رقیب سوئیچ جدید سونی می تواند بسیار زیبا به نظر برسد

باید دید که آیا سونی در چند سال آینده نظر خود را در مورد این موضوع تغییر خواهد داد یا خیر – اما به نظر می رسد این شرکت انگشتان خود را با PS Vita به شدت سوزانده است که بازگشت به بازار دستی بعید به نظر می رسد.



منبع

حتی باریک تر، حتی صاف تر، حتی با کیفیت بالاتر – مفهوم این دو طراح واقعاً چیزی است که باید به آن افتخار کرد. تقریباً کار می کند مانند یک تلفن هوشمند مدرن، اما طراحی آن برای شامل چند دکمه و عملکردهای اضافی گسترش یافته است. گالارینی و پزوتی همچنین به فکر یک داک برای اتصال به تلویزیون در خانه هستند. با این حال، برخلاف سوئیچ، کنسول دستی به صورت عمودی در شکاف قرار نمی گیرد، بلکه به صورت افقی برای برقراری ارتباط قرار می گیرد.

تمام تصاویر طراحی جدید PSP در یک نگاه

PSP جدید؟ در حال حاضر هیچ نشانی از زندگی از سونی وجود ندارد

اگرچه Nintendo Switch حتی نمی تواند از نظر قدرت سخت افزاری با PS5 یا Xbox Series X|S رقابت کند، این کنسول یک پرفروش واقعی است. جای تعجب نیست که نینتندو نه تنها بازی های انحصاری مختلفی را در آستین خود دارد، بلکه تنها کنسول دستی است که می توان آن را جدی گرفت.

در حالی که بسیاری از طرفداران پلی استیشن آرزو می کنند سونی یک بار دیگر سعی کند نینتندو را در بازار دستی به چالش بکشد، به نظر می رسد که این از طرف این شرکت است. در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ارائه در این زمینه وجود ندارد. جای تعجب نیست، در حال حاضر سونی در حال حاضر مشکلات کافی برای افزایش تولید PS5 دارد و بنابراین حتی به طور مصنوعی PS4 را زنده نگه می دارد.

اما اگر سونی یک PSP جدید را که طرفداران سال‌ها منتظر آن بوده‌اند، دوباره به نمایش بگذارد، چه می‌شود؟ را طراحان آندره آ گالارینی و نیکولا پزوتی فکر کرده اند که چگونه یکی کنسول قابل حمل مدرن پلی استیشن می تواند به نظر برسد – و تصاویر آنها باعث می شود سوئیچ در مقایسه مستقیم بسیار قدیمی به نظر برسد:

به کنسول های PSP (استفاده شده) در Console Food نگاه کنید

امروز هم طرفداران پلی استیشن PSP را با علاقه به یاد می آورند. با این حال، سونی پس از شکست ویتا تصمیم گرفت از بازار دستی خارج شود. با این وجود، دو طراح سر خود را کنار هم گذاشتند تا به این فکر کنند که یک برداشت مدرن از PlayStation Portable چگونه می تواند باشد – و نتیجه یک رویا به حقیقت پیوست است.

سوئیچ نینتندو

رقابت برای سوییچ؟ تم جدید PSP شگفت انگیز به نظر می رسد