در شمارهٔ بعدی، او اصلاً دستکشی نداشت

در ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۷ و در طی مراسم کامیک-کان بینالمللی سن دیگو، نیو لاین سینما به تبلیغ آثار پیش روی پرداخت که در بخشی از این برنامه، دو فیلم ترسناک آن و آنابل: آفرینش نیز حضور داشتند. در بخشی از این نوشته آمدهاست: «طراحی جدید شخصیت پنیوایز جذاب است اما مهمترین مشکل آن این است که ظاهرش بهطور خودکار ترسناک است. حال طی این مقاله قصد داریم تا بازی را از منظر غوطهوری، شیوهی داستانسرایی نوآورانهای که از آن استفاده میکند و عمق پرداخت شخصیتها در طول داستان آن بپردازیم. بدین ترتیب آن با پشت سر گذاشتن جنگیر لقب پرفروش فیلم ترسناک تمام تاریخ سینما را به خود اختصاص داد. لازم به ذکر است که در میان اقلام ست لباس بتمن می توانید ماسک بتمن را نیز مشاهده نمایید که برخی از آنها تنها چشمان و برخی تمامی سر را پوشش خواهند داد. حساس دقت به بافت و مدل همین تکهها، همین ست به جهت فصل پاییز، فصل بهار و زمستان مطلوب است. لباس بتمن مناسب ترین کادو تولد برای فرزندتان خواهد بود چرا که امکان ست کردن لباس بتمن با تم تولد نیز وجود خواهد داشت که در این صورت فضای تولد زیباتر نیز خواهد شد.

مورد اول اینکه سبک گیمپلی بتموبیل به طور کلی با پویایی بتمن ناسازگار است و از طرفی داستانهای جذابی که در بازی با آنها روبرو میشویم، گاهی اوقات به گیمپلی نه چندان جالب بتموبیل وابسته است. به عبارتی طور که در خویش فیلم هم به آن اشاره می گردد. زک اسنایدر در شبکههای اجتماعی حضور فعالی دارد و به طور مداوم با اشتراک گذاشتن تصاویری از لیگ عدالت اسنایدر کات، هایپ طرفداران را به شدت بالا میبرد. وبستر قهرمان را به عنوان یک شخصیت اسطوره ای یا افسانه ای که اغلب تبار الهی دارد و دارای قدرت یا توانایی زیادی است تعریف می کند.

راتن تومیتوز گزارش کرد که ۸۵٪ منتقدان نظر مثبتی نسبت به فیلم داشتهاند که این میانگین از روی ۳۱۷ نقد بهدست آمده و در مجموع نمره ۷٫۲/۱۰ را نصیب فیلم میکند. واقعا عجیب بود، به یاد دارم که این لباس را پوشیدم و بعدش خیلی سریع به ذهنم رسید که انجام دادن این کار کاملا غیر ممکن است، غیر ممکن! امکان دارد دثاستروک این شمشیر را از او گرفته باشد یا حتی هر دو ویلن به صورت همزمان در حال مبارزه با بتمن باشند. همچنین بازیگران نوجوان فیلم با گذاشتن پستهایی در صفحههای اینستاگرام خود، خبر از اکران فیلم دادند و مردم را به تماشای آن دعوت کردند. واکنشها به تریلر در فضای مجازی بسیار مثبت بود و همچنین منتقدان نیز از آن تعریف کردند. یادداشتی دربارهٔ تریلر نوشته و آن را ستودند. شخصیتی که تیم برتون از این کاراکتر در فیلم بازگشت بتمن ساخت او را بسیار مهم تر و جدی تر از پیش کرد. این سریال دنبالهای بر سریال بتمن ۱۹۴۳ است، اگرچه بازیگران متفاوتی دارد. در مقطعی، این سریال در سال ۱۹۶۵ رنسانس پیدا کرد و به عنوان یک فیلم بدون ویرایش به نام عصری با بتمن و رابین در سینماها اکران شد.

