دستگاه های هوآوی ممنوع شدند: اینها عواقب آن است

انتخاب محصولات و خدمات هوآوی در آلمان می تواند با گذشت زمان کمتر و کمتر شود. از آنجایی که گوشی‌ها و تبلت‌ها بدون خدمات و سرویس‌های Google ظاهر می‌شوند، هواوی آن جهشی را که بارها و بارها تبلیغ شده انجام نداده است. هفته ها و ماه های آینده نشان خواهند داد که هواوی چگونه با ما توسعه می یابد. تحریم ایالات متحده کار را آسان تر نمی کند.



منبع اکنون می توان فرض کرد که این فقط ایالات متحده را تحت تأثیر قرار می دهد و هواوی در اروپا به سادگی می تواند مانند گذشته ادامه دهد. از این گذشته، این شرکت علاوه بر تلفن های همراه و تبلت، لپ تاپ، ساعت هوشمند و بسیاری از گجت های دیگر را نیز عرضه می کند که بسیار محبوب هستند. در واقع به گفته پولیتیکو در اروپا در حال حاضر به آرامی عقب نشینی می کنندبرای تمرکز بر تجارت اصلی خود در چین. خطرات در اروپا به سادگی بسیار زیاد است و تنها نسبت قیمت به عملکرد خوب محصولات احتمالا دیگر برای رفع نگرانی های سخت افزار چینی کافی نیست. یکی از مدیران هواوی که نخواست نامش فاش شود، گفت: اکنون همه چیز به بقا بستگی دارد.

زمانی که هواوی چند سال پیش تحت تحریم ایالات متحده قرار گرفت، عواقب آن نیز به وضوح برای ما در اروپا احساس شد. ناگهان گوشی ها و تبلت های هوآوی دیگر به سرویس های گوگل یا مودم های 5G مجهز نشدند. در نتیجه، دستگاه‌های زمانی بزرگ از این به بعد بی‌علاقه شدند. اکنون مرجع تأیید، چکش بعدی را باز کرده است. دستگاه های جدید هواوی به طور کامل در ایالات متحده ممنوع شده است. رویکردی که قبلاً منحصر به فرد بود که سایر تولیدکنندگان چینی مانند ZTE را نیز تحت تأثیر قرار داد (منبع: FCC). هواوی و سایر شرکت های چینی یکی هستند ریسک غیر قابل قبول برای امنیت ملی – بنابراین استدلال.

هوآوی قبلاً تحت تحریم ایالات متحده قرار گرفته بود که این امر شرکت چینی را با مشکل مواجه کرده است. اکنون ممنوعیت آمریکا در حال تبدیل شدن به یک ممنوعیت عمومی است. این اولین بار در تاریخ FCC است که چنین اتفاقی می افتد. این می تواند عواقبی برای شما داشته باشد.

هواوی

ایالات متحده سخت افزار جدید هواوی را ممنوع کرد

جدیدترین تلفن همراه هواوی به دلیل دوربین ما را جذب کرد:

این برای هواوی در آلمان چه معنایی دارد؟

این بدان معناست که هواوی دیگر نمی تواند سخت افزار جدید را در ایالات متحده تایید کند و بنابراین دیگر آن را ارائه نمی دهد. این فقط در مورد تلفن های همراه یا تبلت ها نیست که به هر حال در ایالات متحده نقشی نداشتند، بلکه در مورد فناوری شبکه و نظارت، که در ایالات متحده آمریکا نیز مورد استفاده قرار گرفت. کل بازار ایالات متحده برای هواوی تاریخ است.