دیگر هیچ بهانه ای وجود ندارد – چیزی که در نهایت اکنون باید بیاید

اپل واچ او اس 9 را معرفی کرد

اینجوری همه برنده میشن اپل ساعت‌های هوشمند بیشتری می‌فروشد، برندها دامنه خود را گسترش می‌دهند و از تصویر اپل سود می‌برند، و مشتریان انتخاب بیشتری در مورد چهره‌های ساعت دارند. اساساً اپل واچ هرمس موجود به عنوان یک مدل تجاری.

همچنین واچ فیس های جدیدی در watchOS 9 آینده وجود دارد:

افکار من برای آخر هفته: هدف این ستون فراهم کردن خوراکی برای تفکر و انعکاس «سیل خبری» هفته در پایان است. مجموعه کوچکی از مقالات قبلی در ستون:

فقط برندگان وجود دارند: اپل، برندها و مشتریان

شماره گیری های رایگان در دسترس و توسعه یافته به صورت جداگانه با رقابت کاملاً عادی هستند. چه سیستم عامل Google Wear یا سایر سیستم های اختصاصی. حتی ساعت‌های هوشمند ارزان قیمت مانند آمازفیت را می‌توان با آن تزئین کرد. با این حال، نه همیشه به طور رسمی. به طور خاص، شماره گیری از مارک های معروف هر چیزی جز به طور رسمی قانونی است. اما بزرگترین فرصت اپل در اینجاست.

به دور از دنیای اپل، شماره گیری های برندهای معروف را می توان از قبل نصب کرد. فقط همیشه رسمی نیست. (منبع تصویر: GIGA)

فقط چند نامزد بالقوه را نام ببرید. آنها واقعاً می توانستند دست های خود را برای شماره گیری هایشان دراز کنند. شما نمی توانید آنها را با 99 سنت دریافت کنید. شاید بیشتر برای 20، 30، 50 یا حتی 100 یورو. خیلی دیوانه و خیلی گران؟ لازم نیست. به عنوان مثال، برندهای مذکور می توانند دستبندهای زیبایی را برای اپل واچ در مغازه های خود بفروشند. قیمت آنها حتی بیشتر است، مانند سه رقمی. هر کسی که آنها را بخرد یک کد دانلود برای شماره گیری ها نیز دریافت می کند. چیزی شبیه تخفیف البته برندهای سبک زندگی می توانند اپل واچ را نیز در محل بفروشند.

سال به سال، اپل با چند واچ فیس جدید جشن می گیرد. در ماه ژوئن که watchOS 9 ارائه شد هم همینطور بود آیا این کافی است؟ اگر واقعاً بخواهید شخصی سازی کنید، چیزی به دست نمی آورید. برنامه‌های بی‌شماری برای Smartwach وجود دارد، اما توسعه‌دهندگان هنوز مجاز به ارائه صفحه‌های ساعت، یعنی شماره‌گیری نیستند. برای من کاملا غیر قابل درک است. به نظر من بالاخره این ویژگی باید الان بیاید. شاید به عنوان یک شگفتی در ارائه اپل واچ 8 در ماه سپتامبر؟ مطلوب خواهد بود.

سازنده آیفون سال هاست که اپل واچ را با موفقیت به فروش می رساند. تنها یک نکته تا به امروز نادیده گرفته شده است: شما همچنان بیهوده به دنبال فروشگاهی برای شماره گیری هستید. فرصتی از دست رفته برای ساعت هوشمند. در شماره فعلی ستون آخر هفته GIGA، دلیل این احساس را توضیح می دهم و چرا این گزینه اکنون باید با اپل واچ 8 ارائه شود.

سیب

سازنده آیفون احتمالا بهترین اپ استور نظارت شده را دارد. هر چیز مشکوکی شانسی ندارد و حتی به مغازه ختم نمی شود. صفحه های مارک های معروف می توانند به صورت رسمی و محافظت شده برای فروش ارائه شوند. به‌ویژه برندهای مد برای این کار از پیش مقدر شده‌اند، کارخانه‌های ساعت‌سازی کلاسیک شاید کمتر. فقط واچ فیس ها را برای Apple Watch تصور کنید:

  • گوچی
  • پرادا
  • لویی ویتون
  • رئیس هوگو
  • بولگاری
  • تام فورد
  • آرمانی
  • کانال ها

من از قبل می توانم اسکناس های دلار و یورو را در چشمان مدیر ببینم. جدی پول به معنای واقعی کلمه در خیابان است. اکنون تنها کاری که اپل باید انجام دهد این است که آن را برداشته و با کمال میل آن را با برندهای مد به اشتراک بگذارد. بهانه ها دیگر حساب نمی شوند، زیرا این ایده منطقی است و اکنون باید حداکثر با اپل واچ 8 معرفی شود.



منبع