دکور مغازه شال و روسری خیره کننده

تاکتیک دیگری که باید مدنظر داشته باشید این است که شما مسیر را برای هدایت مشتری به جای خاصی استفاده می کنید. شاهد خلق آثار بسیار زیبایی هستیم که توانسته اند تاثیرات زیادی را بر بینندگان داشته باشند. این روش مزایای بسیار زیادی دارد. البته این مزایا در برخی از روشهای دیگر نیز وجود دارد. گاهی اوقات مالک بافتی نرم و ملایم را برای طراحی داخلی مغازه خود مورد استفاده قرار می دهد و گاهی ترجیح بر این است که بافتی خشن و رنگ های جیغ تر در برخی از نقاط مغازه به کار گرفته شود. نکته مهم این است که ویترین و نمای مغازه شما باید اولاً شاخص باشد و ثانیاً برای مشتری موردنظر شما طراحیشده باشد. این قفسهها باید به خوبی سازماندهی شوند و کالاها در آن قرار گرفته و توسط مشتری به راحتی دیده شوند. گاهی اوقات معماری نمای ساختمان انقدر زیبا و درست است که آدم فضای داخلی آن را نیز برای خود رویا بافی میکند. هر وقت هم که بخواهید می توانید به سادگی آن ها را جا به جا کنید. پس از اینکه متوجه شدید مشتری شما به کدام سمت تمایل دارد، باید مسیری را برای هدایت مشتری به سمت بازدید سایر اجناس فراهم کنيد.

هر روسری را به صورت جداگانه در یک خانه که به کمک تقسیم کننده ها به وجود آورده اید قرار دهید. توصیه ما به شما، انتخاب طراح حرفه ای است که کلیه اصول روز دنیا را در طراحی و تزیین دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک بکار می بندد و سابقه اجرای پروژه های موفق، تضمین کننده این موضوع باشد. نورپردازی مناسب و حرفه ای از دیگر عوامل مهمی است که علاوه بر زیبایی و جذابیت طراحی داخلی مغازه و ویترین بر زیبایی نمای بیرونی آن نیز تاثیر می گذارد. که می تواند توجه رهگذران را به خود جلب کند و کاری کند که آنها وارد مغازه ی شما شوند. چیدمان کیف و کفش ها باید به گونه ای باشد که مشتریان برای تست کردن آنها به راحتی به فضاها دسترسی داشته باشند. به همین دلیل گفته میشود، که این نما از دوام و استقامت خوبی برای استفاده در ساختمانهای بسیار بلند، برخوردار نیست. رنگی که با این رزین روی سطح ورق اجرا میشود، به طور مستقیم بر روی آلومینیوم اجرا نمیشود. بهتر است بدانید که در تولید سرامیکها و کاشیها از خاک رس به عنوان مواد اولیه استفاده می کنند. این موضوع شاید به دلیل اینک که افراد اطلاعات و آگاهی لازم را ندارند و باعث می شود ضررهای زیادی را تجربه کنند.

هم طراحی دکور و هم نمای مغازه که در اصل همان طراحی نمای ساختمان محسوب میشود، هر دو تاثیر چشم گیری روی افزایش فروش شما خواهد داشت، هلدینگ ساختمانی سپنتا در این مقاله به بیان نکته های طراحی مغازه می پردازد که با رعایت این نکته ها می توانید فروش خود را افزایش دهید، با ما همراه باشید. علاوه بر نکات گفته در مورد ویترین و چیدمان دکور مغازه، نکته مهم دیگری که به عنوان یک اصل در طراحی داخلی مغازه وجود دارد، سیرکولاسیون و مسیر رفت و آمد مشتریان است. غالباً نورپردازی مناسب و نور زیادی که جنسها را بهخوبی و از دور نمایش میدهد، میتواند گزینه صحیحی باشد؛ اما شاید برای یک مغازه خاص، بهتر باشد ویترین را نیمهتاریک در نظر گرفت تا حس کنجکاوی مشتریان برانگیخته شود. برای مثال، نمای یک مغازه ی قنادی تفاوت زیادی با نمای یک مغازه ی میوه فروشی از نظر رنگ ها و متریال های به کار رفته دارد.

