در خاموشی: از باتری دوچرخه الکترونیکی به عنوان پاوربانک استفاده کنید؟

با این حال، این معمولا کمتر از 1 آمپر را به شما ارائه می دهد. بنابراین شما نمی توانید وسایل خانگی را به این شکل کار کنید. تنها کاری که می توانید با این کار انجام دهید این است که هنگام استفاده از برنامه های پر انرژی مانند Google Maps، تخلیه باتری تلفن همراه خود را کاهش دهید. نمایشگرهای دوچرخه الکتریکی بوش در مقایسه با سایر سازندگان مانند Shimano، Yamaha و Flyer کمی ضعیف هستند. اولی فقط 0.5 آمپر را مدیریت می کند که بسیاری از تلفن های همراه حتی آن را به عنوان شارژ تشخیص نمی دهند.

زمستان 2022 ناخوشایند است. به هر حال، برق، گاز و سوخت گران تر از همیشه هستند. با این حال تامین انرژی مطابق با وزارت اقتصاد فدرال تضمین شده است (منبع: bmwk.de، bundesnetzagentur.de)، در مواقع اضطراری، سه نیروگاه هسته ای تا آوریل 2023 به کار خود ادامه خواهند داد. در این راهنما، به شما خواهیم گفت که آیا می‌توانید در صورت قطعی برق محلی یا قطعی برق، از باتری دوچرخه الکترونیکی خود به عنوان پاوربانک استفاده کنید یا خیر.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/11/23 ساعت 4:58 بعد از ظهر

پاوربانک خورشیدی iPosible 26800 میلی آمپر ساعتی با 4 پنل خورشیدی تاشو و 2 باتری خارجی خروجی USB Tr

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/11/23 ساعت 4:57 بعد از ظهر

ژنراتور خورشیدی Jackety Explorer 1000 PRO با پنل های خورشیدی 2×80 وات

ایستگاه شارژ Anker 521 Powerhouse، نیروگاه قابل حمل 256Wh، ژنراتور فشرده، 200W 5-Ansc

پاوربانک خورشیدی iPosible 26800 میلی آمپر ساعتی با 4 پنل خورشیدی تاشو و 2 باتری خارجی خروجی USB Tr

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر



منبع ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/11/23 ساعت 11:55 صبح

جایگزینی برای آزمایش خانگی با باتری دوچرخه برقی، پاوربانک هایی مانند Anker 521 Powerhouse هستند. حتی قابل اعتمادتر استفاده از یکی است پاوربانک خورشیدی، که می تواند خود را شارژ کند. اگر یک دستگاه ذخیره‌سازی برق همراه مانند Jackery Explorer 1000 Pro برای شما بسیار بزرگ است، فقط یک بالکن کوچک دارید یا سیستم برای شما بسیار گران است، پس یک پاوربانک کوچکتر با سلول‌های خورشیدی یکپارچه مانند پاوربانک خورشیدی iPosible می‌باشد. توصیه شده.

ایستگاه شارژ Anker 521 Powerhouse، نیروگاه قابل حمل 256Wh، ژنراتور فشرده، 200W 5-Ansc

گالری عکس را شروع کنید(8 عکس)

جایگزین های باتری دوچرخه الکترونیکی: پاور بانک ها و ژنراتورهای خورشیدی

ژنراتور خورشیدی Jackety Explorer 1000 PRO با پنل های خورشیدی 2×80 وات

تسلا شکست می خورد: ایلان ماسک در اینجا اشتباه محاسبه کرده است

آیا می توان از باتری دوچرخه برقی به عنوان پاوربانک استفاده کرد؟

اگر نمی خواهید زندگی خود را به خطر بیندازید، باید نگاهی بیندازید به جایگزین های واقعی باتری دوچرخه الکترونیکی خود را پرتاب و جدا نکنید. اگر واقعاً در مورد منبع تغذیه خود نگرانی دارید، ما خوشحالیم که چند گزینه برای شروع کار در اختیار شما قرار دهیم.

توجه: اگر متخصص نیستید، حتماً باید دست خود را از آزمایش زیر دور نگه دارید. ولتاژ متناوب 230 ولت می تواند کشنده باشد.

حتی اگر خاموشی کامل بسیار بعید باشد، بسیاری از مردم از خود می پرسند که چگونه می توانند در مواقع اضطراری برق دریافت کنند. به نظر می رسد استفاده از باتری دوچرخه الکترونیکی دوچرخه تور با تقریباً 600 وات ساعت آن یک نبوغ باشد. اما آیا این امکان وجود دارد؟

تحرک

متاسفانه پاسخ روشنی برای این سوال وجود ندارد بستگی به کامپیوتر آنبرد دارد. زیرا متأسفانه تنها چند باتری دوچرخه الکترونیکی می تواند تلفن همراه یا سایر وسایل شما را شارژ کند. در بیشتر موارد، باتری فقط از طریق اتصالات روی نمایشگر سیستم قابل ضربه زدن است – معمولاً یک سوکت میکرو USB برای این منظور ارائه می شود.

سوء استفاده کامل از باتری دوچرخه الکترونیکی برای تامین انرژی در آپارتمان امکان پذیر نیست یا به معنای سازنده نیست. با این حال، غیر ممکن نیست. برای کسانی که کنجکاو هستند، کانال یوتیوب Autarkie یک باتری دوچرخه الکترونیکی را به یک سیستم اتصال برای اتصال یک اینورتر مجهز کرده است. این همچنین می تواند برای تامین وسایل روزمره در مواقع اضطراری استفاده شود.