رئیس هیوندای ماشین الکتریکی خودش را دست کم گرفت

مشتریان قبلی هیوندای، که عمدتاً مدل‌های حجمی را خریداری می‌کنند، نمی‌خواهند از پیشنهاد الکتریکی بترسند. “ما آنها را می خواهیم پایگاه مشتری را که داریم حفظ کنیم. ما سعی نمی کنیم تمرکز خود را به طور کامل تغییر دهیم، اما معتقدیم که می توانیم با خودروهای الکترونیکی به مشتریان کاملا جدیدی دست یابیم.

از یک طرف، هیوندای هیچ ریسکی با Ioniq 5 نکرده است: SUV مدرن، اما نه بزرگ، بسیار مد روز است. از سوی دیگر، شما باید محدودیت های قیمت هیوندای به سمت بالا باز می شود – یک گام پرخطر برای پایه مشتری، زیرا فقط از 44000 یورو شروع می شود. او احتمالاً می داند که کره جنوبی تا چه حد موفق بودند تا حدی خودش را شگفت زده کرد.

Ioniq 6: هیوندای از کوین بیکن کمک پدر دریافت می کند

هیوندای بازار پریمیوم را کشف می کند: این برای مدل های ارزان چه معنایی دارد؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

وقتی صحبت از خودروهای الکترونیکی می شود، تولیدکنندگان آسیایی نیز به طور فزاینده ای در این کشور مورد توجه قرار می گیرند. Ioniq 5 همچنین یک داستان موفقیت واقعی برای هیوندای است. خودروی الکترونیکی بیشتر از آن چیزی که رئیس اروپایی در راه است به کره ای ها می دهد.

تحرک

Ioniq 5 ارائه می دهد: حتی هیوندای نیز به این موفقیت اعتقاد نداشت

این همچنین با برنامه هایی که هیوندای می خواهد مدل های موفق i10، i20 و i30 را برای مدت طولانی تری ادامه دهد، مطابقت دارد. چه آنها نیز شاخه های صرفا الکتریکی دریافت شد، اما همچنان باز است.

مایکل کول، رئیس اروپایی، در پاسخ به این سوال که آیا محدودیتی برای اینکه هیوندای تا چه حد می‌خواهد بخش پریمیوم را در آینده باز کند، وجود دارد، توضیح می‌دهد: «تجربه ما با Ioniq 5 تقریباً به یک نه اشاره می‌کند» (منبع: اتوکار). e-SUV مشتریان جدید مختلفی را برای هیوندای به دست آورده است و احتمالاً یکی وجود دارد نسبت مشتریان از برندهای درجه یک بیشتر از آنچه انتظار داشتیم.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

حتی با برادر بزرگتر Ioniq 5، شما می خواهید دوباره مارک های ممتاز را شکار کنید. کول بیان می کند: به نظر نمی رسد که وفاداری به برند با خودروهای برقی آنقدر قوی باشد.

Ioniq 5 با موفقیت خود راه را برای دیگر خودروهای الکترونیکی تحت برند زیرمجموعه هیوندای هموار کرده است: برادر اول، Ioniq 6، روی همان پلت فرم است، اما به عنوان یک سدان اسپرت و بهینه شده مقاومتی عرضه می شود. Ioniq 7، یک SUV بسیار بزرگتر که برای سال 2024 برنامه ریزی شده است، تنها به دلیل Ioniq 5 کارهای اساسی را انجام داده است. به گفته کول، قبلاً مطمئن نبود که آیا این شاسی بلند بزرگ برای اروپا مناسب است یا خیر.

هیوندای برای ارائه Ioniq 6 پشتیبانی قابل توجهی دریافت کرده است: