شرکت تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی L’Oréal دستگاه جدیدی برای زدن رژ لب ارائه کرده است. این به طور ویژه برای افرادی با تحرک کم طراحی شده است. فناوری پشت آن از یک استارت آپ گوگل می آید. هدف محصول دوم شخصی‌تر کردن ابروها است.

Hapta: L’Oréal از رژ لب موتوردار رونمایی کرد

در نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس نه تنها بزرگترین گروه های فناوری جهان، بلکه L’Oréal نیز حضور دارند. سازنده لوازم آرایشی برای یک محصول جدید به استارت آپ گوگل متکی است اپلیکاتور موتوری ساخته شده است. اپلیکاتور رژ لب قرار است با نام Hapta به بازار عرضه شود. این به طور خاص برای افرادی است که تحرک کامل دست و بازو ندارند.

به گفته L’Oréal، هاپتا یکی دارد کنترل های حرکتی هوشمند و پیوست های قابل تنظیم، که کاربرد دقیق را امکان پذیر می کند. استفاده از رژ لب به طور کامل باید امکان پذیر باشد، حتی اگر استفاده کننده نتواند به دقت مورد نیاز برای این کار دست یابد. به گفته سازنده، باتری یکپارچه یک ساعت دوام می آورد که باید برای بیش از ده کاربرد کافی باشد. شارژ کامل باتری سه ساعت طول می کشد (منبع: L’Oréal).

در آینده، هاپتا باید بتواند وظایف اضافی را از طریق پیوست های قابل تعویض انجام دهد. L’Oréal هنوز مشخص نکرده است که دقیقا چه چیزی خواهد بود. همچنین برای قیمت هاپتا و هنوز اطلاعاتی در مورد در دسترس بودن داده نشده است.

در ویدیو: لایه برداری خانگی لب.

L’Oréal: فناوری AR برای ابروها

سازنده علاوه بر هاپتا، محصولی به نام Brow Magic را نیز معرفی کرده است. با توجه به اظهارات خود، در اینجا آمده است فناوری AR توسط ModiFace برای استفاده. در اینجا کاربران باید صورت خود را با اپلیکیشن اسکن کرده و شکل، ضخامت و جلوه ابروهای مورد نظر خود را انتخاب کنند. Brow Magic باید اواخر امسال در دسترس باشد، هنوز قیمت آن اعلام نشده است.