Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
در جای اشتباه ذخیره شده است - مجله تکنولوژی فودزیلا

در جای اشتباه ذخیره شده است

پیکسل 6a مانند پیکسل 5 از نظر اندازه برای من بهینه است. به طرز شگفت انگیزی در دست قرار می گیرد، احساس ارزشمندی می کند، هنوز هم ظاهر خاص خود را دارد و قطعا با نوار دوربین ضخیم در پشت قابل توجه است. با این حال، در مقایسه با پیکسل 6 پرو، نوار دوربین آنقدر بیرون زده نیست. به طور کلی، بسیار جمع و جورتر است، اما هنوز آنقدر بزرگ است که خیلی کوچک به نظر نرسد.

نمایش فقط با 60 هرتز

صفحه نمایش 60 هرتزی بزرگترین نقطه ضعف گوگل پیکسل 6a است. (منبع تصویر: GIGA)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/07/30 ساعت 10:27 ب.ظ

در حالی که گوشی‌های گران‌تر Pixel 6 حسگرهای دوربین جدیدی دریافت کرده‌اند، شما در حال دریافت آن هستید Pixel 6a دوربین 12 مگاپیکسلی خوب قدیمی است که قبلاً از بسیاری از پیشینیانش می شناسیم. و اگرچه دوربین از نظر فنی بسیار قدیمی است، اما هرگز تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. نرم افزار به سادگی از آن سود زیادی می برد. تنها نقطه چسبندگی لنز زوم از دست رفته است. در غیر این صورت، دوربین پیکسل 6a یکی از بهترین ها در رده قیمتی بازار است. در زیر چند عکسی که در موقعیت های مختلف گرفته ام آورده شده است:

عمر باتری می تواند طولانی تر باشد

باتری Pixel 6a می توانست کمی بزرگتر باشد. (منبع تصویر: GIGA)

با Pixel 6a، گوگل پس از مدت طولانی تری در دسترس Pixel 6 و Pixel 6 Pro، گوشی هوشمند ارزان تری را عرضه می کند. این ارزان ترین مدل است و باید طبقه متوسط ​​را جمع آوری کند. اساساً اگر گوگل از مثال اشتباهی در یک جزئیات پیروی نکرده باشد، بسیار خوب کار می کند. من در گزارش تست به شما خواهم گفت که Pixel 6a در زندگی روزمره من چگونه عمل کرد.

گوگل

Google Pixel 6a در آزمایش: نتیجه گیری

همچنین می‌توانید ویدیوی Pixel 6 را تماشا کنید:

دوربین خوب قدیمی

دوربین Pixel 6a ممکن است قدیمی باشد، اما همچنان عالی است. (منبع تصویر: GIGA)
من در مورد عمر باتری Pixel 6a کمی تردید دارم. من می آفرینم – درست می کنم کمی بیش از یک روز با استفاده معمولی و یک بافر کوچک باقی مانده است. این کاملاً اشکالی ندارد، اما واقعاً عالی نیست. باتری 4306 میلی آمپر ساعتی نیز برای طبقه متوسط ​​”نسبتا” کوچک است. این رقابت از حداقل 4500 میلی آمپر ساعت استفاده می کند، سامسونگ در گلکسی A53 (تست) حتی با 5000 میلی آمپر ساعت بسیار بیشتر است. در ترکیب با پردازنده‌های تا حدودی مقرون به صرفه‌تر، زمان اجرا تا دو روز به دست می‌آید، که در واقع از یک دستگاه میان‌رده انتظار دارم.

توجه: دسته “پایداری” 10 درصد از نمره کلی را به خود اختصاص می دهد.



منبع

معایب:

اندازه ایده آل است

Google Pixel 6a بسیار کاربردی است. (منبع تصویر: GIGA)

مزایای:

علاوه بر این، که شارژ مجدد پیکسل 6a نسبتاً کند است. باتری فقط با 18 وات پر می شود. وایرلس اصلا کار نمیکنه خوب، این هم استاندارد نیست، اما هنوز هم شرم آور است. گوگل می توانست با آن متمایز شود. منبع تغذیه در محدوده تحویل گنجانده نشده است. کابل و آداپتور را دریافت می کنید.

رتبه بندی با جزئیات

دسته بندی رتبه بندی (حداکثر 10)
پایداری 8
پردازش، لمسی و طراحی 8
صفحه نمایش 6
دوربین ها 8
نرم افزار 9
کارایی 9
تلفن و صدا 8
ذخیره سازی 8
باتری و زندگی روزمره 7
در مجموع 7.8

چیزی که من را در مورد Pixel 6a متقاعد کرد، فرم عالی، عملکرد بالا، دوربین خوب، ویژگی های نرم افزاری منحصر به فرد و قیمت نه چندان بالا بود. با این وجود، امیدوارم در آینده نزدیک این میزان کاهش بیشتری پیدا کند تا بتوان نمایشگر 60 هرتزی را جبران کرد. برای من، این تلفن همراه با صفحه نمایش 120 هرتز و عملکرد شارژ بی سیم انقلابی در این بخش قیمتی خواهد بود. شاید با پیکسل 7a کار کند.

Google Pixel 6a - گوشی هوشمند مجهز به اندروید 5G آنلاک با دوربین 12 مگاپیکسلی - گچ

اگرچه Pixel 6a تنها 459 یورو قیمت دارد، اما از همان تراشه Tensor پیشرفته پیکسل 6 پرو استفاده می کند. که بنابراین تلفن همراه گوگل همان قدرت موجود را دارد و شما هم می توانید آن را احساس کنید. برنامه ها و بازی ها به سرعت راه اندازی می شوند. به طور کلی، این یک تلفن همراه بسیار سریع است. فقط حیف است که اغلب آن را نمی بینید. صفحه نمایش 60 هرتز باعث می شود همه چیز به طور غیر ضروری کندتر به نظر برسد. علیرغم اینکه Pixel 6a قدرت بسیار زیادی در اختیار دارد، همچنان احساس می‌کند که یک تلفن 150 دلاری در حال استفاده است و در وب‌سایت‌ها و موارد مشابه می‌چرخد.

تفاوتی بین دستگاه های پیکسل 6 صرفاً از نظر نرم افزاری متوجه نخواهید شد. که پیکسل 6a تمام ترفندهایی را دارد که برادران بزرگتر و گران‌ترش می‌توانند انجام دهند. و دقیقاً باید همینطور باشد. یک سری گوشی های هوشمند وجود دارد و به سختی هیچ تفاوتی وجود دارد. اگر به امکانات نرم افزاری Pixel 6a علاقه مند هستید، می خواهم شما را به قسمت نرم افزاری بررسی Pixel 6 Pro معرفی کنم. در آنجا به جزئیات تمام مهارت ها پرداختم:

رتبه بندی GIGA: 7.8/10

همانقدر که من عاشق فرم فاکتور Pixel 6a هستم، بیشتر از نمایشگر ناامید می شوم. چرا فقط 60 هرتز؟ چون آیفون 13 فقط در 60 هرتز کار می کند؟ برای اینکه خود را از نمایشگر 90 هرتزی پیکسل 6 متمایز کند؟ 60 هرتز در اندروید 60 هرتز در آیفون نیست. یک آیفون با صفحه نمایش 60 هرتز بسیار روان تر از هر گوشی اندرویدی در جهان با صفحه نمایش 60 هرتز کار می کند. باید حداقل 90 هرتز و بهتر 120 هرتز می بود. با قیمت 459 یورو، این باید امکان پذیر باشد. سامسونگ و شیائومی نمایشگرهای 120 هرتزی را در گوشی های بسیار ارزان تری قرار می دهند.

وقتی صحبت از سنسور اثر انگشت در نمایشگر می شود، به سختی متوجه تفاوتی بین پیکسل 6a و پیکسل 6 پرو می شوم. (منبع تصویر: GIGA)
به نظر من گوگل آن را دارد از پتانسیل عظیم پیکسل 6a به طور کامل استفاده نشده است، همانطور که باید در یک دنیای کامل خسته می شد. صفحه نمایش 60 هرتزی به طور خاص روی گوشی هوشمند مانند یک بلوک روی پای آن آویزان می شود. گوشی هوشمند بسیار سریع کار می کند، اما شما آن را نمی بینید زیرا محتوا به این راحتی نمایش داده نمی شود.

این تنها انتقاد اصلی من از نمایشگر پیکسل 6a است. صفحه‌نمایش تخت دارای رزولوشن کافی است، رنگ‌ها عالی به نظر می‌رسند و روشنایی نیز کافی است تا بتوان نمایشگر را در فضای باز به خوبی خواند. سنسور اثر انگشت در نمایشگر بسیار خوب کار می کند، اما به نظر من به سختی سریعتر از پیکسل 6 پرو است. شاید حداقل باشد، اما من اغلب مشکلات مشابهی با باز نشدن قفل یا تاخیر در گوشی هوشمند دارم. این قطعا نیاز به بهبود دارد.

عملکرد در سطح بالا

در مورد عملکرد به سختی مجبور به ایجاد مصالحه هستید. (منبع تصویر: GIGA)

Google Pixel 6a – گوشی هوشمند مجهز به اندروید 5G آنلاک با دوربین 12 مگاپیکسلی – گچ

بازی‌هایی مانند Diablo Immortal به راحتی بر روی پیکسل 6a اجرا می‌شوند. با این حال، مانند Pixel 6 Pro، من متوجه توسعه حرارت بیشتر شدم. جای نگرانی نیست، اما متوجه می شوید که در حال انجام یک بازی چالش برانگیز هستید.

تمام ترفندهای نرم افزاری از برادران بزرگ

Pixel 6a همچنین دارای همان ویژگی های نرم افزاری Pixel 6 Pro است. برای مثال، می‌توانید زبان را مستقیماً در برنامه‌ها ترجمه کنید و آنچه را که پاسخ می‌دهید به‌طور خودکار ترجمه کنید. (منبع تصویر: GIGA)

از همان اولین تماس، برای من روشن بود که اندازه و وزن این گوشی هوشمند بهینه است. پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو بسیار بزرگ و سنگین هستند. در مقایسه، Pixel 6a فوق‌العاده سبک و کوچک به نظر می‌رسد – اما واقعاً اینطور نیست. یک صفحه نمایش 6.1 اینچی که خیلی کوچک نیست نیز در اینجا نصب شده است که با لبه های نسبتاً ضخیم قاب شده است. گوگل می توانست این را بهتر حل کند. با این وجود، می توان به راحتی با یک دست کار کرد.