دریچه هوا – تهویه مارکت

این دریچه هوا این قابلیت را دارد که هم به صورت مستقیم به د۶انه انشعاب کانال هوا متصل گردد و هم به شکل ترکیبی در روی صفحه ی ورقی از جنس آلومینیوم به صورت تایلی در سقف تایلی نصب گردد . در واقع توانایی دریچه را با عبور جریان هوا ارزیابی می کنند. این شیرها که در قسمت نصب دریچه و اجزای آسانسور سازه قرار می گیرند، دسترسی به سیستم های انتقال و سرویس را در حین تعمیر، سرویس یا تست آسان می کنند. بنا به ضرورت دریچه بازدید را می توان در مواضع مختلف از جمله روی دیوار یا سقف تعبیه نمود که به راحتی بتوان به بازدید و چکاپ یا تعمیر موارد مربوطه در تاسیسات ساختمان پرداخت. دریچه هوا ی اسلوت به وسیله چنگک هایی که در حاشیه ی داخلی فریم این دریچه هوا تعبیه می شود و به لبه ی برجسته دهانه ی خرکجی پلنیوم باکس گیر کرده و عملیات نصب این دریچه هوا به این روش ، بدون استفاده از پیچ ، در محل خود انجام می پذیرد .

لذا در محفظه هایی که می پوشانند می توان انواع کابل ها، جعبه های تقسیم و مواردی از این دست را قرار داد. خاصیت رنگ کوره ای الکترواستاتیک این است که می توان از روی کد رنگ متناسب با محیط و طبق نظر کارفرما سفارشات را پذیرفت و هیچ محدودیتی در نوع رنگ نداریم. دریچه هوا ی گرد سونایی در مکانهای مرطوب و شرجی همچون سونا ، استخر ، جکوزی و حتی در سقف های سرویس های بهداشتی جهت تخلیه هوا و بخارات موجود در محیط به کار گرفته میشود . اهمیت هواکش در حمام به کاهش میزان بخار و رطوبت بوده و با انجام این کار از پرورش انواع قارچ در محیط جلوگیری خواهد نمود. از طرفی با استفاده از انواع لوله خرطومی با اندازه 10 الی 15 امکان لولهکشی از محیط داخل سرویس بهداشتی، حمام و راه پله به بالای ساختمان نیز وجود دارد. هواکش ها ابزاری برای تهویه هوا هستند که موجب ورود هوای تازه به داخل ساختمان می شوند و هوای درون ساختمان را نیز به خارج هدایت می کنند.

پس از ساخت درب دریچه بازدید اکنون نوبت به رنگ آمیزی دریچه می رسد رنگ پودری الکترواستاتیک روی تمام سطوح این دریچه بازدید پاشیده شده و این محصول درون کوره قرار می گیرد. پاشیدن رنگ روی تمام سطوح دریچه هوا طرح قدیم ، این محصول درون کوره قرار می گیرد و در اصطلاح پخته می شود. اگر درب دریچه بازید لولایی باشد ، باید به محل قرار گیری و نوع آن دقت شود ، زیرا گاهی نیاز است درب دریچه بازدید در طول آن و گاهی نیاز؟ این دریچه هوا ی آزاد در پشت خود یک قسمت برجسته دارد که خطوط موازی بر روی آن تعبیه می گردد و این قسمت برجسته ی دریچه هوا ی آزاد درون حفره ای که برای جریان هوا در نظر گرفته شده است ، جا می گیرد . پس از این مرحله اقدام به تعبیه قفل بر روی نقاط مشخص شده خواهیم کرد. پس از این کار دریچه بازدید درون کوره با دمای بالا قرار گرفته و در اصطلاح پخته می شود . این دریچه هوا به صورت دیواری نصب میشود و عموماً جهت اگزاست یا برگشت هوا در سیستم های مکش هوا به کار میرود . تمام سطوح بدنه ی این دریچه بازدید با رنگ کوره ای الکتروستاتیک با کُد رنگ دلخواه پوشانده میشود .درب دریچه بازدید فن کویل پره Zبه صورت وزنه ای و لولایی با قفل زیمنس طراحی و تولید میگردد .

