دایناسورها، دزدان دریایی، زامبی ها: این 9 نکته استراتژی، قاتلان بی حوصلگی هستند

این War of Mine با Final Fantasy ملاقات می کند – در ورشو باید از شهر خود در برابر نازی های پیش رو در نبردهای دور دفاع کنید. نبرد مانند همتای واقعی خود به پایان می رسد: شما به هر طریقی شکست خواهید خورد. اما هر چه بیشتر دست نگه دارید، بیشتر در مورد شجاع ترین شهروندان تاریخ خواهید آموخت.

Age of Empires را فراموش کنید، فقط چیز دیگری بازی کنید! ما 9 نکته جالب در زمینه استراتژی را به شما نشان می دهیم که هر گیمر حداقل یک بار باید آن ها را بازی کرده باشد. و اگر آنها را نیز خوب یافتید، باید فوراً آنها را توصیه کنید!

محتوای رایگان، نوستالژیک، بی پایان – Wesnoth تنها یک مشکل دارد: تعداد کمی از بازیکنان در مورد آن می دانند. در بازی استراتژی نوبتی، می توانید وارد نبردهای هیجان انگیز با افراد مورد علاقه خود شوید و استراتژی های جدید را بارها و بارها امتحان کنید. و اگر ایده های خوبی دارید، می توانید به عنوان یک توسعه دهنده در بازی جامعه شرکت کنید.

چه چیزی سردتر است عصر یخبندان جدید که جهان را به طور کامل زیر خود دفن خواهد کرد یا قلب شما که برای زنده ماندن هر هزینه غیراخلاقی را خواهد پرداخت؟ در این بازی استراتژی بقا همه چیز به شما بستگی دارد. هنگامی که یک بحران غلبه کرد، بحران بعدی دور نیست. مدیریت، گرمایش، تصمیمات دشوار – با وجود همه چیز!



منبع

بازی های استراتژیک زیادی وجود دارد، اما پس از مدتی، بسیاری از آنها شبیه به هم می شوند. در اینجا 9 نماینده ژانر بسیار خاص را به شما نشان می دهیم که برخی کارها را متفاوت انجام می دهند و بنابراین همیشه انتخاب خوبی برای طرفداران استراتژی هستند.

با دزدان دریایی و دایناسورها به کسالت اعلان جنگ کنید!

«اینها خیلی کم زامبی هستند!» جمله ای است که احتمالاً داستان اصلی آنها میلیاردها هستند را توصیف می کند. زیرا در این بازی هرگز آن را نخواهید گفت. یک شهر استیمپانک بسازید و در برابر امواج زامبی که همیشه در حال افزایش هستند مقاومت کنید. کوچکترین شکاف می تواند باعث سقوط شما شود.

بازی های دزدان دریایی خوب بسیار کمی هستند و حتی بازی های استراتژیک دزدان دریایی خوب کمتری وجود دارد. فقط کسانی که شجاع و صبور باشند که Tropico 2 را کشف کنند و آن را اجرا کنند، با یک شبیه‌سازی بسیار خنده‌دار و عرق‌آور Tortuga پاداش می‌گیرند که در آن باید کارگران و دزدان دریایی خود را همزمان راضی نگه دارید.

پارک ژوراسیک با رهبری شما زیر بار نمی رفت؟ سپس آن را در این بازی ساخت و ساز دشوار و در عین حال بسیار آرام ثابت کنید. کنترل خود را حفظ کنید، از مهمانان پذیرایی کنید و از دایناسورهای با کیفیت بالا لذت ببرید.

ساکنان کاتان با وایکینگ ها – در نورتگارد باید امپراتوری خود را کاشی به کاشی، ساختن با ساختمان و زور به زور گسترش دهید. اما به خاطر داشته باشید: شما نه تنها باید با مردم مخالف مقابله کنید، بلکه باید از گرسنگی، سرما و حیوانات وحشی نیز سرپیچی کنید.

سنگهای پنهان اغلب گنجینه های چشمگیر با ایده ها و مکانیک های تازه هستند. آنها فقط یک مشکل دارند: ابتدا باید آنها را پیدا کرد. امروز ما این کار را برای شما و این کار را برای شما انجام دادیم 9 نکات داخلی استراتژی مستقیم آورده است.

Iron Harvest یک نکته واقعی استراتژی است که به شما امکان می دهد با ماشین های زنگ زده وارد یک جنگ جهانی جایگزین شوید. در حالی که به طرفداران داستان دوباره حماسه های قدیمی خوب در کمپین ارائه می شود، بازیکنان چند نفره می توانند با هم در برداشت آهن شرکت کنند.

آیا می دانید چرا جیمز باند اغلب نقشه های شیطانی را خنثی می کند؟ چون او هرگز شروری مثل تو را قبول نکرده است! یک پایگاه مخفی بسازید، مینیون های خود را آموزش دهید و جهان را در اختیار بگیرید. مامورانی که می خواهند جلوی شما را بگیرند بیایند! سپس آنها می توانند فوراً سیستم دفاعی جدید شما را امتحان کنند.