توجه به جزئیات میتواند تأثیر به سزایی در افزایش زیبایی ظاهر قنادی داشته باشد از این رو نباید از آنها غافل شد. طراحی ویترین مغازه در ورود مشتری به داخل مغازه و خرید او بستر تأثیر دارد. دقت نمایید که هر چه محصولات مغازه شما از کیفیت بالایی برخوردار باشند، اگر به قفسه بندی دکور مغازه دقت نکنید نهایتاً مشتری مغازه را ترک می کند چون به او احساس سردرگمی دست می دهد و به طور کلی نمیتواند آنچه در ذهن خود وجود دارد، را پیدا نماید بنابراین قفسه بندی می بایست با هدف سازماندهی اجرا شود. شما یک تاجر هستید و پیش از آنکه اخلاق و قیمتها و اجناس خوبتان مشتری را قانع به خرید کند، این ویترین و نمای خارجی مغازه شماست که او را بهسوی شما میکشاند! با تمام تلاشی که شما برای جذب خریدار به محصولاتتان کرده اید، قطعا عبور باعجله مشتریان از آنها، که باعث محدود کردن تعداد محصولات خریداری شده توسط آنها می شود، آخرین چیزی است که شما میخوا هید. شاید آخرین چیزی که شما می خواهید، خروج سریع مشتری ها از داخل فروشگاه می باشد.

یکی از روشهایی که در نصب آلومینیوم کامپوزیت مورد استفاده قرار میگیرد، روش L و روش H است. نحوه ی چیدمان تلفن های همراه باید به صورتی باشد که چشمگیر جلوه کند.چون در یک پاساژ مغازه های دیگری هستند و نظم یک ویترین می تواند برگ برنده شما در ارائه محصولات باشد، می توانید هر ویترین را به یک برند اختصاص بدهید و از نورپردازی نقطه ای برای متمایز کردن ویترین خود با سایر مغازه ها استفاده کنید چون مشتری از سردرگمی و شلوغی ویترین های دیگر به ستوه آمده و جذب ویترین گویا و زیبای شما خواهد شد. بسیار اهمیت دارد که مشتری از هر سنی و با هر سلیقه ای، بتواند با مراجعه به یک مغازهی لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات مورد نیاز خود را تهیه کند و نیاز نباشد برای فراهم کردن هر یک از مغازه ای جداگانه خرید کند.

ضخامت لایه آلومینیومی در ورقهای کامپوزیتی نیز ممکن است متفاوت باشد. ورقههای کامپوزیتی از نظر کاربردی، انواع مختلفی دارند. بعد از چیدمان وسایل توسط پارتیششن بندی بخش های مختلف برای اصلاح، شینیون، میکاپ، پدیکور و… اگر سرامیکهایی را خریداری کنید که جذب آب بالایی نداشته باشد بعد از مدتی دچار مشکل می شوید و مجبور به تعویض آن می شوید علاوه بر آن که وقت شما را می گیرد هزینه های زیادی را هم شامل می شود. باید توجه داشته باشید که هنگام نصب این نوع سرامیک از مصالح درجه یک استفاده شده باشد که بعد با رفت و آمد زیاد ماشینها دچار ماشین مشکل نشود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی وجود میزهای تلویزیون بسیار کم شده است زیرا با ساختن خانه ها از طرحهای جدیدی مانند سرامیک دیوار تلویزیون استفاده می نمایند که در نهایت زیبا و جذاب می شود. سرامیکها مدلهای مختلفی دارد که در دسته های مات مانند سرامیک مشکی مات و براق قرار می گیرد. ویترین مغازه اولین نمایی است که مشتری از مغازه بوتیک می بیند و در همان زمان تصور کیفیت و زیبایی اجناس در ذهنش شکل می گیرد. این گروه از کامپوزیتها درست همانند رزین PVDF اجرا میشوند، با این تفاوت که یک لایه سوم هم روی رزین PVDF اجرا میشود. این لایه از لحاظ ساختار مولکولی با رزینهای عادی متفاوت است. اما منظور از این نکته و حرف آخر آن چیست؟

شاید ویترینها سابقاً نقش معرفی اجناس و کاربریهای مغازه را داشتند؛ اما امروز که تعداد مغازهها بینهایت زیاد شده است و مشتریها انتخابهای متعددی دارند، اولین عاملی که مشتری را بهسوی فروشگاه شما جلب میکند طراحی ویترین مغازه است. یا شاید شما اجناسی باقیمتهای متوسط دارید و علاقهمندید تعداد بیشتری از افراد را بهسوی فروشگاهتان بیاورید؟ در اغلب موارد روسری فروشیها دارای مغازهای با مساحت کوچک یا نهایتاً متوسط است. در این صورت، یک دکور بسیار لوکس میتواند غالب افراد با سطح درامد متوسط را فراری دهد! اما بهتر است در این کار زیاده روی نکنید، زیرا شلوغ شدن بیش از حد فضا از لحاظ رنگی نیز می تواند سبب بروز مشکلاتی شود. باید برای انتخاب کاشی سرامیکها به درجه کیفی محصول هم دقت به فرمایید زیرا این نوع محصول اگر از درجه کیفی پایین باشد یه مشکلاتی شامل: تعویض، خرابی و غیره دچار می شوید. ورق های کامپوزیت بر اساس نوع آلیاژ آلومینیوم، ضخامت، رنگ لایه بیرونی و مواد لایه میانی دارای قیمت های متفاوتی هستند. بنابراین ورقههای PVDF دارای دو لایه رنگ هستند. نکته بعدی توجه به رنگ بندی در دکوراسیون می باشد. در طراحی مسیر حرکت مشتری نکته مورد توجه اين است که دکوراسیون مغازه بايد به گونه ای باشد که مشتری مجبور شود کل مسير را طی کند.

در مغازههایی که کمی بزرگ است میتوان از مبلها یا صندلیهای راحتی برای استراحت مشتریان استفاده کرد. اگر فروشگاهی بزرگ داريد، حتی میتوانید صندلیهایی را در برخی نقاط قرار دهيد که مشتری بتواند به استراحت پرداخته و درنتیجه مدت بيشتری را در آنجا بماند. سرامیک آینه ای جزو محبوب ترین و زیبا ترین اجزا دکوراسیون به حساب می آید که در خرید آن باید دقت زیادی داشته باشید. آقایانی که علاقه زیادی به ماشینهای خود دارند و همیشه دوست دارند تغییری در ماشین ایجاد کنند به آنها پیشنهاد می شود که با تغییر دیوار سرامیک خودرو بهترین تنوع را تجربه خواهد کرد. روشنایی کل فضا را تامین کنید به صورتی که هیچ جا تاریک نباشد زیرا تاریکی احساس ناامنی ایجاد می کند و باعث می شود که مشتری علاقه ای به بازدید از فاضا نداشته باشد . در طراحی دکوراسیون مغازه کیف و کفش، ویترین فروشگاه یکی از اصلی ترین مواردی است که دکوراتور باید به آن توجه داشته باشد؛ زیرا به میزان زیادی می تواند در جذب مشتری به داخل فروشگاه موثر باشد.

بطور مثال در فضایی که مشتری درحال انتخاب و تماشای محصولات یا اجناس است، رنگ زرد دکوراسیون داخلی مغازه های لوکس استفاده نکنیم. همین موضوع باعث ایجاد سر و صدا در هنگام باد و بارندگی خواهد شد.البته ناگفته نماند، که افراد غیر متخصص نمیتوانند درباره روش نصب این نما تصمیم گیری کنند. دوست دارید فضای شما چه حسی را در خریدار ایجاد کند؟ دو – تمایل دارید ویترین شما چه حسی به مشتریانتان بدهد؟ هر چه ویترین ظاهر تمیزتر و مرتبتری داشته و از رنگ و نورهای زیبا برای زیباتر نشان دادن شیرینیها در آن استفاده شده باشد، توجه رهگذران بیشتری را به خود جلب میکند.

افرادی که وسیله نقلیه دارند لازمه آنها داشتن یک پارکینگ خوب که از نظر ساخت آن در جه یک باشد ضروری است. برخورداری از دکور و ویترین جذاب یکی از ضروری ترین موارد برای هر فروشگاهی می باشد و اهمیت این موضوع در حدی است که فرقی ندارد کسب و کار شما در چه موردی باشد و اینکه فضایی که به عنوان مغازه در اختیار دارید تا چه حد بزرگ یا کوچک باشد، در هر صورت لازم است که با هر امکاناتی که در اختیار دارید بتوانید بهترین را به بینندگان و مشتریان عرضه نمایید. اما یکی از مهم ترین موارد به رنگ بندی مربوط می شود، اینکه از چه رنگ هایی استفاده شود و این بازتاب و نمای رنگ ها در برابر تابش نور چگونه خواهد بود، بسیار مهم باشد. حال این سوال پیش می آید که چه وجود چه عاملی در ظاهر این مغازه باعث شده تا توجه شما را در میان انبوهی از فروشگاه ها جذب خود کرده و در نهایت موجب خرید کردن شده در عین این که قصد خرید نداشته اید. همچنین روش اجرای نمای کامپوزیت عاملی بسیار موثر در قیمت نمای کامپوزیت می باشد.

برخی نیز با اعتقاد به این جمله که “هرجا که چشم برود، پا نیز خواهد رفت” این کار را با پوشاندن مسیر با کفپوش متفاوت از پوشش عمومی فروشگاه، ساده تر می کنند. طراحی نمای رومی برای هر ساختمانی در هر محله ای یا هر کاربریی قابل اجرا نیست و باید شهرداری مجوز اجرای آن با به شما بدهد پس بهتر است اگر قرار است طراحی رومی انجام شود از پیش به فکر گرفتن مجوز باشید تا پس از طراحی به این فکر نیافتید و اجازه اجرا را به شما ندهند. این نماها نسبت به سایر مصالح ساختمانی وزن بسیار کمی دارند و قابل شستشو هستند، همچنین ابعاد متنوعی دارند و در برابر زلزله و آتش سوزی مقاوم هستند.