Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
رویای متاورس زاکربرگ تا چه اندازه گران است - مجله تکنولوژی فودزیلا

رویای متاورس زاکربرگ تا چه اندازه گران است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

گروه فیسبوک متا میلیاردها دلار در آینده خود سرمایه گذاری می کند که گفته می شود در متاورس قرار دارد. طبق آخرین آمارهای تجاری، بخش Reality Labs که مسئول این امر است، سوراخ بزرگتری را در خزانه می سوزاند: رویای مارک زاکربرگ تنها در یک سال 13.7 میلیارد دلار آمریکا را بلعید.

فیس بوک

فیس بوک: یک میلیارد دیگر ضرر در متاورس

Metaverse Horizon Worlds خودش خودش را دارد هنوز ثابت نشده است که یک موفقیت چشمگیر است. برعکس، دنیای مجازی حتی در میان کارمندان گروه فیس بوک به سختی باید علاقه ای را برانگیزد. در اکتبر 2022، یادداشت‌های داخلی مشخص شد که در آن از توسعه‌دهندگان Horizon Worlds خواسته شد حداقل هفته‌ای یک‌بار از متاورس خود بازدید کنند.

هیچ کس در متا باور نمی کند که Reality Labs در آینده نزدیک تبدیل به یک گاو پول نقد شود. به گفته سوزان لی، مدیر مالی، بخش Metaverse رشد خواهد کرد ضرر و زیان بیشتر در سال جاری به عنوان مسئول قبلی زاکربرگ همچنان به موفقیت درازمدت اعتقاد دارد و می خواهد به سرمایه گذاری در این منطقه ادامه دهد.

از متاورس چه انتظاری باید داشت؟ پاسخ در ویدئو است:

Metaverse: Horizon Worlds فایده ای نداشت

بخش Reality Labs، که متا برنامه‌های Metaverse خود را در آن بسته‌بندی می‌کند، تنها از اکتبر تا دسامبر 2022، 4.3 میلیارد دلار ضرر کرده است. با محاسبه در کل سال، نتیجه این است منهای 13.7 میلیارد دلار آمریکا. این در مقایسه با درآمد کل سال 2.16 میلیارد دلار است (منبع: متا).

مارک زاکربرگ آنقدر به Metaverse متقاعد شده است که حتی نام شرکت خود را Meta Platforms تغییر داد. اما تا اینجای کار، برنامه هایی برای دنیای مجازی مشخص شده است از دست دادن عظیم. ارقام تجاری که به تازگی منتشر شده است نشان می دهد که این گروه تا کنون چقدر پول در اینجا سوزانده است.