دوستان خزدار اکنون کنسول خود را دریافت می کنند

یکی را ارائه می کنند کنسول، که مخصوص دوستان چهارپا طراحی شده است. این از ایده تسکین کسالت و اضطراب جدایی در سگ ها زمانی که آنها در خانه تنها هستند نشات گرفته است. Joipaw همچنین ادعا می‌کند که کنسول می‌تواند شروع زوال عقل را در سگ‌ها به تعویق بیندازد. اما در واقع همه اینها چگونه کار می کند؟

کنسول‌های زیادی برای ما انسان‌ها وجود دارد، گربه‌ها اغلب با تبلت‌ها یا مانیتورها بازی می‌کنند، چرا سگ‌ها نباید چیزی غیر از توپ یا استخوان با آن بازی کنند؟ این چیزی است که شرکت Joipaw فکر می کند و دستگاه مربوطه را ارائه می دهد.

کنسول برای سگ: روی بینی شما، آماده شوید، بروید!

زمان عرضه کنسول Joipaw در بازار و قیمت آن هنوز مشخص نیست. اما اگر می خواهید دستگاه را پیش خرید کنید، اکنون حدود 6 دلار آمریکا می پردازید و پس از عرضه آن را دریافت می کنید. 5 درصد تخفیف در قیمت نهایی



منبع

سگ ها با Joipaw بازی های ویدیویی انجام می دهند

کنسول کی ظاهر میشه؟

علاوه بر فعالیت های تفریحی برای سگ ها، صاحبان باید از کنسولی همسان استفاده کنند ردیاب ها امنیت فراهم شده است. این شرکت می‌گوید: «در صورت تشخیص رفتار غیرعادی، این دستگاه برای ارائه هشدار اولیه در نظر گرفته شده است و هدف ما این است که این داده‌ها را با دامپزشک شما به اشتراک بگذاریم تا قبل از بروز هر گونه عارضه احتمالی، تشخیص بهتری انجام شود».

سگ ها از بینی خود استفاده می کنند صفحه لمسی برای استفاده از کنسول بازی‌های مختلفی روی آن وجود دارد و در صورت تسلط بر آن‌ها، پاداشی از سوی تلگراف یکپارچه در نظر گرفته می‌شود.

خودتان کنسول سگ را بررسی کنید:

شرکت نوپا Joipaw این وظیفه را برای خود قرار داده است که برای بهترین دوست انسان کار خوبی انجام دهد. بنیانگذاران Dersim Advar و Marco Jenny خود را به عنوان دوستداران حیوانات، گیمرها و دانشمندان توصیف می کنند – شرایط عالی (منبع: Joipaw).