Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
دویچه تلکام تلفن های همراه 5G خود را ارائه می کند - مجله تکنولوژی فودزیلا

دویچه تلکام تلفن های همراه 5G خود را ارائه می کند

دویچه تلکام با هدف «قابل دسترس کردن 5G برای عموم مردم». دو گوشی هوشمند معرفی شد، که به زودی منتشر می شود. چند کشور در جنوب شرقی اروپا و همچنین اتریش و جمهوری چک شروع می کنند. در آلمان، T Phone و T Phone Pro تا اوایل سال 2023 عرضه نمی شوند.

پردازنده مدیاتک Dimensity 700 باقی مانده است، اما 6 گیگابایت حافظه کاری و 128 گیگابایت حافظه قابل ارتقا وجود دارد. برخلاف نسخه استاندارد NFC پشتیبانی می شود. به جای سنسور عمق در پشت، یک زاویه فوق عریض (5 به جای 2 مگاپیکسل) انتخاب شد.

وقتی صحبت از پردازنده به میان می آید، Telekom آن را انتخاب کرد مدیاتک Dimension 700 تصمیم بگیرید، که توسط 4 گیگابایت حافظه کاری و 64 گیگابایت حافظه قابل ارتقا پشتیبانی می شود. ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است و می توان آن را با 15 وات از طریق USB-C شارژ کرد. اندروید 12 از قبل روی تلفن همراه نصب شده است (منبع: Telekom).

به دلیل قیمت های کاملا مناسب جدا از عملکرد 5G، هیچ معجزه ای با این تجهیزات نمی توان انتظار داشت. T Phone دارای صفحه نمایش LC با قطر 6.52 اینچ است. تشخیص چهره و حسگر اثرانگشت در صفحه نمایش و همچنین جک هدفون کلاسیک گنجانده شده است. دوربین سه گانه پشتی دارای وضوح 50، 2 و 2 مگاپیکسل است.

T Phone Telekom. (منبع تصویر: Telekom)
با T Phone و T Phone Pro، Telekom تلفن های همراه 5G خود را معرفی کرده است. گوشی های هوشمند ارزان قیمت از 5 اکتبر در اولین کشورها در دسترس خواهند بود. مشتریان آلمانی باید تا اوایل سال 2023 صبر کنند.

T Phone (Pro): Telekom تلفن های همراه خود را ارائه می دهد

باتری نسخه پرو بزرگتر با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است و همچنین می توان آن را به صورت بی سیم شارژ کرد. تفاوت ها را می توان در صفحه نمایش نیز مشاهده کرد که روشن است 6.82 در مورب می آید.

T Phone با قیمت 199 یورو و T Phone Pro با قیمت 249 یورو به نظر می رسد. Telekom “بسته های تعرفه جذاب” را ارائه می دهد که از 1 یورو در ماه شروع می شود. هنوز جزئیاتی در این مورد ارائه نشده است.



منبع

آیا طرح های پیش پرداخت این روزها هنوز ارزشش را دارند؟ پاسخ در ویدیو:

T Phone Pro با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی