همیشه لازم نیست ساعت هوشمند سامسونگ یا اپل باشد. اگر فقط می خواهید کمی ورزش کنید و داده ها را ضبط کنید، یک ساعت هوشمند از Aldi می تواند کافی باشد. از 19 ژانویه 2023 آلدی ساعت بدنسازی Medion Life P4000 (MD 60871) را می فروشد فقط 34.99 یورو (به Aldi Nord نگاه کنید). این پیشنهاد برای Aldi Nord و Aldi Süd اعمال می شود (به Aldi Süd مراجعه کنید). اینها پیشنهادات محلی هستند که فقط در شعب معتبر هستند. بنابراین اگر ساعت را می خواهید، باید به Aldi بروید.

این را باید در مورد آلدی بدانید:

ارزش خرید ساعت هوشمند Aldi برای چه کسانی را دارد؟

ساعت هوشمند Aldi با یک ردیاب تناسب اندام در یک قاب ساعت هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر قابل مقایسه است. این اقدامات 1.3 اینچ و تمام داده های مربوطه را نمایش می دهد. همانطور که در مورد بسیاری دیگر از ساعت های هوشمند خواهد بود حالت های ورزشی مختلف پشتیبانی می شود و قدم ها شمارش شد با وجود قیمت پایین تنها 35 یورو، ساعت مدیون حتی یک ماژول GPS نیز نصب کرده است. این مورد در مورد بسیاری از ساعت های هوشمند دیگر در بازه قیمتی صدق نمی کند. بنابراین می توانید آموزش خود را مستقل از گوشی هوشمند نیز ضبط کنید.

اگر می‌خواهید تناسب اندام داشته باشید و پیشرفت خود را با ساعت هوشمند دنبال کنید، می‌توانید Aldi را بررسی کنید. یک ساعت هوشمند به زودی تنها با قیمت 35 یورو در آنجا فروخته می شود که دارای ویژگی هایی است که در سایر ساعت های ارزان قیمت نخواهید یافت.

آلدی ساعت هوشمند را به قیمت 35 یورو می فروشد

اساساً برای همه کسانی که نمی خواهند پول زیادی برای ساعت هوشمند خرج کنند و فقط می خواهند هر از چند گاهی تمرین کنند. در مقایسه با ساعت‌های بسیار گران‌تر، داده‌های به‌دست‌آمده نباید کاملاً دقیق باشند. بنابراین برای ورزشکاران سرگرمی که فقط می خواهند چیزی از تمرینات خود بگیرند مناسب تر است.