رادیوهای اینترنتی در آزمون 2022


دستگاه های رادیویی مجهز به اینترنت (“رادیو اینترنتی”، “رادیو WLAN”) برای آشپزخانه، اتاق خواب و اتاق سرگرمی ایده آل هستند. در حالت ایده آل، آنها موسیقی و اخبار را از طریق بلوتوث، FM، DAB+ و اینترنت دریافت می کنند. ما بهترین رادیوهای WiFi را از محدوده‌های قیمتی مختلف نشان می‌دهیم و توضیح می‌دهیم که هنگام خرید به چه چیزهایی توجه کنیم.

بهترین رادیوهای WiFi 2022: همه برندگان آزمون و توصیه‌ها در یک نگاه

نکته قیمت-عملکرد برنده آزمون در Whathifi پرفروش ترین رسانه MediaMarkt
مدل گروندیگ DTR 5000 X Robert’s Stream 94i (به علاوه) TechniSat DigitRadio 370 CD IR (371 CD IR)
قیمت (تقریبا) 115 یورو 300 یورو 160 یورو
مزیت – فایده – سود – منفعت بسیاری از توابع، قیمت منصفانه تجهیزات و صدای خوب با درایو سی دی
عیب بدون معجزه صدا نسبتاً گران است عملیات نیاز به زمان آموزشی دارد
پیشنهاد MediaMarkt آمازون MediaMarkt

بلندگوهای بلوتوث در حال حاضر موسیقی را به هر اتاق می آورند. با این حال، در مقایسه با رادیو WLAN، آنها یک نقطه ضعف قاطع دارند: برای پخش موسیقی همیشه باید به یک دستگاه اضافی (تلفن هوشمند، تبلت و غیره) تکیه کنید. خوب رادیو وای فای از سوی دیگر است دستگاه All-In-One، که از نظر دریافت محتوا تا حد امکان همه کاره است. اگر رادیو FM و DAB+ (رادیو زمینی دیجیتال) یکپارچه باشند، به آن “رادیو دیجیتال” گفته می شود. فقط اگر دریافت برنامه ها از طریق اینترنت ممکن است (رادیو وب)، سپس یکی از یکی صحبت می کند “رادیو اینترنتی” یا “رادیو WLAN”. گسترش یا ایجاد شبکه با بلندگوهای دیگر (سیستم چند اتاقه) تمرکز ندارد. محدوده قیمت از حدود 60 یورو برای رادیو WLAN از یک برند معتبر شروع می شود. گران ترین رادیوهای WiFi نیز می توانند چند صد یورو قیمت داشته باشند.

نکته قیمت و عملکرد: Grundig DTR 5000 X

لیستی از پرفروش ترین ایستگاه های رادیویی اینترنتی که دائماً به روز می شود را می توان در آمازون یافت. در آن برای مدتی طولانی در یکی از مکان های جلو است که گروندیگ DTR 5000 X تقریبا 110 یورو نظرات مشتریان دارای ارزش متوسط ​​4.4 از 5 ستاره هستند – این چیزی است که باید به آن افتخار کرد.

گروندیگ DTR 5000 X

گروندیگ DTR 5000 X

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/09/24 06:13

یکی از مشتریان تجربه خود را خلاصه می کند: “اتصال از طریق WLAN بسیار خوب و پایدار است، کنترل Spotify از طریق تلفن همراه و تبلت عالی است.” دستگاهی که توسط سازنده به عنوان رادیو اینترنتی “همه در یک” تبلیغ می شود ارزان و مجهز: علاوه بر دریافت ایستگاه های رادیویی اینترنتی، می توانید به DAB+ یا بلوتوث نیز سوئیچ کنید. کیفیت صدا همیشه نمی تواند شنوندگان خواستار را راضی کند، اما این در محدوده قیمت قابل قبول است.

