رئیس فولکس‌واگن با بیانیه شفاف شوکه شد

برای خودروهای کوچک، تغییر به درایو الکتریکی یک چالش واقعی است. تا کنون، باتری بسیاری از مدل‌ها را گران‌تر کرده است، نه تنها در VW. اکنون حتی آینده موتور احتراقی در پولو نامشخص است.

VW Polo: آینده موتور احتراقی فرقه متزلزل است

پولو همانطور که می دانیم می تواند به سمت پایان خود در حرکت باشد. با این حال، بعید است که نام نیز با آن ناپدید شود. شافر اخیراً تأیید کرده بود که فولکس‌واگن می‌خواهد برندها و مدل‌های قدرتمندی را در عصر خودروهای الکتریکی حفظ کند. در این زمینه شناسنامه آورد. گلف وارد بازی می شود که می تواند در زیر ID.3 در مجموعه ولفسبورگ قرار گیرد.

رقابت قیمت بین خودروهای الکترونیکی و موتورهای احتراقی قطعی نشده است:

خودروهای الکترونیکی ارزان؟ مشکل باتری حل نشده باقی مانده است

با یورو 7، استاندارد آلایندگی جدیدی از سال 2025 اعلام شده است. کاهش برای این صنعت باید کوچک باشد تا همچنان امکان خرید مقرون به صرفه برای خودروها فراهم شود. در صورتی که سازندگان مجبور به سرمایه گذاری بر روی فناوری اگزوز بهبود یافته در حین توسعه باشند، قیمت ها تنها باید چند صد یورو افزایش یابد. رئیس برند فولکس واگن، توماس شافر، آن را متفاوت می بیند. او می ترسد که ماشین های کوچک و کوچک آن را دوست داشته باشند فولکس واگن پولو تا 5000 یورو گران تر در یک لحظه خواهد شد

فولکس‌واگن نمی‌خواهد بدون نام سری ID جدید، اما از قبل به خوبی تثبیت شده کار کند، و همچنین نمی‌خواهد بدون نام‌گذاری مدل‌های عصر موتورهای احتراقی که برخی از آنها دهه‌هاست که شناخته شده‌اند، کار کند. یک شناسه با پیروی از طرح گلف، پولو می‌تواند زیر ID.2 از قبل برنامه‌ریزی‌شده قرار گیرد و به مدل پایه جدید فولکس‌واگن تبدیل شود. با این حال، قبل از آن، هزینه‌های خودروهای الکترونیکی، به‌ویژه باتری‌های آنها، باید کاهش یابد. به گفته شفر مشکلی که فولکس واگن در حال کار بر روی آن است هنوز راه حلی وجود ندارد دارد.



منبع

چنین افزایش قیمتی خودروی فرقه را وارد دسته بندی قیمتی جدیدی می کند. ماشین کوچک هزینه دارد از 19925 یورو در نسخه اصلی فعلی. افزایش، همانطور که شفر انتظار داشت، پولو را با ارزان ترین خودروی الکتریکی که شرکت مستقر در وولفسبورگ در حال حاضر روی آن کار می کند، همتراز خواهد کرد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

به گفته شفر، فولکس واگن در حال حاضر در حال بررسی اثراتی است که استاندارد آلایندگی جدید می تواند بر پولو و شرکت داشته باشد. مدیرعامل انتظار دارد تا چند روز دیگر به نتیجه برسد. با این حال، اگر ترس او تایید شود و یورو 7 پولو به طور قابل توجهی گران شود، “ما قطعا دیگر سرمایه گذاری نخواهیم کرد” (منبع: Autocar via Auto Motor Sport). این پایان برای ماشین کوچک خواهد بود احتمالا حداکثر از سال 2025