در ماه نوامبر، رانندگان باید بیشتر در جیب خود فرو کنند

را کوپن های قدیمی به گفته اپراتور Sanifair Tank & Rast نیز آنها را نگه دارید فراتر از 18 نوامبر 2022. در سال تقویمی که در آن صادر شده اند و در سه سال تقویمی بعدی، می توان آنها را تحت “شرایط معتبر در زمان صدور کوپن قدیمی” بازخرید کرد.

از 18 نوامبر 2022، رفتن به توالت 1 یورو هزینه دارد – هزینه اضافی 30 سنت. این موضوع توسط Tank & Rast هنگامی که در مورد GIGA سؤال شد تأیید شد. ابتدا، فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ (FAZ) از افزایش قیمت خبر داد.

به ازای هر بازدید از Sanifair که 1 یورو هزینه دارد، مشتریان یک یورو دریافت می کنند کوپن ارزش بازگشت به همان مبلغ. سپس کوپن را می توان هنگام خرید در ایستگاه های خدمات بزرگراه بازخرید کرد. با این حال، همیشه فقط یک کوپن برای هر کالا. این یک نقطه ضعف بزرگ در مقایسه با مدل قبلی است که در آن چندین کوپن می‌توان ترکیب کرد.

اگر در بزرگراه رانندگی می کنید و نیاز به رفتن به توالت دارید، به سختی می توانید از Sanifair اجتناب کنید. شرکت تابعه Tank & Rast پیشرو در بازار، توالت ها را در بسیاری از مناطق خدماتی و پمپ بنزین ها که در اطراف شبکه بزرگراه آلمان پر پیچ و خم هستند، اداره می کند. تا به حال، بازدید از توالت در آنجا 70 سنت هزینه داشته است، اما قیمت ها از نوامبر به شدت افزایش می یابد.

Sanifair: استفاده از توالت هزینه دارد

مهم دانستن: سیستم ها از تاریخ کلید تبدیل می شوند. به گفته Sanifair، این کار به زمان نیاز دارد. تا زمانی که همه مکان‌ها تبدیل نشده باشند، مکان‌هایی با کوپن 50 سنت و کوپن 1 یورو وجود خواهد داشت.

حداقل در ازای آن چنین خواهد بود مدل کوپن ارزش اصلاح شد. مشتریان سانیفر تا کنون هنگام مراجعه به توالت کوپن 50 سنت به قیمت 70 سنت دریافت کرده اند. این در آینده تغییر خواهد کرد: طبق گفته Sanifair، مدل جدید کوپن بر اساس “اصل 1:1:1 مشتری پسند” کار می کند.

TankenApp ما به مقایسه قیمت پمپ بنزین کمک می کند:

صرفه جویی: 8 سنت برای بنزین و گازوئیل گنجانده شده است

نگهداری از خودرو ارزان نیست. گران شدن فزاینده قیمت سوخت، هزینه های بیمه و تعمیرات منظم مجموعه چرخ ها را ذره ذره به یک هزینه واقعی تبدیل می کند. علاوه بر این، رانندگان باید در ماه نوامبر در جیب‌های خود در جاهای دیگر حفاری کنند: تجارت با این تجارت 30 سنت افزایش می‌یابد.

نکته پس انداز برای رانندگان: اپلیکیشن Pace Drive در حال حاضر کمپینی را ارائه می دهد که در آن می توانید 8 سنت در هر لیتر در بنزین و گازوئیل صرفه جویی کنید. حداقل در مورد سوخت، رانندگان می توانند هزینه های گران تر توالت را جبران کنند.



منبع