مزایای:

  • بسیاری از توابع برای قیمت منصفانه
  • اتصال خط (AUX) و هدفون موجود است

معایب:

برنده آزمون در Whathifi و Stiftung Warentest: Roberts Stream 94i (Plus)

دایره های صوتی با کیفیت بالا از تولید کنندگان سنتی انگلیسی استفاده می شوند – و برای چندین دهه استفاده می شوند. مجهز مدرن رابرتز استریم 94i (نمایش در آمازون) انتظارات بالا را برآورده کرد و توانست جایزه “بهترین رادیو 2021 زیر 200 پوند” را در مجله “Whathifi” از آن خود کند. بهترین امتیاز 5 ستاره را گرفت. آزمایش کنندگان بریتانیایی کیفیت صدا را ستودند که حتی در بیست و یکمین کنسرتو پیانو موتزارت در C ماژور KV 467 با پخش پویا و منسجم می تواند متقاعد کند. اندرو ویلیامز از Trusted Reviews نیز به آن 4.5 ستاره می دهد و چیزی برای شکایت نمی یابد. حداکثر، تأکید جزئی سه برابری می‌تواند باعث نارضایتی برخی از شنوندگان شود. یک باتری مناسب (“BP93i”) به صورت اختیاری در دسترس است و می تواند به عقب وصل شود.

Stream 94i Plus: کیفیت صدای بسیار خوب و صفحه نمایش شفاف (منبع تصویر: رابرتز)
جریان رادیویی رابرت 94i

جریان رادیویی رابرت 94i

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/09/24 03:03

همچنین یک نوع از Roberts Stream 94i با “Plus” به نام: Das وجود دارد. رابرت استریم 94i پلاس (مشاهده در Coolblue). به گفته سازنده، این همچنین “خدمات پخش یکپارچه با کیفیت HD مانند TIDAL و Qobuz” را ارائه می دهد. Teufel RADIO 3SIXTY (همچنین 2.0 – Teufel را ببینید) پیروزی آزمایشی را به اشتراک گذاشت.

مزایای:

معایب:

  • تاکید سه برابری
  • نسبتاً گران است

من آن را در لیست پرفروش ترین رادیوهای اینترنتی MediaMarkt دارم TechniSat DigitRadio 370 CD IR (مشاهده در MediaMarkt) با قیمتی در حدود 160 یورو کشف شد. این مهمترین ویژگی آن است درایو سی دی یکپارچه برای سی دی های موسیقی TechniSat DigitRadio 370 CD IR نیز معجزه ای از تجهیزات با FM، DAB+، WLAN، بلوتوث، USB، LAN، AUX IN و اتصال هدفون است.

رادیو اینترنتی Technisat Digitradio 370 CD IR

رادیو اینترنتی Technisat Digitradio 370 CD IR

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/09/24 03:05

وقتی من پرسیدم، سازنده به من اطمینان داد که TechniSat DigitRadio 370 CDIR همسان با دیجیت رادیو 371 CDIR است. شماره مدل دوم را می توان به عنوان مثال در آمازون و همچنین در فروشگاه های ثابت پیدا کرد. این یک نمای کلی از مهم ترین ویژگی ها را ارائه می دهد ویدیو سازنده:

نمای کلی عملکرد: Technisat Digitradio 371 CD BT (ویدیوی سازنده)

رادیو اینترنتی Technisat Digitradio 370 CD IR اکنون از 159.99 یورو در MediaMarkt

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/09/24 06:05

رتبه بندی مشتریان آمازون برای Technisat 371 CD IR تا حد زیادی مثبت است. به دلیل نرم افزار انتقاداتی وجود دارد: این عملیات کمی به عادت کردن نیاز دارد و برخی از موارد منو را می توان بهتر حل کرد. نکته من: در وب سایت سازنده می توانید قبل از خرید به دستورالعمل های عملیاتی (PDF) نگاه کنید. اگر به دنبال یک رادیو اینترنتی سی دی مشابه اما زیباتر هستید، باید به میزان قابل توجهی پول بیشتری خرج کنید: به عنوان مثال، برای Ruark R5 مجلل (مشاهده در آمازون)، که در مجله “Audio” نمره آزمون “مرتبط” را کسب کرد. (مساله 03/2020).

مزایای:

  • تجهیزات خوب از جمله درایو سی دی
  • ارزش زیادی برای پول

معایب:

  • عملیات نیاز به زمان آموزشی دارد

بهترین رادیوهای اینترنتی 2022: توصیه ها به این ترتیب انتخاب شدند

من تجربیات و تحقیقات خودم را در مجلات تخصصی در این خلاصه آورده ام. مدل های رادیوی اینترنتی فعلی ارائه شده است که مورد تحسین مطبوعات و مشتریان قرار گرفته است و به همین دلیل برای خرید پیشنهاد می شود. روش تست استفاده شده توسط Stiftung Warentest نیز در وب سایت مربوطه توضیح داده شده است. منابع مورد استفاده: Whathifi (نسخه ویژه 2021)، Stiftung Warentest (نسخه 07/2018، 11/2021)، SFT (نسخه 02/2019، در دسترس از Readly)، صوتی (نسخه 03/2020)، بررسی های مورد اعتماد (ژوئن 2018)

