Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
#رونق مضاعف! واکنش شبکه به اولاف شولز و ترمز قیمت گاز اینگونه است - مجله تکنولوژی فودزیلا

#رونق مضاعف! واکنش شبکه به اولاف شولز و ترمز قیمت گاز اینگونه است

دولت می خواهد تا 200 میلیارد یورو برای این کار در نظر بگیرد. زیرا ترمز قیمت گاز برای تامین کنندگان انرژی به این معنی است که دیگر نمی توانند افزایش شدید قیمت در بازار را به مصرف کنندگان منتقل کنند. در عوض، پول گرانی باید از دولت تامین شود. اما اولاف شولز نیز با انتخاب کلمات خود که به زودی تبدیل به افسانه خواهد شد، در مرکز رویداد قرار گرفت:

علاوه بر قیمت بنزین، که امیدواریم در آینده نزدیک به درستی محدود شود، واکنش ها به ایجاد Scholz باعث خوشحالی برخی از کاربران توییتر شده است:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

شولز در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «ما در حال تهیه یک بسته بزرگ نجات هستیم تا قیمت ها کاهش یابد. اساساً شامل ترمزهای قیمت برق و گاز و بودجه لازم است. صدراعظم شولز این اقدامات را “رونق مضاعف” توصیف کرد. هشتگ متولد می شود:

پاسخ متفاوت به #Doppelwumms: توییتر یک حمله گسترده را آغاز کرد

پس از همه، عوارض گاز ناخواسته در راه نیست. افزایش قیمت های مختلف اعلام شده توسط شرکت های انرژی به زودی باید معکوس شود. گروه سه گانه چراغ راهنمایی اولاف شولز (SPD)، رابرت هابک (سبزها) و کریستین لیندنر (FDP) خبر خوبی را برای مصرف کنندگانی که از زمستان می ترسند، اعلام کردند. به جای این آیا ترمز قیمت گاز به موازات ترمز قیمت برق وجود دارد؟ هر دو اقدام برای کنترل هزینه های انرژی برای شهروندان و شرکت های آلمانی در نظر گرفته شده است.

از نظر محتوا، ترمز قیمت گاز اغلب با استقبال خوبی روبرو می شود:

برخی به پیشینه دیگری در پشت سر و صدای بلند شک دارند:

حتی با ترمز قیمت برق و گاز، یک نیروگاه بالکن می تواند به شما در کاهش هزینه های انرژی کمک کند:

ترمز قیمت گاز در راه است، اضافه شارژ گاز حتی قبل از اجرایی شدن لغو می شود. صدراعظم اولاف شولز، وزیر اقتصاد رابرت هابک و وزیر دارایی کریستین لیندنر این نتیجه را به مطبوعات ارائه کردند. شولز از “رونق مضاعف” این اقدامات صحبت کرد. شما اجازه ندهید که این از طریق توپ در توییتر دروغ بگوید.

ترمز قیمت بنزین در راه است: رونق مضاعف شولز در حال عبور از سقف آنلاین است

اما برای انتخاب کلمات، صدراعظم مجبور شد علاوه بر تمسخر خوش اخلاق، برخی اظهارات تند را نیز تحمل کند:

بر این اساس، مدیر اجرایی حزب SPD بلافاصله رونق مضاعف را در دست گرفت:

باید دید در هفته‌های آتی اجرای آن دقیقاً چگونه باید با موفقیت انجام شود و برنامه‌ها چقدر خوب و مهم‌تر از همه سریع اجرا می‌شوند.