مدیر موقعیت را در بخش ها و اندازه می بیند تفاوت کافی بین مدل هابرای ادامه هر دو او به اتوکار توضیح می دهد: «ID.3 هرگز جانشین گلف نبود، بلکه بیشتر یک گلف پلاس است.
در مقایسه با e-Golf، چنین ID. پایه گلف روی یک پلت فرم کاملا الکتریکی. تفاوت آن در غیر این صورت تنها در صورتی در آینده آشکار می شود که بدترین ها به بدترین اتفاق بیفتند.
این همچنین باید مشخص کند که یک شناسه. گلف به جهت گیری کلاسیک خود وفادار خواهد ماند: بین ID.2 به عنوان یک خودرو الکترونیکی کوچک برای شهر و ID.3 به عنوان یک خودروی کامپکت درجه یک قرار می گیرد. گلف کلاسیک برای همه، در حالت ایده آل
چه اتفاقی برای فولکس واگن گلف در آینده ای کاملا الکتریکی خواهد افتاد؟ این سوال به همان اندازه برای طرفداران فوری است که برای خود فولکس واگن. رئیس برند توماس شفر می تواند شناسه بخرد. تصور گلف برای آینده اما حرف آخر زده نشده است.
شناسه. گلف: رئیس فولکسواگن به خودروهای الکتریکی کلاسیک امیدوار است
شفر این شناسه را نامگذاری کرد. Buzz، مدلی که نام جدید محدوده الکتریکی را با نام مدلی که قبلا مشابه بود ترکیب می کند. ترکیب مخفف شناسه با یک عدد در سنگ تنظیم نشده است. شفر حتی واضح تر است، اما بدون هیچ قولی: فولکس واگن می تواند شناسه داشته باشد. گلف داشته باش.»
شفافیت در مورد اینکه آیا ID.3 بیشتر از نظر قیمت باز می شود یا در نهایت Volksstromer مورد انتظار با ID. هنوز زمان زیادی در راه است: نسل هشتم فعلی گلف تا سال 2027/2028 باقی خواهد ماند.