Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
در این کشور ابتدا به لوله نگاه می کنید - مجله تکنولوژی فودزیلا

در این کشور ابتدا به لوله نگاه می کنید


برخلاف نتفلیکس یا آمازون، سازنده آیفون تاکنون کاملاً خود را متعهد به تولید داخلی برای سرویس استریم Apple TV + خود کرده است. با این حال، برای مشتریان ایالات متحده، این پیشنهاد اکنون در حال گسترش است، زیرا آنها از قبل به تعدادی از فیلم های خریداری شده از اپل دسترسی دارند.

سیب

Apple TV + فیلم های اضافی دریافت می کند: آلمان خالی است

کاتالوگ فیلم و سریال از Apple+ حتی سه سال پس از شروع هنوز کاملاً قابل مدیریت است – کلاس به جای جرم. با این حال، در ایالات متحده، این دیگر مطلقاً صادق نیست. مشتریان این سرویس این فرصت را دارند که فیلم‌های قدیمی‌تری که توسط اپل تولید نشده‌اند را با نرخ ثابت ببینند (منبع: techradar).

برخی از آنها مستقیماً در چارچوب تولیدات خود اپل مانند “Spirited”، “Mythic Quest” یا “Causeway” تبلیغ و به کاربران ارائه می شوند. مخرج مشترک معمولاً بازیگران هستند. برای مثال جنیفر لارنس را در Apple’s Causeway می بینیم. در محیط آن نیز “بازی های گرسنگی” یا “Silver Linings” برای دیدن وجود دارد. هر دو فیلم قدیمی با این بازیگر سرشناس.

آنچه در Apple TV + وجود دارد:

همچنین آثار کلاسیکی مانند “لنگر – افسانه ران بورگوندی”، “هدساکر – جهش بزرگ” یا “کارمندان – مغازه داران” فهرست شده است. در مجموع در حال حاضر وجود دارد بیش از 20 عنوان شخص ثالثکه اپل ارائه می دهد. اما آنها برای همیشه آنجا نخواهند بود. بنابراین برخی از آنها پس از 30 نوامبر دوباره ناپدید می شوند. برای این نوع محتوا غیرعادی نیست. حتی با وجود نتفلیکس، آمازون و شرکت، چنین فیلم هایی پس از مدتی مشخص از فهرست خارج می شوند.

مسائل مربوط به مجوز، لذت را از بین می برد

اما مشتریان آلمانی از هیچ یک از اینها سود نمی برند. فیلم های اضافی در Apple TV+ در حال حاضر فقط برای کاربران ایالات متحده در نظر گرفته شده است. دلیل: همه این فیلم ها توسط کشور و بازار ساخته می شوند دارای مجوز متفاوت و عمدتاً قبلاً در جاهای دیگر این کشور منصوب شده اند. برای مثال «بازی‌های گرسنگی» در حال حاضر در Amazon Prime Video در دسترس است. از سوی دیگر، “Anchorman – The Legend of Ron Burgundy” در WOW و Sky Go، “Silver Linings” در آمازون.

از قبل می دانستید؟ متأسفانه برای همه مشتریان امکان پذیر نیست:

با این وجود، اپل در درازمدت به محتوای بیشتری برای Apple TV+ نیاز دارد، به ویژه به این دلیل که افزایش قیمت اخیر باید در نهایت توجیه شود. به عنوان یادآوری: قبلاً 5 یورو در ماه بسیار ارزان می پرداختید، اکنون 7 یورو است.



منبع