او در جریان این گفتگو فاش کرد که موسکیتی طرح اولیه قسمت دوم را که به زندگی بزرگسالی شخصیتها و بخش دوم کتاب میپردازد نوشتهاست و همهچیز بستگی به موفقیت فیلم دارد. قیمت لباس بتمن واقعی در ایران با توجه به مدل های مختلفی که این روزها در بازار مشاهده می شود متفاوت بوده و بستگی به نوع پارچه و همچنین لوازم جانبی که در کنار محصول عرضه می شود دارد. حتی اقتباسهای فراوان نیز از این طراحی شد. همانطور که میدانید چند روز گذشته اولین عکس از لباس بتمن در فیلم جاستس لیگ منتشر شد و به این بهانه خواستیم سری بزنیم به دیگر لباس هایی که بتمن در فیلم های سابق خود به تن کرده بود. دنبالهها اساساً در پی موفقیت قسمت پیشین خود میآیند اما برنامه ما از اول این بود که دو فیلم بسازیم. جي. اِن.» منتشر شده بود سوپرمن را در صدر جدول خود جاي داد. او توانایی موسکیتی در خلق صحنههای ترسناک را ستود و در بخشی از نقد خود نوشت: «آنچه که بیشتر از هر چیز باعث میشود که موهای بدنتان هنگام دیدن فیلم سیخ شود، صحنههایی است که در آنها شخصیتهای نوجوان فیلم از یکدیگر جدا افتاده و در حمام یا دفتری تاریک گیر افتادهاند.

او همچنین در فیلمهای مردان ایکس: کلاس اول (X-Men: First Class)، مد مکس: جاده خشم (Mad Max: Fury Road)، جانوران شگفتانگیز و زیستگاه آنها و سریال پرمخاطب دروغهای کوچک بزرگ (Big Little Lies) از شبکه HBO ایفای نقش کرده است. آن همچنین اکنون یازدهمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷ و پرفروشترین فیلم ترسناک این سال است. در آتلانتیک، نظر متوسطی دربارهٔ فیلم داشت و صحنههای ترسناک فیلم را جذاب توصیف کرد و در بخشی از نقد خود نوشت: «آن از دسته فیلمهای ترسناک قابل احترام است که به شیوهای کلاسیک بیننده را میترساند و برای ایجاد این صحنهها از جلوههای ویژه کامپیوتری استفاده نمیکند. نیو لاین سینما تاریخ رسمی اکران آن: بخش دوم را ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ تعیین کرد. ما شخصیتهایی داریم که قرار است در دو بخش بزرگسالی و کودکی به تصویر کشیده شوند.

او در نقد خود نوشت: «نکته خوب در مورد فیلم این است که در عین ترسناک بودن داستان جذابی برای گفتن دارد. از ایندیوایر نوشت: «به نظر میرسد که کارگردان باید در روشهای خود برای ایجاد ترس، تجدید نظر کند.» کوهن در بخش دیگری از نقد خود، فیلمبرداری فیلم را مهمترین نقطه قوت آن دانست. در کنار سری بازیهای آرکهام، بازی Batman: The Telltale را میتوان از مهمترین بازیهای ساخته شدهی چند سال اخیر از شوالیه تاریکی دانست. نه واقعا، چند نفر بودند که به جنگ با کسی رفتند که میخواست دنیا را در اختیار خود بگیرد. آن در گیشه عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست رکوردهای مختلفی را بشکند. با اکران شدن فیلم کینگزمن: محفل طلایی، فروش آن کاهش یافت و فیلم در رتبه دوم باکس آفیس قرار گرفت اما با این حال باز هم ۲۹ میلیون دلار فروش داشت. او همچنین اعلام کرد که قسمت دوم تفاوتهایی با کتاب خواهد داشت. یک بازی خوب و سرگرمکننده که با پرت کردن جوکر از بالای پشتبام به چیزی که احتمالاً پایان او باشد، ختم میشود. یکی از بهترین چیزهایی که باعث شهرت این شخصیت در بین مردم شد، شوخ طبعی، هوش و مهارت های مبارزه بالای اوست که شرورها را شکست می دهد و بر خلاف دیگر ابرقهرمانان، قدرت های فوقالعاده ای ندارد و بسیار هم ثروتمند است.

