در Gamestop فقط 380 یورو در پیشنهاد استفاده شده است

برای تجربه واقعی “نسل بعدی” با Xbox Series X به لوازم جانبی مناسب نیز نیاز دارید. بنابراین باید به این مقالات نگاه دقیق تری بیندازید:

به نظر می رسد در دسترس بودن Xbox Series X از ابتدای ماه جولای تغییر زیادی کرده است. نمایندگی های زیر در حال حاضر این کنسول را با قیمت جدید معمولی عرضه می کنند:

دستیابی به Xbox Series X در بازار آزاد دشوار است، اما با Xbox All Access، مایکروسافت حداقل یک گزینه جدید به گیمرهای آلمانی ارائه می دهد: شما می توانید کنسول همراه با عضویت Game Pass Ultimate و پرداخت اقساط 24 ماهه (32.99 یورو در ماه) مانند قرارداد تلفن همراه. این پیشنهاد در حال حاضر در Cyberport در دسترس است – اما در MediaMarkt و Saturn موجود نیست.

Xbox All Access را در Cyberport تماشا کنید

سفارش Xbox Series X: خرده فروشان آنلاین در یک نگاه

مایکروسافت در حال حاضر به شما این امکان را می دهد که Xbox Series X را سفارش دهید. در وب سایت رسمی، این شرکت نسخه های بازسازی شده کنسول را ارائه می دهد – برای کاهش قیمت 469.99 یورو. همچنین می توانید کنترلر دوم یا لوازم جانبی دیگر را در سایت سفارش دهید.

اگر می خواهید ذخیره کنید، می توانید از کنسول بازسازی شده استفاده کنید:

در Gamestop می‌توانید Xbox Series X را با قیمت 380 یورو خریداری کنید – این کنسول به عنوان یک مدل دست دوم با 120 یورو کمتر از فروش معمولی موجود است.

Xbox Series X

مثل همیشه، نمی دانیم مدت زمان در دسترس بودن چقدر طول خواهد کشید. اگر شک دارید، سریع آن را بگیرید تا کنسول خود را ایمن کنید.

خرید Xbox Series X: کنسول در اینجا موجود است

برای اینکه عملکرد Xbox Series X واقعاً خودش را نشان دهد، به تلویزیون 4K مناسب نیز نیاز دارید. در اینجا موارد دلخواه نسل بعدی ما آمده است:

در حال حاضر می توانید Xbox Series X را در Gamestop با بالاترین قیمت خریداری کنید و 120 یورو پس انداز کنید. مانند کنسول مایکروسافت در حال حاضر به عنوان مدل دست دوم با قیمت 380 یورو در دسترس است، هنگامی که آنها را از فروشگاه Gamestop محلی خود تحویل می گیرید.

اینم به Xbox Series X در Gamestop!

Xbox Series X است همچنین در Otto در بسته‌ای با Forza Horizon 5 در دسترس:

آیا قبلاً Xbox Series X را ایمن کرده‌اید، آیا Xbox Series S را ترجیح می‌دهید یا ترجیح می‌دهید مدتی بیشتر صبر کنید؟ از صفحه فیسبوک ما دیدن کنید و نظر خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید!



منبع

تلویزیون های Xbox Series X

به روز رسانی از 30 سپتامبر:

Xbox Series S “کوچکتر” بدون درایو دیسک و با قدرت محاسباتی کمتر اکنون به طور گسترده در دسترس است، حتی اغلب با تخفیف کوچک:

در دسترس بودن Xbox Series X طی چند هفته گذشته به طور قابل توجهی بهبود یافته است. اگرچه کنسول هنوز در هیچ کجا به طور دائم در دسترس نیست، اما همیشه انتخابی است و دیگر فقط برای چند ثانیه یا چند دقیقه نیست، بلکه گاهی اوقات برای چندین ساعت. نکته ما: به طور منظم به نمایندگی های زیر مراجعه کنید.

Xbox Series X در خرده فروشان

سفارش Xbox Series S

پیام اصلی:

لوازم جانبی ایکس باکس

امسال حتما کدام بازی را باید انجام دهید؟ در مسابقه ما بیابید:

ویدیوی ما شما را با بهترین لوازم جانبی Xbox Series X آشنا می کند:

خرید Xbox Series X: لوازم جانبی مناسب برای کنسول

در مقاله مروری ما، تمام اطلاعات بیشتر در مورد عرضه، قیمت و طراحی Xbox Series X را خواهید یافت.