دو ویژگی Steam باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود – اما به ندرت کسی از آنها استفاده می کند

Steam تعداد تقریباً باورنکردنی از ویژگی ها و عملکردها را ارائه می دهد – اما دو مورد از مفیدترین آنها که افراد بسیار کمی می شناسند: کتابخانه خانوادگی Steam و Steam Remote Play Together. این مایه شرمساری است زیرا این دو ویژگی به طور بالقوه می توانند پول زیادی را برای بازیکنان Steam صرفه جویی کنند. ما به شما خواهیم گفت که چگونه این کار را انجام دهید.

کتابخانه خانوادگی Steam: اشتراک گذاری سرگرم کننده است

پس از انجام این روش، باید به تمام بازی های Steam دوستان خود دسترسی داشته باشید. خوب، حداقل تقریباً همه آنها. برخی از بازی ها به دلیل مشکلات فنی نمی توانند از طریق کتابخانه خانواده Steam با سایر بازیکنان به اشتراک گذاشته شوند. اما در کل چیز جالبی است، درست است؟

یا شما یا یکی از دوستانتان میزبان بازی هستید و بقیه را از طریق لیست دوستان به بازی دعوت می کند. بهتر است اطمینان حاصل شود که میزبان دارای یک اتصال به اینترنت پایدار با پهنای باند آپلود بسیار بالا دارد. از این گذشته، او باید به طور همزمان حداکثر 3 استریم ویدئو را با کیفیت تصویر کافی برای هم تیمی های خود ارسال کند.

آیا می دانستید که می توانید بازی های Steam دوستان خود را انجام دهید؟ برای دسترسی به این عملکرد، دوست شما فقط باید با حساب کاربری خود وارد رایانه شما شود. قفل ویژگی Steam Family Library را در آنجا باز کنید و سپس کامپیوتر خود را برای دسترسی مجاز کنید. اگر دوست شما همین کار را در رایانه او انجام دهید، مطمئناً از شما تشکر خواهد کرد.

Steam Remote Play Together

با Steam کار می کند: کنترلرهای PS5 را در آمازون بررسی کنید

Valve اطلاعات اولیه در مورد Steam Remote Play Together را در یک ویدیوی کوتاه خلاصه کرده است:

نسخه:2.10.91.91

این عملکرد به شما امکان می‌دهد بازی‌های کلاسیک کاناپه‌ای مانند Cuphead، Overcooked یا Moving Out را که معمولاً روی رایانه بازی می‌کنید، با هم از طریق اینترنت انجام دهید.

بنابراین، به لطف کتابخانه خانوادگی Steam، می‌توانید با دوستان خود هماهنگ کنید که چه کسی کدام بازی را دریافت می‌کند و با هم از این طریق پول زیادی ذخیره کنید. اما بیشتر وجود دارد!

Steam Remote Play Together: بازی Couch Co-op از طریق اینترنت

به لطف این دو ویژگی Steam، می توانید پول زیادی پس انداز کنید، اگر مایل به پذیرش محدودیت های ذکر شده هستید.



منبع

هرکسی که چند سال پیش Steam Remote Play Together را در مرحله بتا امتحان کرد و در آن زمان با مشکلات فنی مواجه شد، قطعاً باید امروز به این ویژگی فرصت دیگری بدهد. از زمان راه اندازی در سال 2019، Valve Remote Play Together به طور مداوم بیشتر توسعه یافته و بهینه می شود، به طوری که اکنون می توان عملکرد را بدون رزرو توصیه کرد.

زیرا در واقع، برای گروهی از طرفداران Couch Co-op، کافی است که یک بازیکن تنها بازی را در Steam دریافت کند – حداقل به اندازه بازی. Steam Remote Play Together پشتیبانی می کند. می توانید اطلاعات مربوطه را در صفحه محصول مربوطه بازی Steam در سمت راست پیدا کنید:

توضیحات محصول در Steam را بررسی کنید تا ببینید آیا یک بازی Co-op واقعاً از Remote Play Together پشتیبانی می کند یا خیر. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

به عنوان یک بازیکن، شما نیز باید یک کنترلر را به رایانه شخصی خود وصل کنیدکه توسط Steam شناخته شده است. پس هیچ چیز مانع از سرگرمی تعاونی از طریق اینترنت نیست!

و اگر در حال انجام یک بازی از کتابخانه دوست خود باشید و او یکی از بازی های خود را خودش شروع کند، چه؟ سپس Steam به شما اشاره می کند و چند دقیقه به شما لطف می کند تا ذخیره کنید و سپس از بازی خارج شوید (منبع: Steam).