داچیا بی ام و را مسخره می کند – و به علامت ضربه می زند

داچیا بهار در ویدیو ارائه شده است

کشیدن انگشت کار می کند – اما این چیزی را برای صنعت تغییر نمی دهد

اما مشکل همچنان پابرجاست: از نظر فنی، عملکردهای مختلف و تجهیزات اضافی از مدت ها قبل در بسیاری از خودروها نصب شده است. اگر بخواهید از آنها استفاده کنید، از شما خواسته می شود که هزینه اضافی بپردازید. با یک اقدام هوشمندانه در بریتانیا نشان می دهد داچیا اما اکنون که راه دیگری وجود دارد: در سه نمایندگی شرکت سازنده خودروهای تخفیف دار، مشتریان نسبتاً بین 1 و 2 فوریه دریافت خواهند کرد. گرمایش غیر معمول صندلی به صورت رایگان – یک بطری آب گرم (منبع: داچیا انگلستان):

بطری آب گرم اختصاصی داچیا به این شکل است. (منبع تصویر: داچیا انگلستان)
یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

اون دیگه چی بود؟ BMW 17 یورو در ماه دریافت می کند تا مشتریان خودروهای درجه یک بتوانند گرمایش صندلی تا بتوان استفاده کرد. این اشتراک چندی پیش باعث نارضایتی خودروساز باواریایی شد. مشتریان همچنین می توانند سایر دوره های پرداخت و مزایای مناسب را انتخاب کنند یا با خرید یکباره این و سایر عملکردها را فعال کنند. علاوه بر این، BMW تنها سازنده ای نیست که این کار را انجام می دهد.

داچیا با اسپرینگ الکتریک یکی از ارزان‌ترین خودروهای برقی اروپا را ارائه می‌کند:

مشتریان باید آنها را با آب گرم پر کنند و قبل از شروع سفر روی صندلی بگذارند. هنگامی که شروع به کار می کند، صندلی به خوبی گرم می شود. با این حال، داچیا به وضوح توصیه می کند که از آن در هنگام رانندگی استفاده نکنید. عمل البته با یک چشمک انجام می شود – اما یک چشمک نیز دارد پیام جدی

بنابراین داچیا نمی خواهد ادعا کند که بطری آب گرم کلاسیک جایگزینی واقعی برای گرمایش صندلی راحت است. فقط روشن کنید که این است فعال سازی از راه دور در برند موجود نخواهد بود. این به سختی میسر خواهد شد بدون انجام بیشتر. در نهایت، داچیا هیچ فناوری هوایی را برای فعال یا غیرفعال کردن عملکرد از راه دور نصب نمی کند. را تند وشدید زدن بر علیه سازندگان ممتاز به هر حال موفق بود

داچیا بهترین شهرت را ندارد. این برند خودرو برای خودروهایی که تا حد امکان ارزان هستند شناخته شده است، تجهیزات اضافی و احساس برتر را می توان در جاهای دیگر یافت. اما این هم قیمتی دارد. در BMW and Co، گزینه‌های اشتراک اکنون به روش‌های جدیدی شکوفا شده‌اند که بعید است مشتریان آن را دوست داشته باشند. داچیا هم این را می داند و با یک عمل به زخم نمک می مالد.

بی ام و

داچیا BMW and Co. را معرفی می کند: گرمایش صندلی به همین راحتی و رایگان است

«ناجی‌های صندلی گرم‌کن ما یک شوخی کوچک هستند. اما آنها جهت گیری صنعت را نشان می دهند دسترسی مبتنی بر اشتراک به ویژگی ها توسعه یافته. انتظار پرداخت هزینه اضافی برای فناوری داخلی برای فعال کردن آن – این داچیا نیست” لوک برود مدیر برند داچیا در بریتانیا توضیح می دهد. با این حال، بعید است که این موضوع توسط سایر برندها نیز شنیده شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع