Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
رایان رینولدز باز می‌کند: اولین ماجراجویی ددپول "محققانه" بود - مجله تکنولوژی فودزیلا

رایان رینولدز باز می‌کند: اولین ماجراجویی ددپول “محققانه” بود

X-Men Origins: Wolverine هم برای طرفداران چیزی جز خوب بود. یک یادآوری کوچک، کسی؟ کافیست دوباره تریلر را تماشا کنید:

Deadpool 3 کی میاد؟

اما چند سال پیش اوضاع خیلی متفاوت بود. چون روی او اولین حضور در نقش ددپول در X-Men Origins: Wolverine به نظر می رسد رینولدز تمایلی به یادآوری ندارد. او در مصاحبه ای با Variety درباره Deadpool 3، فیلم را در یک بند فرعی به عنوان یک زباله مطلق توصیف کرد:

و طرفداران نباید بترسند که دوران ددپول رایان رینولدز به پایان رسیده است. فیلم Deadpool 3 قرار است در سپتامبر 2024 در سینماهای آلمان اکران شود (منبع: kino.de). این بخش همچنین باید در درجه اول دوباره بزرگسالان را هدف قرار دهد، زیرا فیلم قرار است در ایالات متحده رتبه R را دریافت کند – در این کشور طرفداران می توانند از سن 16 سالگی انتظار انتشار FSK را داشته باشند.



منبع «همه از من انتظار دارند که هیو جکمن را غمگین کنم، اما باید بگویم که او یکی از اولین ستاره های سینما بود که با او کار کردم، در سال 2007 در فیلم «مردان ایکس ولورین» (X-Men Origins Wolverine). ”

فیلم رسمی ددپول تا سال 2016 در سینماها اکران نشد، اما این ضدقهرمان سرشناس اولین نمایش خود را 7 سال قبل در فیلم X-Men Origins: Wolverine انجام داد. با این حال، رایان رینولدز از اولین حضورش در نقش ددپول چندان راضی نبود.

رایان رینولدز X-Men Origins: Wolverine را زباله مطلق می نامد

با خوشحالی این روزها کمتر کسی ددپول را از فیلم X-Men Origins: Wolverine به یاد می آوردکه عمدتاً به این دلیل است که Deadpool و Deadpool 2 طرفداران را بسیار بیشتر هیجان زده کردند.

اگرچه تولید فیلم ددپول چندین بار در آستانه قرار گرفته است، اما محصول نهایی در سال 2016 موفقیت چشمگیری بود. این فیلم اکشن طنز توده ها را مجذوب خود کرد – به لطف رایان رینولدز که آشکارا در نقش یک ضدقهرمان وحشیانه و طعنه آمیز احساس راحتی می کرد.