبلاً کوپن خبرنامه را لغو کرده است

کسانی که به MediaMarkt وفادار می‌مانند پاداش دریافت می‌کنند: برای سال‌ها، خرده‌فروش الکترونیک یک برنامه جایزه ارائه می‌دهد که مزایای زیادی را ارائه می‌دهد. اکنون این مورد تجدید نظر شده است – به ضرر مشتریان. چرا که MediaMarkt علاوه بر نام جدید، دامنه خدمات را به شدت کاهش داده است که دومین اقدام مهم کاهش هزینه در سال جاری است.

بازار رسانه ای

تا کنون، مشتریان MediaMarkt به ازای هر یورو خرج شده، چه آنلاین و چه در فروشگاه، 10 امتیاز دریافت کرده اند. در myMediaMarkt این اکنون به نصف کاهش یافته است: اکنون برای هر یورو خرج شده تنها 5 امتیاز وجود دارد (منبع: MediaMarkt). برای باقی ماندن با مثال نانوایی: این تقریباً شبیه به این خواهد بود که برای هر قهوه برای رفتن فقط نیمی از مهر روی کارت تمبر گذاشته شود. برعکس، این بدان معناست: برای به دست آوردن همان تعداد امتیاز قبلی، مشتریان MediaMarkt اکنون باید دو برابر بیشتر خرید کنند.

به از سوی دیگر، محدودیت نقطه تغییر نمی کند. امتیازهای جمع آوری شده را می توان با کوپن های MediaMarkt مبادله کرد. کوپن 10 یورویی برای 10000 امتیاز، کوپن 25 یورویی برای 25000 امتیاز و کوپن 50 یورویی برای 50000 امتیاز وجود دارد. اگر قبلاً برای دریافت کوپن 10 یورویی مجبور بودید مجموعاً 1000 یورو در MediaMarkt بگذارید، اکنون باید 2000 یورو خرج کنید.

مشخص نیست که چرا MediaMarkt اکنون اقدام به کاهش هزینه دیگری می کند که گفته می شود 9 میلیون عضو باشگاه را تحت تأثیر قرار می دهد (منبع: MobiFlip). ممکن است خرده فروش لوازم الکترونیکی سعی کند از این طریق از افزایش هزینه های داخلی کم کند.



منبع

برنامه های جایزه اختراع جدیدی نیستند. حتی قبل از Payback and Co، نانوایی ها به مشتریان وفادار خود با یک کارت تمبر پاداش می دادند. قهوه دهم رایگان بود. زنجیره‌های الکترونیکی بزرگ مانند MediaMarkt آنقدرها هم قدیمی کار نمی‌کنند، اما اصل برنامه پاداش MediaMarkt Club یکسان است. اما در آینده اعضای باشگاه باید به کمتر قانع شوند.

برنامه جایزه جدید: MediaMarkt فقط نیمی از امتیاز را به شما می دهد

MediaMarkt قبلاً کوپن خبرنامه محبوب را در ابتدای سال لغو کرد. در آن زمان برای اولین سفارش برای هر اشتراک خبرنامه 10 یورو تخفیف در نظر گرفته می شد که ارزش سفارش از 100 یورو بیشتر شود.

از آنجا که باشگاه MediaMarkt تغییر نام داد و اکنون myMediaMarkt نامیده می شود. اگر خرده فروش لوازم الکترونیکی تغییری کوچک اما قاطع در میزان امتیازات پرداختی ایجاد نکرده بود، این به تنهایی ارزش گزارش دادن را نداشت.