دویچه بان مسافران را در کیف پول می گیرد

تأخیرهای مداوم، سبقت گرفتن قطارها و ایستگاه های فرسوده قطار دویچه بان را تحت فشار قرار داده است. با تغییر جدول زمانی در 11 ژوئن، تصویر از قبل آسیب دیده ممکن است دچار خراش بیشتری شود. پس از آن سرویسی که قبلا رایگان بود تنها با هزینه اضافی ارائه می شود. مسافران باید 5.90 یورو بپردازند.

اعداد و ارقام سال قبل نشان می دهد که وضعیت راه آهن چقدر بد است: در سال 2022، بیش از 40000 قطار بدون جایگزینی در آلمان لغو شدند. این از درخواست حزب چپ از وزارت حمل و نقل فدرال ناشی شد.



منبع

در یک سفر کلاسیک با قطار در آینده، مشتریان ریلی باید 11.80 یورو بیشتر برای سفر برگشت بپردازند.

با این حال، برخی از مزایای نیز وجود دارد. به عنوان مثال، دارندگان Deutschlandticket باید Bahncard 25 در کلاس 2 را با 10.90 یورو ارزان تر دریافت کنند. این تبلیغات تا 30 ژوئن ادامه دارد. دویچه بان تمامی اقدامات و تغییرات دیگر در جدول زمانی را در یک صفحه ویژه خلاصه کرده است (به دویچه بان نگاه کنید).

ICE L جدید Deutsche Bahn در آینده اجرا خواهد شد:

همچنین تعدیل هزینه رزرو در کلاس 2 جدید است که به 4.90 یورو افزایش می یابد. هزینه رزرو خانوادگی اکنون 9.80 یورو است. پیشنهاد رزرو طولانی مدت نیز لغو خواهد شد.

به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره زیرساخت ها، برتولد هوبر باید بداند که اوضاع با دویچه بان چگونه است. “خیلی پر، خیلی پیر، خیلی شکسته” نتیجه گیری هشیارکننده بود. آیا گزاره «خیلی گران» به زودی اضافه خواهد شد؟ در مقایسه با سایر وسایل حمل و نقل، DB در حال حاضر ارزان نیست و زمانی که جدول زمانی تغییر کند، فاصله باید کمی بیشتر شود.

دویچه بان رزرو صندلی رایگان در کلاس 1 را لغو می کند

را رزرو صندلی رایگان در کلاس 1 با کرایه های فوق العاده صرفه جویی و کرایه های صرفه جویی دیگر اعمال نخواهد شد. اگر همچنان می‌خواهید در آینده صندلی خود را حفظ کنید، باید جیب‌های خود را فرو ببرید. 5.90 یورو چیزی است که Deutsche Bahn برای رزرو صندلی در کلاس 1 نیاز دارد – برای هر جهت سفر، توجه داشته باشید.

دویچه بان ICE L را ارائه می کند

در سال 2022، بیش از 40000 قطار لغو شد