دوربین های سرعت موتور سیکلت: آیا دوچرخه سواران را می توان فلاش کرد؟

در آلمان موتورسیکلت ها فقط در قسمت عقب پلاک دارند، بنابراین این سوال که آیا شما می توانید روی موتور سیکلت فلش بزنید قابل درک است. به هر حال، اکثر دوربین های سرعت فقط از جلو از کاربران جاده عکس می گیرند. واقعیت این است: دوچرخه سواران را می توان فلش کرد، اگرچه نه همیشه. با این حال، برخی از سیستم‌های دوربین سرعت کمیاب مانند ستون‌های دوربین سرعت توسط این شرکت تولید می‌شوند جلو و عقب تصاویر تا همچنان بتوان با صاحب خودرو تماس گرفت. اما حتی در آن زمان نیز سرعت غیرمجاز دشوار است زیرا کلاه ایمنی و لباس محافظ شناسایی راننده را دشوار می کند.

به ویژه موتورسواران نباید خیلی سریع رانندگی کنند – تخمین دقیق سرعت اجسام کوچک برای رانندگان خودرو دشوارتر است. این به سرعت یک موقعیت خطرناک ایجاد می کند. اگر دوچرخه سواران همچنان از سرعت مجاز تجاوز کنند، احتمال فلش شدن وجود دارد. در اینجا می توانید دریابید که آیا موتورسواران می توانند پیگرد قانونی داشته باشند یا خیر.

تحرک

آیا موتورسواران را می توان فلش کرد؟

البته این بدان معنا نیست که سرعت‌نوردان دو چرخ می‌توانند از پس آن برآیند. بسته به شدت و دفعات تخلفات پلیس تلاش کم و بیش برای تحقیقات انجام داد. در موارد شدید، مقامات حتی ممکن است از دوربین های سرعت سیار برای کمین در مکان های شلوغ استفاده کنند. اقدامات کمتر شدید شامل، برای مثال، ارائه یک دفترچه گزارش از سوی مالک خودرو است. همچنین این امکان برای مأموران وجود دارد که راننده را بر اساس ویژگی های فردی کلاه ایمنی، لباس محافظ یا حتی صورت شناسایی کنند.

نکته خواندن

اگر موتورسیکلت فقط از جلو برداشته شده باشد و تخلف جدی یا مکرر باشد که مستلزم تلاش بیشتر باشد، ماموران تمام توقف ها را متوقف خواهند کرد. شما موتورسیکلت های مشابهی را که در یک منطقه ثبت شده اند مقایسه کنید. با این حال، این رویکرد همچنین شامل بازدید شخصی از صاحبان با یکی، بنابراین بسیار وقت گیر است.

https://www.giga.de/news/iphone-could-damage-take-apple-warnt-alle-motorradfahrer/

دوربین های سرعت موتور سیکلت: چگونه از عوارض جلوگیری کنیم

مارکو کراتزنبرگ



منبع

مطمئن ترین، آسان ترین و بهترین راه البته همیشه است تا مراقب سرعت او باشد و با توجه به محدودیت ها آنها را کاهش دهید. نرم افزار مناسبی وجود دارد که به رانندگان اجازه می دهد با آینده نگری بیشتری رانندگی کنند. نمونه ای از این مورد blitzer.de است. این اپلیکیشن در مورد پایان راهبندان، کارگاه‌های ساختمانی، تصادفات، طیف گسترده‌ای از موانع، اختلالات بینایی، لغزنده بودن جاده‌ها و – همانطور که از نامش پیداست – دوربین‌های کنترل سرعت هشدار می‌دهد. با همکاری شرکت Ooono، blitzer.de همچنین یک سیستم هشدار خطر را توسعه داده است که به عنوان کمک خلبان برقی، برای افزایش ایمنی رانندگان در جاده ها در نظر گرفته شده است. اساساً، ردیاب‌های رادار و اپلیکیشن‌های دوربین سرعت ممنوع هستند. ممکن است جریمه و امتیازی در فلنزبورگ وجود داشته باشد.