دیزنی + نقطه فروش منحصر به فرد خود را از دست می دهد: خب پس شب بخیر!

ایندیانا جونز در دیزنی+ (تریلر)

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

مایه تاسف است، اما نمی توان آن را تغییر داد؟ اما مشکل واقعی جای دیگری است. بسیاری از سریال ها و فیلم هایی که اکنون از دیزنی + منتشر می شوند، تولیدات داخلی هستند. دیزنی در واقع حق تصاحب آنها را دارد. مثلا سریال «بید» که فقط در ابتدای سال پخش شد و متاسفانه فصل دوم نمی گیرد. یا مستند «جهان به روایت جف گلدبلوم» که ارزش دیدن را دارد. همه نسخه های اصلی دیزنی + خالص.

چیزی که به ویژه نگران کننده است این است عدم اطمینانی که دیزنی در آن مشتریان خود را پشت سر می گذارد. هیچ هشدار قبلی مانند نتفلیکس یا آمازون از طریق برنامه و وب سایت خود وجود ندارد. بنابراین کاربران دچار سردی می شوند.

در مفهوم: شب بخیر دوستان موش من. امیدوارم به زودی از خواب بیدار شوید و در آخرین تصمیم خود تجدید نظر کنید.

به هر حال، یکی از موارد مورد انتظار نیز وجود دارد، مانند سریال ایندیانا جونز:

هیچ کس این را نمی داند. صادقانه بگویم، دیزنی + نه تنها یک نقطه فروش منحصر به فرد را از دست می دهد، بلکه به طور کامل تمام اعتماد مشتری را قربانی می کند.

هرکسی که مشترک نتفلیکس و آمازون پرایم ویدیو شده باشد، می داند که چگونه این کار را انجام دهد. بسیاری از فیلم ها و سریال ها فقط برای مدت زمان محدودی از ارائه دهندگان پخش در دسترس هستند. هر از گاهی محتوا ناپدید می شود و موارد جدید اضافه می شود.

دیزنی + مشتریان را شگفت زده می کند: ده ها سریال و فیلم دیگر در دسترس نیستند

همچنین مشخص نیست سرنوشت فیلم ها و سریال ها چه خواهد شد. آیا آنها در جای دیگری مجوز دریافت خواهند کرد، یا تا روزی دور در آرشیوهای تاریک محبوس خواهند شد، دیزنی قصد دارد در آینده آنها را از سیاه چال آزاد کند؟

نظر من: با چنین شیوه های تجاری سختگیرانه قبل از تمدید اشتراک سالانه فعلی یا لغو آن، باید دو بار فکر کنم. سپس می توانید حداکثر ماهانه Netflix را تماشا کنید. اکنون جهش ایمان تمام شده است.

افکار من برای آخر هفته: هدف این ستون فراهم کردن خوراکی برای تفکر و انعکاس «سیل خبری» هفته در پایان است. مجموعه کوچکی از مقالات قبلی در ستون:

اعتماد از دست رفته، مشتریان از دست رفته؟

چه کسی می‌تواند یا می‌خواهد انتظار داشته باشد که این موارد بدون هیچ گونه بحثی از مجموعه دیزنی+ حذف شوند؟

دیزنی + تا کنون بیشتر متفاوت بوده است: یک بار در Disney+، همیشه در Disney+. با این حال، اکنون این فرض به نظر می رسد مغالطه تلخ و سرویس پخش این ارائه دهنده آمریکایی در حال حاضر تعداد زیادی عنوان مختلف را در سراسر جهان حذف می کند – ما همچنین گزارش دادیم.

تولیدات داخلی واقعی عمدتاً “ایمن” هستند، این برای Netflix و Amazon Prime Video صدق می کند. دومی گاهی اوقات آنها را به پیشنهاد تبلیغاتی آمازون Freevee منتقل می کند، اما هنوز هم دیده می شوند و به طور کلی ممنوع نیستند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

برخلاف رقابت نتفلیکس و آمازون پرایم ویدیو، دیزنی + تاکنون با یک نقطه فروش منحصر به فرد قوی قانع شده است. در یک لحظه، گروه میکی ماوس اکنون این کار را رها کرده و در نتیجه آینده سرویس استریم خود را به خطر می اندازد – اعتماد از بین رفته است. بیایید در شماره جاری ستون آخر هفته در مورد آن صحبت کنیم.