رئیس اپل در حال بازدید از سونی است

اما خواهد شد شباهت ها بین هر چهار مدل بدهید. صرف نظر از سرعت، USB-C به طور کلی راه خود را پیدا می کند و “جزیره پویا” دیگر برای مدل های حرفه ای محفوظ نخواهد بود. بر این اساس آیفون 15 و آیفون 15 پلاس به آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو فعلی نزدیک خواهند شد.



منبع

اپل با هر نسل جدید آیفون، دوربین گوشی های هوشمند را بهبود می بخشد. با آیفون 15، اپل می خواهد یک سنسور دوربین جدید و خلاقانه از سونی نصب کند. در همین حال، رئیس اپل در حال حاضر در ژاپن در سایت حضور دارد.

سیب

آیفون 14: حالت عمل در عمل

سوال باز: کدام مدل ها در نظر گرفته می شوند؟

ما بیش از یک دهه با سونی کار کرده ایم تا سنسورهای دوربین پیشرو در جهان را برای آیفون توسعه دهیم. از کن و کل تیم تشکر می‌کنم که امروز امکانات مدرن کوماموتو را به من نشان دادند.»

چه کسی باید قبلاً فراموش می کرد: خود سونی نیز تلفن های همراه می سازد. با این حال، آنها هر چیزی جز موفق در بازار بین المللی هستند. از سوی دیگر ژاپنی ها به عنوان تامین کنندگان فناوری مدرن دوربین در این زمینه شانس بیشتری دارند. اپل همچنین از آن برای آیفون 15 آینده استفاده خواهد کرد و احتمالا این کار را خواهد کرد سنسورهای دوربین پیشرفته از سونی (منبع: Nikkei Asia).

آیفون 15 و آیفون 15 پلاس به عنوان یک مفهوم واقعی:

اما چه چیزی این سنسورهای سونی را تا این حد خاص می کند؟ گزارش فعلی وعده های زیادی را می دهد. برخلاف محصول استاندارد، سنسورها باید سیگنال اشباع را در هر پیکسل دو برابر کنند و در نتیجه نور بیشتری را جذب کنند. به این ترتیب، پس، در شرایط شدید از قرار گرفتن در معرض بیش از حد و کم نور جلوگیری می کند. این عملی است، به عنوان مثال، برای عکس های پرتره در نور پس زمینه قوی. هر عکاسی می داند: هرگز در برابر نور عکس نگیرید. با آیفون، این قانون طلایی دیگر لزوما نمی تواند اعمال شود.

کسی که نداند کوماموتو کجاست. شهر و مرکز اداری استان کوماموتو به همین نام در کیوشو، جنوبی ترین جزایر بزرگ ژاپن واقع شده است.

آیفون 15: اپل سنسور دوربین جدید سونی را نصب می کند

اما سؤالات هنوز بی پاسخ مانده است، یعنی مشخص نیست که آیا هر چهار مدل آیفون 15 از سنسور دوربین جدید بهره خواهند برد یا اینکه فناوری سونی به تنهایی این کار را انجام خواهد داد. مدل های حرفه ای مسلم است. این تعجب آور نخواهد بود، زیرا از قبل تصویر واضحی از تفاوت ها وجود دارد. تراشه جدید A17، اتصال USB-C سریعتر، حافظه بیشتر، حسگرها به جای دکمه ها و دوربین جدید پریسکوپ در آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس به تنهایی وجود خواهد داشت. اخیرا اپل همچنین می تواند نام آیفون 15 اولترا را تغییر دهد و از تیتانیوم ساخته شود.

به روز رسانی 14 دسامبر: گزارش‌های قبلی در مورد دوربینی که سونی به‌ویژه برای آیفون 15 توسعه داده بود، تغذیه جدیدی دریافت کرد، زیرا تیم کوک، رئیس اپل به‌طور تصادفی در آنجا حضور داشت. در سونی در یک بازدید کوتاه مدت و مشارکت طولانی مدت را برجسته کرد. او در توییتر می نویسد:

همه مدل‌های آیفون ۱۴ می‌توانند به این ویژگی جدید دوربین دسترسی داشته باشند: