در 5 سپتامبر 2022 با “باربارا سالش – دادگاه جنایی” نسخه اول نمایش داده خواهد شد. با این حال، پخش کننده هنوز فاش نکرده است که نوع دوم برنامه، “Ulrich Wetzel – Das Strafgericht” برای اولین بار چه زمانی نمایش داده می شود. در اصل، هیچ چیز در مفهوم نمایش های دادگاه تغییر نخواهد کرد، اگرچه RTL مایل است برنامه ها را کمی مدرن تر مطرح کند. به عنوان مثال، ویدیوهای تلفن هوشمند، پیام های صوتی و تاریخچه چت در یافتن حقیقت در آینده نقش دارند.

RTL دوباره روی قطار یکپارچهسازی با سیستمعامل می پرد و دو برنامه معروف را زنده می کند. علاوه بر اولریش وتزل، که قبلا یک نمایش دادگاه را در RTL کارگردانی کرده بود، باربارا سالش از Sat.1 به زودی در ایستگاه پیدا خواهد شد. اولین نمایش از 5 سپتامبر آغاز می شود.

RTL

RTL نمایش های دادگاه را به تلویزیون بازمی گرداند

قاضی باربارا سالش در حال حاضر مشتاقانه منتظر است “حرفه‌ای بودن قدیمی با آخرین پیشرفت‌ها ترکیب شود”. به گفته اولریش وتزل، دادگاه نشان می دهد “احساس عدالت و رفتار برابر” آنچه در دنیای امروز مهم است ارتباط برقرار کند. درست مانند برنامه های قبلی، نسخه های جدید نیز توسط Filmpool Entertainment و Constantin Entertainment تولید می شود.