رزرو اتاق فرار و لیزرتگ کرج تخفیف ویژه رزرو اینترنتی اسکیپ روم و لیزر تگ-آل اسکیپ

برگزاری سورپرایز تولد تو اتاق فرار یکی از آپشنای جذاب این بازی هست و شما باید قبل از رزرو تیک جشن غافلگیری تولد رو بزنید و این قابلیت در همه اتاق های فرار انیگما وجود داره و جای نگرانی نیست. فقط اینو بدونید که فضایی برای خوردن کیک در اتاق فرار وجود نداره و از این بابت عذر میخوایم اما برای عکس و فیلم تولد عزیزان شما همه جوره در خدمتیم. در پایین صفحه ورود مشخصات، روش پرداخت را انتخاب کنید و سپس دکمه ثبت را فشار دهید. مبلغ پرداختی نهایی است و در محل اتاق فرار مبلغ دیگری پرداخت نخواهید کرد.

اتاق فرارهای تهران (کامل‌ترین لیست + آدرس اتاق فرارها)

افزونه‌های دیگری مانند دلهره، درام، هیجان و یا حتی کمدی که خوشبختانه به تازگی بین اتاقهای فرار در حال افزایش هم هستند وجود دارند که ما تجربه کردن آنها را هم به شما پیشنهاد میکنیم. در ابتدا بازیکنان فکر می‌کنند که با اتاق و وسایلی ساده و یا قدیمی سروکار دارند. اما بعد از شروع بازی و با گذشت زمان متوجه می‌شوند که با اتاقی اسرار آمیز و با وسایلی عجیب سروکار دارند. بهتر است هر یک از شرکت‌کنندگان یک تخصص ویژه داشته باشند؛ گاهی اوقات اطلاع از نوع کارکرد قفل‌های مختلف می‌تواند بسیار راهگشا باشد! سناریوها و طراحی اتاق‌های فرار در شبیه‌سازی بازی بسیار تاثیرگذار است. در اسکیپ روم معماها و چالش‌ها معمولاً مستقل از هم دیگر نیستند.

سایت تفریحات کیش تخفیف تنها سامانه رسمی، دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماد ثبت رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجوز فروش تفریحات کیش از سازمان منطقه آزاد کیش است. با کلیک روی نماد های بالای همین صفحه می توانید سابقه سرویس دهی و خدمات سامانه کیش تخفیف را مشاهده نمایید. اولین کاری که باید بکنید اینه که اتاق فرار مورد نظرتون رو از روی سناریو، ژانر و میزان سختی بازی انتخاب کنید.

کاراکتر که ترکیبی از اعداد و حروف و نماد ها هستند رو به رو شوید. تمام آن ها یکسان است و با آشنایی با یکی از آن ها می توانید هر نوع دیگری را نیز باز کنید. تمامی حقوق مادی و معنوی برای وبسایت ” اسکیپ اسکری” محفوظ می باشد. بعد از شیوع ویروس ناشناخته ای در شهر لندن نیروهای خود جوش برای پاکسازی مناطق حساس شروع به فعالیت کردند. یکی از این عملیات ها از بین بردن ایستگاه مترو گرین پارک بود که برای از بین بردنش باید منفجر میشد… سال 1970 پاریس خانواده pier یکی از مشهور ترین خانواده ها ، دخترشان ایزابل نامزدش را بخاطر خیانت به قتل میرساند ، بعد از آن اعضای این خانواده از هم جدا میشوند و عمارت pier تبدیل به یک خانه متروکه میشود با یک ساکن که خود ایزابل بود …

اتاق فرار «راز سنگ سیاه» در شیراز و اتاق فرار «طهران 1346» در تهران دوتا از اسکیپ روم‌های شناخته شده در این ژانر هستند. البته خوشبختانه تعداد اسکیپ روم‌ها در حال افزایش است و تقریبا هرکس با هر سلیقه‌ای که دارد، می‌تواند بازی اتاق فرار مورد نظر خود و دوستانش را انتخاب کند. در واقع اتاق فرار یا اسکیپ روم همان بازی های کامپیوتری هستند که در دنیای واقعی شبیه سازی شده اند و به صورت گروهی انجام می شوند. تاکائو کیوتو مردی ۳۰ ساله از کیوتو ژاپن بود که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ تصمیم گرفت بازی های معماگونه و ترسناک را در محیط های رمزآلود طراحی و پیاده سازی کند. این بازی ها به صورت گروهی انجام میشوند، در مدت زمان محدود لازم است افراد گروه جواب معماها را با کمک خلاقیمت و نشانه هایی که در اتاق موجود می باشد بدست آورده و در نهایت از شرایط ترسناک نجات پیدا کنند.

