دیزنی پلاس بعد از پخش سریال های مارول را تغییر می دهد

چطور ممکن است این اتفاقات «خانم. مارول» اندکی بعد از «مرد عنکبوتی: راه خانه نیست» و خود سریال نیم سال بعد از فیلم در تابستان 2022 منتشر شد. یک اشتباه فیلم؟ این طور است، زیرا دیزنی پلاس اکنون بی سر و صدا جزئیات را تصحیح کرده است و مجسمه آزادی دوباره مانند «مرد عنکبوتی: راه بازگشت به خانه» به رنگ مسی می درخشد. بنابراین: فیلم و سریال بهتر با هم هماهنگ می شوند. کلاه بر سر توجه به جزئیات.

نکات برجسته در دیزنی + در سال 2023:

اما در نگاه اول هنوز یک مشکل وجود دارد: اندازه بزرگ کجاست سپر کاپیتان آمریکا که مجسمه آزادی در آخرین فیلم مرد عنکبوتی می پوشد؟ کاملاً گم شده است. توضیح احتمالی: در طول مبارزه نهایی، سپر به زمین می افتد و از بین می رود. ظاهراً، MCU تصمیم گرفت که سپر را دوباره در جای خود قرار ندهد و به تصویر کلاسیک مجسمه آزادی که در «خانم. Marvel” را ببینید.

MCU امسال در دیزنی +

با تعداد فیلم ها و سریال های موجود در MCU (جهان سینمایی مارول)، گاهی اوقات می توانید مسیر خود را گم کنید. حتی سازندگان مارول هم چنین احساسی دارند یا همیشه اجازه ندارند در طول تولید همه چیز را درباره یکدیگر بدانند. بنابراین یک جزئیات در دیزنی + پس از آن تغییر کرد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع به یاد می آوریم: در فینال «مرد عنکبوتی: راه بازگشت به خانه نیست» این اتفاق در جزیره لیبرتی می گذرد، دقیقاً جایی که فیلم معروف مجسمه آزادی در نیویورک می ایستد. در حال حاضر در فیلم به طور گسترده بازسازی می شود و دوباره مسی رنگ به نظر می رسد و نه آن پتینه سبزی که ما می دانیم. به خوبی شناخته شده است که توسعه چنین پتینه ای سال ها طول می کشد. در MCU اینطور نیست، زیرا در سریال “Ms. مارول، مجسمه آزادی دوباره به رنگ سبز ظاهر شد، نه مسی.

Disney+ اکنون در حال تغییر “Ms. مارول” به خاطر مرد عنکبوتی

و همچنین با “خانم. مارول» یک اتحاد مجدد وجود دارد. “مارول” در پایان ماه جولای در سینماها اکران خواهد شد و ممکن است در اوایل اکتبر در دیزنی + پایان یابد. شاید فیلم نمای به روز دیگری از مجسمه آزادی مسی رنگ به ما بدهد.

صحبت از MCU و Disney+ شد. امسال، چهار فیلم جدید مارول و حداکثر هفت سری جدید در سرویس استریم قرار خواهند گرفت. Black Panther: Wakanda Forever از اول فوریه آغاز می شود. آخرین فیلم در MCU در نوامبر 2022 در سینماها اکران شد و اکنون پس از بیش از دو ماه اولین نمایش خود را در دیزنی پلاس جشن می گیرد. سریال «تهاجم مخفی» در بهار دنبال می‌شود که در آن با ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری دیداری دوباره برگزار می‌شود.

نکات مهم سال 2023 در دیزنی +