رئیس فولکس‌واگن می‌خواهد خودروی فرقه‌ای را به صورت الکتریکی ادامه دهد

مدیر موقعیت را در بخش ها و اندازه می بیند تفاوت کافی بین مدل هابرای ادامه هر دو او به اتوکار توضیح می دهد: «ID.3 هرگز جانشین گلف نبود، بلکه بیشتر یک گلف پلاس است.

در مقایسه با e-Golf، چنین ID. پایه گلف روی یک پلت فرم کاملا الکتریکی. تفاوت آن در غیر این صورت تنها در صورتی در آینده آشکار می شود که بدترین ها به بدترین اتفاق بیفتند.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

این همچنین باید مشخص کند که یک شناسه. گلف به جهت گیری کلاسیک خود وفادار خواهد ماند: بین ID.2 به عنوان یک خودرو الکترونیکی کوچک برای شهر و ID.3 به عنوان یک خودروی کامپکت درجه یک قرار می گیرد. گلف کلاسیک برای همه، در حالت ایده آل

چه اتفاقی برای فولکس واگن گلف در آینده ای کاملا الکتریکی خواهد افتاد؟ این سوال به همان اندازه برای طرفداران فوری است که برای خود فولکس واگن. رئیس برند توماس شفر می تواند شناسه بخرد. تصور گلف برای آینده اما حرف آخر زده نشده است.

شناسه. گلف: رئیس فولکس‌واگن به خودروهای الکتریکی کلاسیک امیدوار است

شفر این شناسه را نامگذاری کرد. Buzz، مدلی که نام جدید محدوده الکتریکی را با نام مدلی که قبلا مشابه بود ترکیب می کند. ترکیب مخفف شناسه با یک عدد در سنگ تنظیم نشده است. شفر حتی واضح تر است، اما بدون هیچ قولی: فولکس واگن می تواند شناسه داشته باشد. گلف داشته باش.»

شفافیت در مورد اینکه آیا ID.3 بیشتر از نظر قیمت باز می شود یا در نهایت Volksstromer مورد انتظار با ID. هنوز زمان زیادی در راه است: نسل هشتم فعلی گلف تا سال 2027/2028 باقی خواهد ماند.



منبع

“ما نام های تجاری با وضعیت فرقه، Golf و GTI داریم. احمقانه است که بگذاریم آنها بمیرند. ما به منطق ID پایبند خواهیم بود، اما مدل هایی با وضعیت فرقه توماس شافر، رئیس برند فولکس‌واگن در حاشیه نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس 2022 به مجله بریتانیایی اتوکار گفت: نام خود را ادامه خواهند داد.

هنگامی که پی سی ولت از وی پرسید، فولکس واگن توضیح داد که اینها فقط ملاحظات هستند، اما نه برنامه های مشخص: “ما نمی توانیم گلف کاملا الکتریکی را تایید کنیم.” همانطور که در بالا توضیح داده شد، هسته اصلی اظهارات شفر این است که “ما به این فکر می کنیم که چگونه می توانیم چنین نام های تجاری مهمی مانند “Golf” یا “Polo” را به حرکت الکتریکی منتقل کنیم، برای مثال توسط در آینده مدلی به نام ID. گلف می تواند وجود داشته باشد” مانند VW

همچنین شناسه گلف – اگر بیاید – باید از نظر قیمت در مقایسه با موتور احتراقی متقاعد شود:

خودروی الکترونیکی ارزان؟ شناسه. گلف می تواند تبدیل به یک فولکس استرومر شود

از یک سو، واضح است که فولکس‌واگن نمی‌خواهد بدون نام‌گذاری جدید سری ID برای خودروهای برقی خود کار کند. از زمان اولین مدل ID.3، این نام به معنای برق رسانی بوده است و تصور زندگی بدون آن دشوار است. از سوی دیگر، فولکس‌واگن دارای نام‌های تجاری قوی بوده و هنوز هم دارد که نمی‌خواهند از آنها چشم پوشی کنند: شفر تصریح می‌کند: «بدون نام گلف، نه شانسی، این کار را نمی‌کردیم».