رئیس فورد: خودروهای الکترونیکی چینی در حال کنار رفتن هستند

اما وقتی چینی‌ها قوی‌تر و قوی‌تر می‌شوند، چگونه تولیدکنندگان و برندهای معروف می‌توانند به این روند ادامه دهند؟ سوالی که فورد سازنده سنتی نیز باید از خود بپرسد. برای فارلی، تنها دو راه وجود دارد: فورد به یکی نیاز دارد برند متمایز – و به گفته فارلی، فقط همین را داشته باشید – یا باید به هزینه های کمتری دست یابد.

برای دومی، شانس بسیار بد است: زیرا سازنده چینی می توانند در مقادیر بسیار بیشتری تولید کنند، آنها هستند از نظر هزینه، مزیت آشکاری دارد. در این زمینه، او همچنین از شروع به کار برندهای چینی در اروپا انتقاد می کند. با سهام‌های بزرگ‌تر، می‌توانید در اینجا حتی سریع‌تر رشد کنید تا با فورد یا دیگر تولیدکنندگان قدیمی رقابت کنید.

در حالی که BYD اکنون با خودروهای الکترونیکی خود در آلمان نیز نمایندگی دارد – و همچنین به بزرگترین تولید کننده خودروهای الکترونیکی در چین تبدیل شده است – بقیه این سری هنوز نسبتاً ناشناخته هستند. به عنوان مثال، جیلی اکنون پشت سر برندهای Volvo و Polestar قرار دارد و سهام بزرگی در مرسدس دارد. هوشمندهای الکتریکی جدید نیز از جیلی می آیند.

“ما می بینیمشون چینی به عنوان رقابت اصلی ما، جیم فارلی، مدیر عامل فورد گفت، نه جنرال موتورز یا تویوتا. برای او، چین نه تنها بزرگترین بازار خودرو در جهان است، بلکه اکنون می تواند باتری هایی بسازد که از بهترین ها هستند. چین نیز بر بازار خودروهای برقی تسلط دارد.

از سوی دیگر، SAIC تاکنون عمدتاً به عنوان شریک تولیدکنندگان آلمانی برای تولید آنها در چین شناخته شده است. این گروه از شانگهای نیز پشت مدل های جدید برند MG هستند.



منبع

وقتی صحبت از خودروهای الکترونیکی به میان می‌آید، نقش‌ها کاملاً واضح است: تسلا راه را هموار کرد. تولیدکنندگان سنتی شروعی کند داشتند، اما اکنون شروع به کار کرده اند. اگر به دنبال نوآورانه ترین وسایل نقلیه هستید، باید بیشتر و بیشتر چین را زیر نظر داشته باشید. جیم فارلی، رئیس فورد نیز مزایای بسیار زیادی را برای خودروهای الکتریکی چینی می پذیرد.

آب کم عمق

رئیس فورد: خودروهای الکترونیکی چینی بزرگترین رقابت هستند

رقابت خودروهای الکترونیکی در چین هرگز نمی‌خوابد:

فورد، فولکس‌واگن، تویوتا: چگونه می‌توانند با خودروهای الکترونیکی چین همگام شوند؟

فارلی مطمئن است: “چینی ها نیروی محرکه خواهند بود” (منبع: رویترز از طریق اخبار خودرو). او قبلاً شرکت هایی را پیش رو می بیند که دیگر در این کشور ناشناخته نیستند: BYD، Geely، Great Wall Motors، Changan و SAIC به گفته فارلی به برندگان در میان برندهای خودروی چینی

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید