بعید به نظر می رسد که تلفن های همراه T با عملکرد پرچمداران فعلی، شیائومی 12 و 12 پرو کاملاً مطابقت داشته باشند. به عنوان برجسته، یکی دوربین 200 مگاپیکسلی بخشی از مهمانی باشد شیائومی احتمالاً در اینجا به سنسور Samsung Isocell HP1 تکیه خواهد کرد که قبلاً از موتورولا Edge 30 Ultra که به تازگی منتشر شده است می شناسیم.

اکنون رسمی است: شیائومی این کار را انجام خواهد داد در تاریخ 4 اکتبر از ساعت 2 بعد از ظهر نمایش چند محصول جدید این رویداد را می توان به صورت زنده از طریق رسانه های اجتماعی و وب سایت سازنده مشاهده کرد. این اولین “رویداد راه اندازی جهانی” در خارج از چین است.

همه چیز در مورد پرچمدار فعلی شیائومی در ویدیو:

رویداد شیائومی با تبلت و هدفون

شیائومی شما را به یک رویداد رونمایی دعوت می کند: در 4 اکتبر، سازنده چینی برخی از محصولات جدید خود را در مونیخ ارائه خواهد کرد. تمرکز بر روی تلفن های همراه شیائومی 12T و 12T Pro است، اما پخش زنده نیز فراتر از آن ارزشمند خواهد بود.

شیائومی

شیائومی: رویداد در 4 اکتبر 2022

که آن را شیائومی 12T و 12T Pro نشان داده خواهد شد، سازنده کم و بیش به طور تصادفی از قبل در توییتر فاش کرده است. در اطلاعیه ای که اکنون منتشر شده است، یکی نیز منتظر ارائه سری 12T است. به گفته شیائومی، مدل های قبلی سری 11T تا اوایل ماه اوت 1800000 بار در اروپای غربی فروخته شده است. باید به موفقیتی مشابه با 12T و 12T Pro امیدوار بود.

علاوه بر گوشی‌های هوشمند جدید، شیائومی احتمالاً محصولات دیگری نیز در این رویداد ارائه خواهد کرد. بر اساس شایعات، از جمله، یکی ردمی پد to go out که باید به عنوان یک تبلت اندرویدی ارزان به بازار عرضه شود. این اولین تبلت زیرمجموعه Redmi است که به دنبال تبلت‌های خود با برند شیائومی است.