برخی از کاربران اینستاگرام مدام ایمیل هایی از عکس های برهنه دریافت می کنند که آن ها را نخواسته اند و ای کاش نمی خواستند. طبق یک مطالعه بریتانیایی که در بهار 2022 منتشر شد، اینستاگرام از کاربران خود در برابر “فلش سایبری” بسیار کم محافظت می کند. به گفته متا، فیلترهایی از قبل در دسترس هستند که قرار است برهنگی را در تصاویر تشخیص دهند، اما در عمل اغلب از کار می افتند و عکس های ناخواسته از بین می روند.

اکنون متا اعلام کرده است که ابزار جدیدی در دست ساخت است بهتر است کاربران را از dickpics در DM محافظت کنید. اما شما هنوز در ابتدای توسعه هستید – بنابراین انتشار به موقع انتظار نمی رود. با این حال، از قبل واضح است که کاربران باید خودشان تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند حفاظت برهنگی را برای چت‌ها فعال کنند یا خیر. علاوه بر تصاویر برهنه، ابزار جدید باید از توهین و نفرت نیز مراقبت کند.

در اینجا دلیلی وجود دارد که شما نباید دوست پسر سابق خود را در اینستاگرام دنبال کنید:

تصاویر برهنه ناخواسته مجازات دارد

تصاویر برهنه ناخواسته در DM بخشی از زندگی روزمره برای تعداد کمی از کاربران اینستاگرام است. متا به‌عنوان اپراتور این پلتفرم، اکنون دوباره این مشکل را بر عهده گرفته و قول رفع آن را داده است. با این حال، فیلتر جدید برهنگی در آینده نزدیک معرفی نخواهد شد.

اینستاگرام: فیلتر جدید Dickpics در حال کار است