می باشد که این هوا از طریق کانال فلکسیبل از لاین اصلی کانال هوا به پلنیوم باکس متصل می شود و از طریق پلنیوم باکس ، به صورت تعدیل شده به واسطه ی شیار های دریچه هوا ی اسلوت به محیط مرتاب می دریچه بازدید شود . با مراجعه به سایت مجموعه نظری با استفاده از خدمات متنوع این مجموعه در زمینه ارائه پشتیبانی آنلاین، مشاوره تلفنی، عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات مختلف سیستم سرمایش، گرمایش، پکیج، دریچه هوا و بهویژه دریچه هواکش دستشویی و حمام را تهیه کنید. این مدل دریچه هوا دارای دو مدل ” پشت کوتاه یا بی دنبال ” یا ” پشت بلند یا دنباله دار ” تولید میگردد و به بازار عرضه میگردد . دریچه هوای آهنی را نیز میتوان به صورت قوس دار تولید و به بازار عرضه کرد . همچنین انواع متعددی از اتصالات و درزها برای شکل دادن به کانال هوا وجود دارد که انتخاب و به کار گیری این اتصالات نیز وابسته به شرایط ابعادی و کاربردی کانال ها می باشد. کار آن شبیه دریچه های با پره میله ای شکل با همان cfm و فشار استاتیک است اما وزش آن به دلیل مکش بیشتر در دهانه خروجی، کوتاهتر است و به دو مدل زیر تقسیم می شوند.

هواکشهای صنعتی بر اساس نوع برق مصرفی و اندازههای بسیار بزرگ جهت مصارف کارگاهی بوده و قدرت تداوم و استمرار در فعالیت را خواهند داشت. جهت زیباسازی محیط داخلی ساختمان نیز امکان استفاده از انواع دریچه هواکش سرویس بهداشتی: مشبک، سبد تخم مرغی و چهار طرفه را نیز خواهید داشت. همچنین در صورت صلاحدید مهندس معماری، امکان استفاده از این هواکش در راه پلههای طولانی آپارتمان، پاساژ و هتلها نیز استفاده وجود دارد. بعلت کاهش نیاز به نیروی کارگری صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های جاری صورت می گیرد. 3- هواکش بازرسی چوبی ام دی اف با روکش پلی اورتان لازم به ذکر است این هواکش به صورت سفارشی و متناسب با محیط قابل رنگ آمیزی می باشد. با اضافه شدن توالت و حمام به محیط داخلی خانه و مجاورت آن با محل زندگی، جهت جلوگیری از پخش بوی نامطبوع در فضا منزل باید از دریچه هواکش سرویس بهداشتی بهره برد. در واقع برای اینکه درب دریچه بازدید هنگام باز و بسته شدن هیچ مانعی نداشته باشد باید به میزان ۲ تا ۳ میلیمتر از هر طرف کوچکتر در نظر گرفته شود. با استفاده از وینچ اینلت باز و بسته شدن دریچه های اینلت بطور اتوماتیک، تابع روشن و خاموش شدن فن های تهویه خواهند بود و موجب می شوند سالن مرغداری همواره دما و فشار یکنواختی را که مرغدار تعیین می کند داشته باشد.

این لبه ها برای ایجاد استحکام به ساختار درب دریچه بازدید تعبیه شده اند. این دریچه ها را می توان در پیکربندی های مختلفی طراحی و تولید کرد که از جمله آنها می توان به چفت (کابینت) زیمنس قفل دار و آلومینیوم با رنگ کوره ای اشاره کرد. فوم پلی اورتان که از آن برای عایق کردن کانال های پیش عایق استفاده می شود، فاقد هر گونه مواد سمی از جمله CFC و HCFC بوده و در هنگام آتش سوزی هیچ گونه گاز سمی تولید نمی گردد. در صورتی که در کانال های از پیش عایق شده به دلیل استفاده از آلومینیوم و یون نقره در ساخت آن در مقابل رطوبت نفوذ ناپذیر بوده واز رشد قارچ و باکتری جلوگیری می نماید.

برای ساخت این دریچه بازدید ابتدا شروع به ساخت فریم آن می کنیم. با روشن شدن فن ها دریچه ها نیز شروع به باز شدن کرده و با فعال شدن تعداد بیشتر فن میزان باز شدگی پنجره ها بیشتر می شود. وجود دارند که با قیمت های متفاوتی نیز ارائه می شوند. دریچه هواکش فلزی نمونه ای از دریچه های فلزی می باشد. گروه صنعتی تهویه سان با کادری مجرب و حرفه ای در راستای خدمات بهتربا قیمت بسیار عادللانه و مناسب به شما مشتریان عزیز دست به طراحی سایت خدماتی تهویه سان زده تا با شیوع کرونا شما عزیزان بتوانید از خدمات اینترنتی ما بهرهمند شوید. طراح پس از صرف زمان بسیار و محاسبه بار های حرارتی و برودتی هر فضا و در نظرگیری ملاحظات فراوان در نهایت سیستم مورد نظر خود جهت تهویه هر فضا را انتخاب و طراحی می نماید.

در صورتیکه انواع عایق های مورد استفاده مرسوم در کانال های گالوانیزه (مانند پشم سنگ،پشم شیشه وعایقهای الاستومری) علاوه بر سرطان زا بودن در هنگام آتش سوزی نیز گازهای سمی وخطرناکی تولید می نمایند. سنسور دریچه گاز نیز ممکن است به دلایل مختلف خراب شود. از همین رو خوردرو شما بهدرستی گاز نمیخورد. از دریچه بازدید فن کویل شیار دار زمانی استفاده میشود که هوای برگشت دستگاه فن کویل باید مستقیما از زیر دستگاه تامین شود .در این حالت باید روی درب دریچه زیر فن کویل شیار و منافذی تعبیه کرد .در این مدل از دریچه بازدید شیارهای موازی در طولهای ۹ و ۱۸ سانتی به شکل پرسی ایجاد میکنیم .دریچه بازدید فن کویل شیار دار به دو صورت لولایی و وزنه ای ساخته میشود و به وسیله رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشش داده میشود .دریچه بازدید فن کویل شیار دار هم مانند انواع دیگر دریچه بازدید فن کویل از طریق پیچ مخفی یا پیچ از روی نما در محل مورد نظر نصب میشود . برای این مورد لازم است تا ابتدا بررسی نمایید که آیا محفظه شما شکل درستی دارد؟

ساختار دریچه بازدید پلاستیکی متشکل از یک فریم در حاشیه و یک درب باز شونده در چهارچوب دریچه میباشد . در فصل تابستان دریچه ها بیش از 70% باز می شوند که موجب می شود هوا از زیر درب دریچه اینلت جریان یافته و با بجریان انداختن هوای راکد کنار دیوار ها، از خیس شدن کناره ها جلوگیری کرده و باعث خنک شدن پرنده ها می شود. گاز ها و ذرات گرد و غبار که عامل اصلی بیماری های تنفسی پرنده می باشد بطور کامل از سالن تخلیه می گردند. از این دریچه هوا بیشتر در سالن های آمفی تئاتر و یا تالارها استفاده میشود ، با این توضیح که هم در سیستم مکش و هم در سیستم دمش کاربرد دارد . فقط در این مرحله باید جای قفل ها روی درب دریچه بازدید تعبیه گردد .

یکی قطعات تزیینی داخل کابین، دریچه کولر پژو ۲۰۶ می باشد که جذابیت خاصی به آن می دهد. کانال هوا و دریچه هوا یکی از تجهیزات اصلی مهم سیستم های تهویه مطبوع هستند. تهویه خانگی لوکس دمنده مدل 25 سانت مدل لوکس دریچه دار قابلیت نصب روی دیوار و پنجره را دارد و در ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری برای بخش های کوچک و متوسط قابل استفاده است و می تواند با دارا بودن دمپر و کلید قطع و وصل به عنوان یک سیستم تهویه با کارایی خوب و مناسب عمل کند همچنین درجه حفاظت موتور در این محصول با IP 2X مشخص می شود و نشان می دهد که مقاومت نسبتا بالایی در برابر رطوبت و گردوغبار دارد در نتیجه به راحتی می توان از این هواکش در سرویس های بهداشتی و حتی در محل هایی با رطوبت بالا استفاده کرد.در شکل زیر نمودار فشار استاتیک و قدرت هوادهی مدل های مختلف هواکش لوکس درچه دار 20 سانت آمده است که افراد می توانند متناسب با نیاز خود یکی از این هواکش ها را انتخاب کنند. پس از اینکه تمام سطوح به رنگ الکترواستاتیک آغشته شد این محصول درون کوره قرار می گیرد و در اصطلاح پخته می شود.