در غیر این صورت این عملکرد فقط در ساعت های هوشمند موجود است

سازنده چینی Anker که بیشتر به خاطر پاوربانک هایش شناخته می شود، هدفون های جدیدی را از طریق برند Soundcore معرفی کرده است. لیبرتی 4 می تواند این کار را انجام دهد ضربان قلب مالک را اندازه گیری کنید، که اولین مورد برای هدفون است. شایعات مبنی بر اینکه اپل از چنین سنسوری برای AirPods Pro 2 خود نیز استفاده خواهد کرد، اشتباه بوده است.

آنچه که ساعت‌های هوشمند می‌توانند انجام دهند، هدفون‌های هدفون نیز می‌توانند انجام دهند: این شعاری است که Anker برای تولید هدفون Soundcore Liberty 4 مینی استفاده کرده است. می توانید ضربان قلب کاربر را کنترل کنید. حتی AirPods Pro 2 گران‌تر اپل نیز نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

Anker Soundcore Liberty 4 ضربان قلب را اندازه گیری می کند

Anchor برای شروع Liberty 4 را پیشنهاد می کند فقط در ایالات متحده بر. این هدفون اکنون در رنگ سفید یا مشکی با قیمت 149.99 دلار قابل سفارش است. می توان حدس زد که هدفون ها به اروپا نیز بیایند، اگرچه سازنده هنوز تاریخ یا قیمتی را اعلام نکرده است.



منبع برای کاربران Soundcore Liberty 4 این مزیت وجود دارد که تا حدی با یک ردیاب تناسب اندام یا یک ساعت هوشمند توزیع شده است می تواند باشد. در عوض، هدفون اندازه گیری ضربان قلب را بر عهده می گیرد، یعنی اطلاعاتی در مورد تعداد ضربان قلب در دقیقه ارائه می دهد. سپس Anker به صورت گرافیکی مقادیر جمع آوری شده را در یک برنامه آماده می کند.

لیبرتی 4 در رنگ مشکی. (منبع تصویر: Soundcore)

به غیر از اندازه گیری ضربان قلب، Soundcore Liberty 4 می تواند با تجهیزات گسترده نیز امتیاز بگیرد. یکی حذف نویز فعال (ANC) بخشی از مهمانی است که به گفته سازنده می تواند با نیازهای پوشنده سازگار شود. صدای فضایی نیز شامل بلوتوث 5.3 و پشتیبانی از استانداردهای LDAC و AAC است.

اطلاعات بیشتر در مورد Soundcore Liberty 4 در ویدیو:

Anker Soundcore Liberty 4: هدفون ضربان قلب را اندازه گیری می کند

Soundcore Liberty 4 با قیمت 149.99 دلار

Earbuds به طور رسمی یکی را ارائه می دهد مدت زمان اجرا تا 9 ساعت (7 ساعت با ANC)، همراه با کیس، 28 ساعت (24 ساعت با ANC) موسیقی و پادکست باید امکان پذیر باشد (منبع: Soundcore). 15 دقیقه در سوکت باید زمان اجرای 3 ساعت را تضمین کند. شارژ بی سیم پشتیبانی می شود. Anker فاش نکرده است که آیا هدفون ضد آب است یا خیر.