WLAN/رادیو اینترنتی: آنچه باید قبل از خرید بدانید

ما ویدئوی مشاوره قبل از:

رادیو WLAN، رادیو اینترنتی: در واقع چیست؟

که رادیو وای فای یک دستگاه مستقل مجهز به بلندگو (های) است که می تواند به هزاران ایستگاه رادیویی و پادکست از طریق اینترنت دسترسی داشته باشد و اغلب از منابع دیگر نیز پشتیبانی می کند. برای پذیرش فقط اتصال به اینترنت است، اما بدون کامپیوتر اضافی یا گوشی هوشمند مورد نیاز است. رادیوهای WLAN، اینترنت یا IP باید از رادیوهای به اصطلاح دیجیتال متمایز شوند. اگرچه رادیوهای دیجیتال خالص از DAB + دیجیتال پشتیبانی می کنند، اما دسترسی به اینترنت ندارند و بنابراین نمی توانند هیچ ایستگاه رادیویی را از شبکه دریافت کنند. رادیوهای WLAN مجهز معمولاً هر دو را ارائه می دهند: آنها ایستگاه های رادیویی DAB+ و اینترنتی را دریافت می کنند.

پرفروش ترین های رادیو اینترنتی را در آمازون تماشا کنید

برخی از سیستم‌های فشرده قابلیت شبکه دارند و عملکردهایی مانند Airplay یا رادیو اینترنتی را ارائه می‌دهند. در راهنمای خرید ما اطلاعات بیشتری کسب کنید:

اصطلاحات رادیویی Wi-Fi: قالب‌ها، اتصالات و موارد دیگر

بلوتوث:
می توانید از بلوتوث برای اتصال سایر دستگاه های دارای بلوتوث (گوشی هوشمند، تبلت و غیره) استفاده کنید. بی سیم به برخی از رادیوهای Wi-Fi متصل شوید و موسیقی، اخبار و پادکست‌ها را مانند بلندگو یا هدست بلوتوث از طریق آنها پخش کنید.

DAB+:
اگر رادیو WLAN از DAB+ پشتیبانی می کند، به این معنی است که می توانید ایستگاه های رادیویی دیجیتال را نیز دریافت کنید. DAB مخفف Dدیجیتال آصوتی بجاده سازی

DLNA:
را Dدیجیتال Lآیینگ نشبکه آlliance (DLNA) مجموعه ای از استانداردها و پروتکل ها را توسعه داده است که به دستگاه ها اجازه می دهد تا محتوای یکدیگر را بدون پیکربندی اصلی درک کنند. اگر رادیو WiFi از DLNA پشتیبانی می کند، می توانید موسیقی و فایل های صوتی مشترک را از رایانه یا NAS پخش کنید.

پنجه:
اتصال جک (AUX-In) به منابع پخش دیگر (تلفن هوشمند، پخش کننده MP3، پخش کننده سی دی و غیره) اجازه می دهد. توسط کابل به رادیو متصل شده و از آن به عنوان بلندگو استفاده کنید.

کابل Aux AmazonBasics، کابل صوتی استریو، جک دوشاخه 3.5 میلی متری

کابل Aux AmazonBasics، کابل صوتی استریو، جک دوشاخه 3.5 میلی متری

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/09/24 05:47

مشاوره خرید بیشتر در GIGA:

Spotify Connect:
Spotify Connect نرم افزار کامل Spotify نیست، بلکه یک عملکرد اضافی است. برای اینکه بتوانید محتوا را انتخاب و کنترل کنید، همچنان به دستگاهی نیاز دارید که برنامه Spotify (تلفن هوشمند، رایانه و غیره) را به عنوان “کنترل از راه دور” نصب کرده باشد. سپس رادیو اینترنتی آنها را پخش می کند.

VHF:
اگر رادیو WLAN از FM پشتیبانی می کند، به این معنی است که می توانید ایستگاه های رادیویی معمولی را نیز در نزدیکی دریافت کنید. FM مخفف تواضافیکبه زودیwخوب در کاربردهای عمومی، گاهی اوقات از علامت اختصاری استفاده می شود FM (fفرکانسمترمدولاسیون) زمانی استفاده می شود که VHF واقعاً منظور باشد.



منبع