دلیل خطرناکش همین بود

این آسیب پذیری توسط برنامه نویسان مدبر PabloMK7، Rambo6Glaz و Fishguy6564 و از طریق برنامه HackerOne به نینتندو داده شده است. PabloMK7 حتی 1000 دلار جایزه برای تلاش های خود دریافت کرد.

سوئیچ محافظت می شود – Wii U را فراموش کنید

این آسیب پذیری در صفحه GitHub به عنوان “بحرانی” توصیف شده است. بالاخره نینتندو خودش را دارد محبوب ترین بازی ها در حال حاضر محافظت می شوند. چندین به‌روزرسانی در سال گذشته آسیب‌پذیری را در Mario Kart 7، Mario Kart 8 Deluxe، Animal Crossing: New Horizons، ARMS، Splatton 2، Splattoon 3، Super Mario Maker 2 و Nintendo Switch Sports بسته است.

معمولاً نینتندو با هکرها و مددرها اختلاف دارد و آنها را به دادگاه نیز می برد. با این حال، ظاهرا این غول بازی های ویدیویی متحدانی نیز در رده های خود دارد. موج بزرگی در کنسول های دزدیده شده و به نظر می رسد با آن داده های مشتری به لطف آنها در حال حاضر اجتناب شده است.



منبع

می توانید منتظر این بازی ها در سال 2023 باشید:

با به‌روزرسانی‌های متعدد بازی‌های سوییچ، نینتندو ممکن است کنسول شما را در سال گذشته ذخیره کرده باشد. پس زمینه یکی است آسیب پذیری خطرناک، که روی دستی هیبریدی و همچنین Wii U و 3DS تأثیر می گذارد. یک جلسه آنلاین مشترک برای هکرها کافی بود تا کنسول شما را تصاحب کنند.

همچنین باید هر از چند گاهی بازی های خود را روی نینتندو سوییچ به روز کنید. گاهی اوقات محتوای جدیدی اضافه می شود، گاهی اوقات به نظر می رسد که هیچ چیز اصلا تغییر نکرده است. اکنون دلیل مهم به روز رسانی بازی هایی مانند Mario Kart 8، Animal Crossing: New Horizons و Splatoon 3 را می دانیم.

سوئیچ نینتندو

مشکل بزرگ سوئیچ: هکرها به نینتندو کمک می کنند

با این حال، تا به حال هیچ به روز رسانی برای بازی های مانند وجود ندارد Mario Kart 8 و Splatoon برای Wii U. مشخص نیست که آیا نینتندو اصلاً در اینجا پیشرفتی ایجاد خواهد کرد یا خیر. به هر حال، اکنون تمرکز به وضوح روی سوئیچ است و Wii U و 3DS به حاشیه رانده شده‌اند. در همان زمان، برنامه نویسان بیان می کنند که بازی های دیگر احتمالاً تحت تأثیر قرار گرفته اند یا ممکن است همچنان تحت تأثیر قرار گیرند (منبع: GitHub).