  • در صورت انصراف در شروع یا حین بازی، وجه کامل سانس دریافت می شود.
  • ممکن است قفلی به کار رود که صرفاً از اعداد یا حروف یا نمادها ساخته نشده باشد.
  • با وجود اینکه اتاق‌ فرارها فضا و سبک‌های بسیار متنوعی دارند، قوانین آن‌ها تا حدود زیادی شبیه به یکدیگر است.
  • قیمت اتاق فرار هم دقیقا به تعداد شما بستگی داره اما قیمت بلیط اتاق فرار هر نفر از 95 هزار تومان به بالا هست که این قیمت برخی مواقع با تخفیف اسکیپ روم کمتر هم خواهد شد.
  • شما به عنوان یک گروه توریستی کنجکاو، وارد کلبه ناشناخته می شوید تا پرده از راز ان جا بردارید.

حتما میدونید اسکیپ روم یک بازی تیمیه که نمیشه اون رو به تنهایی انجام داد! و سوالی که همیشه پیش میاد اینه که پس برای انجام بازی باید چند نفر باشیم؟ قبل از هر چیزی اینو بگیم که حداقل و حداکثر تعداد بازیکنان برای هر اتاق فرار مشخص شده. داشتن یه تیم 4 تا 8 نفره استاندارد اکثر اتاق فرارهاست و پیشنهاد ما داشتن یک تیم 5 نفره است.

ژانر ترسناک

سن افرادی که میتونن تو اتاق فرار شرکت کنن معمولا مشخصه. یعنی برای اسکیپ روم های ترسناک باید بالای 16سال باشید و برای اتاق های فرار معمایی و هیجانی بالای 10سال به همراه یک تخفیف اتاق فرار بزرگتر. بهتر است قبل از رزرو به لوکیشن دقیق بازی، نقد بازی، درجه سختی اتاق، حداقل و حداکثر تعداد نفرات مجاز برای تجربه بازی، قوانین و مقررات رزرو، ساعت دقیق سانس و مبلغ تیکت توجه کنید، تا انتخابی صحیح و لذت بخش داشته باشید. مطمئنا می‌توان گفت که بازی اتاق فرار به دلیل نزدیک بودن به فضای دنیای واقعی، می‌تواند برای تک تک بازیکنان مزایایی نیز داشته باشد. به همین دلیل به بررسی بهترین و مهمترین مزایای آن خواهیم پرداخت. کسانی که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند معمولاً آخر هفته‌های دلگیری را پشت سر می‌گذارند.

رزرو اتاق فرار و لیزرتگ کرج تخفیف ویژه رزرو اینترنتی اسکیپ روم و لیزر تگ-آل اسکیپ

وقتشه بریم سراغ ژانرهای اتاق فرار که یکی از اونا خیلی پرطرفداره. شروع کار اسکیپ روم با اتاق فرار معمایی بود ولی انفجار اتاق فرار زمانی بود که اسکیپ روم ترسناک افتتاح شد و مردم دیگه رفتن سمت این ژانر و جدیدا کلی هم طرفدار داره. آخرین ژانر بازی های اتاق فرار هم اسکیپ روم هیجانی هست که اتاق فرار رویا تو این زمینه رقیب نداره.

ما در اکوکلاب برای دوستانی که به سناریوهای ترسناک علاقه مند هستند، اتاق فرار ناشناخته را آماده کرده ایم. داستان این سناریو درباره زنی به نام خانم اسمورل است که در اواسط جنگ جهانی دوم به همراه دو فرزند خود، به روستایی در اسکاتلند فرار می کند. آن ها شب را در کلبه ای جنگلی به سر برده و صبح با بیدار شدن در آن مکان ناشناخته، از شدت غریب و عجیب بودن آن کلبه وحشت می کنند اما چاره ای جز ماندن در آن جا ندارند.

اتاق فرار گاهوک