دیگر نمی‌توانید این کار را در مسنجر انجام دهید

نسخه:2.22.22.81

بستر، زمینه:اندروید

واتس اپ عملکرد اسکرین شات را مسدود می کند

علاوه بر این، مشکل اساسی این است که نمی‌توان 100% محافظت در برابر کپی کردن، مشابه محتوای DRM وجود داشت. زیرا اگر پیام خود حذفی دریافت کردید، در شرایط عادی دیگر نمی توانید اسکرین شات بگیرید با این حال، به عنوان مثال، می توانید به عکاسی یا فیلمبرداری از محتوا با گوشی هوشمند دیگری ادامه دهید. مشکلی که با نام آنالوگ گپ یا حفره آنالوگ شناخته می شود، هرگز توسط واتس اپ یا هر شخص دیگری حل نخواهد شد. بنابراین هنگام ارسال محتوای خصوصی همچنان باید به مخاطبین خود اعتماد کنید. فقط یک پیام واقعاً قطعی است نه فرستادن.



منبع

زبان ها:آلمانی

مدت‌ها گمان می‌رفت که واتس‌اپ در حال کار بر روی ویژگی‌ای است که در صورت حذف خودکار پیام، امکان گرفتن اسکرین شات در برنامه را مسدود می‌کند. این در واقع برای محافظت از حریم خصوصی شما وجود دارد. احمقانه است که هر گیرنده می تواند به سادگی یک اسکرین شات از پیام بگیرد و آن را فوروارد کند. دقیقاً به زودی به پایان می رسد. در نسخه بتا واتس اپ برای اندروید می توانید نه اسکرین شات و نه ضبط صفحه نمی توان برای پیام خود حذف شونده ایجاد کرد. فقط یک تصویر سیاه ظاهر می شود:

این از بسیاری از برنامه های بانکی که امکان گرفتن اسکرین شات وجود ندارد، شناخته شده است. دقیقا اینا مسدودسازی اکنون در واتس اپ برای پیام های خود حذف شونده نیز اعمال شده است. این کمی حریم خصوصی بیشتر ایجاد می کند و باید زمانی که واتس اپ پیام های خود حذفی را شروع کرد، معرفی می شد.

مسدود کردن ویژگی اسکرین شات در پیام های خود حذف شونده در واتس اپ یک مرحله مهم است. با این حال، هنوز مشخص نیست که چه زمانی این عملکرد برای همه کاربران فعال می شود.

مجوز:نرم افزار رایگان

اینها بهترین جایگزین های WhatsApp هستند:

واتس اپ نمی تواند جلوی هر خطری را بگیرد

مدت ها پیش، واتس اپ امکان ارسال پیام هایی را فراهم کرد که فقط یک بار باز می شوند و سپس خود به خود از بین می روند. اگر می‌خواهید جزئیات مهمی را که نمی‌خواهید دیگران ببینند، به‌عنوان یک عملکرد عملی به‌کار می‌روند، می‌توان با یک اسکرین شات از آن عبور کرد. این به زودی به پایان خواهد رسید.