روسای فولکس‌واگن بالاخره یک بیانیه شفاف ارائه می‌کنند

اما چه اتفاقی برای گلف 8 می افتد که فولکس واگن در حال حاضر عرضه می کند؟ بلوم می‌گوید در میان‌مدت، هر دو نسخه گلف می‌توانند عرضه شوند. موتورهای احتراقی و خودروهای الکتریکی می‌توانند همزیستی داشته باشند، همانطور که تا سال 2020 در مورد e-Golf نسبتاً محبوب نبود. به گفته فولکس واگن، تا سال 2033 دیگر موتورهای احتراقی برای بازار اروپا وجود نخواهد داشت. به گفته اتحادیه اروپا، به هر حال باید بیش از دو سال بعد باشد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

فولکس‌واگن می‌خواهد با موتورهای احتراقی خداحافظی کند، خودروهای الکتریکی آینده هستند. اما نام های بزرگ برند را نباید از دست داد. روسای فولکس واگن به صراحت می گویند: گلف و تیگوان در عصر برق به مدل های منسوخ تبدیل نخواهند شد.

فولکس‌واگن جدی است: تیم‌ها روی یک گلف الکتریکی جدید کار می‌کنند

و مدل های قبلی از سری ID؟ با توجه به برنامه فعلی، این موارد نیز می تواند ادامه یابد. از ID.4 به بعد، تفاوت ها در واقع باید به اندازه کافی برای فولکس واگن باشد بدون رقابت داخلی قدرت. با این حال، ID.3 – حداقل از نظر درک خارجی – همتای الکتریکی گلف از همان ابتدا بود. اینکه آیا فضایی برای هر دو مدل وجود دارد یا خیر، باید طی چند سال آینده مشخص شود.

در VW، ID. الیور بلوم، مدیر اجرایی، توضیح می‌دهد که گلف هنوز در بلوک‌های ابتدایی نیست، اما برنامه‌ها در حال مشخص‌تر شدن هستند: «ما در حال کار روی آن هستیم». و در ادامه: “پیشنهادات الهام بخش وجود دارد” مانند موفق ترین خودروی فولکس واگن در دهه های گذشته در عصر خودروهای برقی ادامه یافت می تواند باشد. به گفته Handelsblatt، این پروژه هنوز در مرحله طراحی و مفهومی است.

رقابت فولکس‌واگن نمی‌خوابد، مخصوصاً از چین خودروهای الکترونیکی قوی وجود دارد:

وقتی نوبت به نامگذاری می شود، مشخص است که چه خواهد بود: شناسه. به گزارش این گروه، Buzz نشان داده است که سری e-car با علامت اختصاری ID نیز بدون شماره گذاری کار می کند. پس باید یکی باشه شناسه. خلیج و شناسنامه. بیرون تیگوان قبل از آن، فیس لیفت هنوز برای هر دو مدل در دو سال آینده در انتظار است. پس از آن نسخه های جدید باید آخرین موتورهای احتراقی در سری خود بودن.

ID.3 در مقابل ID. گلف: آیا واقعا جایی برای هر دو خودروی الکتریکی وجود دارد؟

بر این اساس، هنوز تاریخ شروعی برای گلف الکتریکی جدید مشخص نشده است. بلوم و رئیس برند فولکس واگن، توماس شفر، هیچ شکی در آمدن او باقی نمی گذارند: “ما اجازه نمی دهیم نمادهایی مانند خلیج بمیرند”شفر که قبلاً کارت ها را نگاه کرده بود، گفت. انتخاب کلمات نیز روشن می کند: VW فقط گلف نیست. همچنین SUV تیگوان آیا مشتریان باید در نوع برقی و حتی نوع مدل حفظ شوند GTI فولکس‌واگن نمی‌خواهد رد شود.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید