ردمی K50 گیمینگ، مشخصات، بررسی، قیمت و خرید گوشی ردمی K50 گیمینگ ادیشن شیائومی

علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید. ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. عنوان یک گوشی گیمینگ ، یکی دیگر از نقاط قوت فروش K50 گیمینگ سیستم خنک کننده ارتقا یافته است که احتمالاً آن را به یکی از گوشی های 8Gen1 با بهترین جلوه خنک کننده تبدیل می کند.

حافظه

جزئیات دیگری مانند دکمه شانه و لرزش محور X فوق العاده بزرگ نیز در بررسی آینده گنجانده خواهد شد. این گوشی دارای سه دوربین پشتی است، از جمله دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 که به طور گسترده در پرچمداران دهه 2020 دیده شد. اما دو سال از آن زمان می گذرد، بنابراین ما در واقع انتظار نداریم که هیچ شگفتی به همراه داشته باشد. دو دوربین دیگر یک لنز 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی هستند. را باز کنید و در مقایسه با سایر گوشی های Redmi چیز خاصی وجود ندارد. علاوه بر خود گوشی، یک قاب شفاف همراه با کیت شارژ سریع 120 واتی نیز وجود دارد که همانطور که گفته شد می‌تواند باتری بزرگ 4700 میلی‌آمپر ساعتی گوشی را تنها در 17 دقیقه به طور کامل شارژ کند و از شارژ سریع در حین بازی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی k50 گیمینگ از حافظه داخلی UFS 3.1 استفاده کرده تا کاربران از بالاترین سرعت در تحلیل داده‌های ذخیره شده بهره‌مند شوند، همچنین به کمک این نسخه از حافظه‌های داخلی، سرعت انتقال بسیار بالاتری را نیز تجربه خواهید کرد. همچنین در زمان‌هایی که گوشی شما پس از ساعت‌ها بازی کردن بیش از حد گرم شود، هشدار‌هایی را دریافت خواهید کرد تا از بروز مشکلات جلوگیری شود. تنظیمات تریگر‌های گیمینگ فیزیکی گوشی نیز در دسترس است تا کاربران بتوانند شخصی سازی‌های خود جهت داشتن بهترین عملکرد را بر روی گوشی اعمال کنند.

  • روی این گوشی خبری از جک 3.5 میلی‌متری صدا نیست ولی میتونین با یه تبدیل تایپ سی به جک 3.5 میلیمتری از هدفون و هندزفری‌های گیمینگ سیمی هم استفاده کنین.
  • سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.
  • سه تا دوربین تو یه قاب مستطیل شکل با کمی بیرون زدگی گوشه ی بالا سمت چپ قاب پشتی قرار گرفته.
  • یک نوار لغزنده مکانیکی را به طرفین حرکت می دهید و دکمه های تریگر در کی 50 گیمینگ ظاهر می شوند.
  • سلام ببخشید کی ۵۰ چه موقع میارین؟؟لطفا قیمت رو یه جوری بزارین مستضعفین هم بتونن خرید کنن،خدا خیر و برکت وسلامتی بهتون بده ممنونم.
  • با این حال، چراغ RGB فقط هنگام دریافت پیام یا هنگام شارژ روشن می‌شود، به این معنی که در طول بازی نمی تواند روشن شود.

البته یکی از مشکلات بزرگ این تراشه بالا رفتن حرارت آن با افزایش باری است که رویش گذاشته می‌شود. هنوز خبری از زمان عرضه ردمی کی 50 گیمینگ در خارج از چین نیست، اما حدس می‌زنیم که شیائومی از سیاست سال گذشته خود پیروی کرده و این گوشی را تحت عنوان «پوکو اف 4 جی تی» وارد بازارهای جهانی کند. شیائومی در کنار مدل معمولی ردمی کی 50 گیمینگ از مدل ویژه این گوشی با تم ماشین‌های فرمول یک مرسدس نیز رونمایی کرد که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید.

این گوشی همچنین از WiFi 6E برخوردار است که اتصال سریع‌تر و ثبات بیشتر اتصال را به همراه دارد. از دیگر قابلیت‌های اتصال Redmi K50 Gaming می‌توان به NFC و سنسور اثر انگشت در لبه گوشی اشاره کرد. ویژگی منحصربه‌فرد ردمی کی 50 گیمینگ ، موتور ویبره قدرتمند CyberEngine است که درحال حاضر، بزرگ‌ترین موتور ویبره در گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شود. برای این گوشی یک اسپیکر اصلی و یک توییتر در دو طرف در نظر گرفته شده که مجموع تنظیمات را به چهار اسپیکر می‌رساند و در نهایت،‌ صدای فراگیری را تولید می‌کند. رابط کاربری MIUI برای بازی مناسب است و گزینه هایی برای گیمران در اختیار گذاشته است تا کاربران از گوشی گیمینگ خود بالاترین استفاده را داشته باشند.

صفحه نمایش عالی نیست ولی اصلا بد هم نیست مخصوصا توی محیط بسته خیلی خوب جزئیات و رنگ هارو نشون میده یه مقدار ضعف زیر نور خورشید داره در کل خوبه ولی به امولد های سامی نمیرسه. در صورت خرید یه فن در بازه ی قیمتی 500 تومن این گوشی خیلی خوب هست برای گیم مخصوصا پابجی و کالاف در غیر این صورت به حدی داغ میکنه که واقعا نمیشه تو دست گرفت. این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.

باید خاطرنشان کنیم نسل قبلی با باتری ۵۰۶۵ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار شد و اگرچه ظرفیت باتری کاهش یافته، ولی حالا به جای سرعت شارژ ۶۷ وات با سرعت ۱۲۰ وات سروکار داریم. سال گذشته گوشی ردمی K40 گیمینگ با استقبال زیادی روبرو شد که در بازارهای جهانی به عنوان پوکو F3 GT به دست کاربران رسید. حالا همانطور که انتظار داشتیم، ساعاتی قبل شیائومی از نسل بعدی این گوشی رونمایی کرد که با نام ردمی K50 گیمینگ راهی بازار چین می‌شود.

گوشی کی ۵۰ گیمینگ یک مدل انحصاری برای چین است ولی با رام گلوبال برای سایر کشور ها قابل استفاده می باشد. ردمی K50 گیمینگ شیائومی دارای دوربین 3گانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسل سونی، حسگر فوق عریض 8 مگاپیکسلی سونی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. ردمی k50 شیائومی همچنین با یک باتری 4700 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ 120 وات سیمی همراه شده و به همین خاطر با سرعت بالایی می‌تواند باتری شما را کامل کند.

که سرعت گوشی را با سرعت ماشین های فرمول 1 شیائومی کا ۵۰ مرسدس مقایسه کرده‌است. نحوه انتقال فایل از اندروید به آیفون [آم…نحوه ارسال لوکیشن در اینستاگرام [آموزش د…نحوه آپدیت ایموجی ها در آیفون [آموزش تصو…میوت کردن استوری اینستاگرام ؛ چگونه استو…حل مشکل ضعیف شدن آنتن گوشی [آموزش 10 راه… ردمی K50G به باتری 4700 میل‌آمپرساعت و شارژ باسیم 120 وات مجهز است. ردمی مدعی شده که این قابلیت شارژ می‌تواند باتری را در عرض 17 دقیقه به‌صورت کامل شارژ کند.

ردمی K50 گیمینگ، مشخصات، بررسی، قیمت و خرید گوشی ردمی K50 گیمینگ ادیشن شیائومی

محفظه‌های بخار، گرمای جذب شده توسط تراشه، باتری و IC را به پخش‌کننده‌های حرارتی منتقل می‌کند. این تکنولوژی نسل دوم 20 درصد موثرتر از تکنولوژی نسل قبلی است. این گوشی در نمای جلویی خود به یک لنز 20 مگاپیکسلی Sony IMX596 مجهز شده که از ویژگی زیبایی هوش مصنوعی شیائومی برخوردار است. نمایشگر این گوشی تاییدیه +Display Mate A را دارد و به پوشش محافظ گوریلا گلس وکتوس مجهز است. کی 50 گیمینگ در لبه سمت راستی به دو دکمه شولدر مجهز شده و دکمه پاور هم کمی پایین‌تر از این دکمه‌ها قرار دارد. دکمه‌های تنظیم صدا در لبه سمت چپ گوشی و کمی پایین‌تر از جایگاه معمول که در اغلب گوشی‌ها می‌بینیم، قرار گرفته‌اند.

در تاریخ :