همگی ما سه گانه بتمن با بازی کریستین بیل را به خاطر داریم و در خاطرات ما حک شده. آن همچنین در هفته اول اکران، ۸٫۸ میلیون دلار در روز دوشنبه، ۱۱٫۴ میلیون دلار در روز سهشنبه و ۷٫۹ میلیون دلار نیز در روز چهارشنبه بفروشد که باتوجه به اکران آن در ماه سپتامبر رقمی بسیار خوب برای سه روز اول هفته محسوب میشود. هشت ماه بعد و در نوامبر ۲۰۱۷، تریلر نخست فیلم انتقامجویان: جنگ ابدیت با ۲۳۰ میلیون بازدید این رکورد را شکست. تهدیدی جدید بهنام جوکر گاتهام و امنیت این شهر را تهدید میکند؛ تهدیدی که در مقایسه با سایر تجربههای بتمن بسیار خطرناکتر و جدیتر است. در سال 1966 اولین فیلم سینمایی بتمن آمد با حضور ادام وست در نقش بتمن و سزار رومرو در نقش جوکر که نقششان ماندگار هم بود. تاریخ انتشار: 13:55 – 31 شهريور 1398 – کد خبر: ۵۵۱۳۶۷ به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در میان بازیگران مطرح سینما افزایش یا کاهش وزن برای رسیدن به نقش یکی از توانایی های ویژه به حساب می آید، اتفاقی که می تواند برای فرد بازیگر در دوره جوایز سینمایی افتخارات فراوانی را به همراه بیاورد.

چستین نخستین بازیگری بود که حضورش در فیلم قطعی شد و بدین ترتیب بعد از فیلم ماما، او دومین همکاری خود با موسکیتی را تجربه لباس های بتمن کرد. آن با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان و طرفداران سینما مواجه شد. داستان ۳۰ سال بعد از قسمت اول اتفاق میافتد.» از آنجا که گروه بازیگران نوجوان فیلم با استقبال بالایی در میان مردم همراه بودند موسکیتی قصد ندارد آنها را حذف کند. علاقه بچه ها به لباس های بتمن را بیشتر در پسرها می توان مشاهده کرد، اما او در بین دختران هم طرفداران خاص خودش را دارد. لباس بتمن را می توان از جنبه های بسیاری به انواع مختلف دسته بندی نمود که یکی از این موارد می توان به جنس محصول اشاره کرد. لباس برای بتمن را می توان از نظر اندازه نیز از یکدیگر تفکیک نمود به این منظور که امکان خرید این لباس برای همگان و با انواع جثه ها وجود خواهد داشت.

در ادامهی تریلر میبینیم که چگونه ریدلر یک بار دیگر پیامی برای بتمن میفرستد؛ این بار با راندن یک خودرو داخل مراسم ختم شلوغ همان سیاستمدار به دست پیرمردی نگونبخت که بمبی هم به بدنش متصل شده است. همراه با تریلر جزئیات بیشتری نیز از داستان منتشر شد و همچنین چند عکس جدید در اختیار رسانهها قرار گرفت. همچنین این تریلر موفق شد نامزد دریافت جایزه تریلر طلایی برای بهترین فیلم ژانر وحشت شود و در نهایت آن را به دست آورد. در این فیلم رابرت پتینسون عهده دار نقش بتمن است. حتی طرحی که به آلفرد میدهند شبیه آن کمیک است. هارلی کویین در جریان این شکنجهها به جوکر کمک کرده است ولی در نهایت حتی او نیز به عنوان یک قربانی در این ماجرا معرفی میشود.

این فیلم در افتتاحیه خود در شمال آمریکا موفق شد ۶۰ میلیون دلار فروش کند. پیشتر فقط فیلم فعالیت فراطبیعی ۳ موفق شده بود به این موفقیت دست پیدا کند. بروس در نتیجهٔ تأثیرات قتل پدر و مادرش و سوگندی که خورده بود، شروع به سفر به سراسر دنیا کرد تا جسم و ذهن خود را تربیت کند. بتمن در طول این سال ها در ذهن کودکان جا خوش کرده و همیشه یکی از سرسخت ترین و شجاع ترین شخصیت های کارتونی بوده است و می توان گفت همه کودکانی که این شخصیت کارتونی را می شناسند بدون شک عاشق و طرفدار این شخصیت هستند. این تریلر هم با استقبال خوبی در فضای اینترنت مواجه شد. تریلر رسمی دوم فیلم در تاریخ ۷ مه ۲۰۱۷ و با مدت ۱۳۷ ثانیه منتشر شد که برای اولین بار در مراسم جایزه سینمایی و تلویزیونی امتیوی در شهر لس آنجلس به نمایش درآمد و با استقبال بسیار خوب تماشاچیان همراه شد. در ۱۱ مارس ۲۰۱۷، تیزر تریلری از فیلم به همراه یکی از سکانسهای آن در این بخش از فستیوال به نمایش درآمد که واکنشهای بسیاری به دنبال داشت. این ساخته نوآورانه، موفق شده رکورد بیشترین گجت کاربردی روی یک کازپلی (Cosplay) را بشکند.