راه اندازی مجدد و حذف ذخیره

اگر او از جلو اگر می خواهید شروع کنید، باید سیو خود را حذف کنید. متاسفانه راه دیگری وجود ندارد. به هر حال، لازم نیست نگران جوایز و دستاوردها در این زمینه باشید، زیرا هیچ دستاوردی را نمی توان از دست داد. که ما را به نکته بعدی می رساند:

ذخیره در NfS Unbound را حذف کنید

اگر شما بر روی خود اگر می‌خواهید ذخیره NfS Unbound را در Xbox Series X|S حذف کنید، به‌صورت زیر عمل کنید:

اگر شما در پلی استیشن 5 می خواهد ذخیره را حذف کند، باید به صورت زیر عمل کنید:

  1. به این قسمت بالا سمت راست بروید “چرخدنده (تنظیمات)”.
  2. سپس بالا “ذخیره سازی”.
  3. سپس روی زبانه رها کنید “ذخیره سازی کنسول”، پس از آن بالا “داده های ذخیره شده”.
  4. در حال حاضر در “بازی برای PS5”.
  5. حالا شما به دنبال او هستید Need for Speed ​​Unbound را ذخیره کنید، آن را انتخاب کنید و روی «Delete» کلیک کنید.
در پلی استیشن 5 خود ذخیره NfS Unbound را در این پوشه پیدا خواهید کرد.  (منبع تصویر: Screenshot GIGA)
در پلی استیشن 5 خود ذخیره NfS Unbound را در این پوشه پیدا خواهید کرد. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

کوتاه و بدون درد: شما می توانید آن را انجام دهید بازی را از نو شروع نکنید، حداقل نه به روش سنتی. Need for Speed ​​Unbound گزینه ای درون بازی برای شروع مجدد داستان ندارد.

بستر، زمینه:ویندوز 10، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس

NfS Unbound – یک بازی جدید را شروع کنید

اگر روش توضیح داده شده در بالا روی رایانه شخصی شما کار نمی کند، ذخیره شما قبلاً در EA Cloud ذخیره شده است. اگر اینطور است، باید ذخیره را از ابر EA نیز حذف کنید.



منبع یادداشت مهم: به دقت فکر کنید که آیا واقعاً می خواهید بازی ذخیره شده خود را حذف کنید. تمام پیشرفت ها و تنظیمات شما پس از آن از بین خواهد رفت. از نظر تئوری، می‌توانید ذخیره خود را از قبل در یک USB یا دستگاه ذخیره‌سازی مشابه کپی کنید، یا آن را در فضای ابری آپلود کنید، و بعداً آن را به کنسول خود منتقل کنید. اگر متوجه شدید که اشتباه کرده اید.

اگر بازی را روی خود ذخیره کنید می خواهید رایانه شخصی خود را پاک کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. بازی را ترک کنید و باز کنید اکسپلورر ویندوز مربوط می شه به دایرکتوری “C:UsersusernameDocumentsNeed for Speed(TM) Unbound)” را باز کنید. نکته: مسیر ذکر شده مسیر استاندارد است، اگر آن را در جای دیگری نصب کرده باشید، مسلما مسیر برای شما متفاوت خواهد بود. نام کاربری شما با نام کاربری ویندوز شما جایگزین شده است.
  2. در پوشه شما می توانید پیدا کنید زیر پوشه SaveGame که در آن بازی ذخیره شده است کل پوشه را حذف می کند. اما شما همچنین می توانید نام آن را تغییر دهید اگر می خواهید ذخیره قدیمی را حفظ کنید و بعداً آن را بازیابی کنید.

بسیاری از بازیکنان تعجب می کنند که آیا می توانند داستان را در Need for Speed ​​Unbound دوباره شروع کنند. در ادامه ما به شما پاسخ می دهیم و هر آنچه را که باید در مورد موضوع بدانید به شما می گوییم.