دانلود از اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر (آموزش ویدیویی)

بله با استفاده از اپلیکیشن های ضبط کننده صفحه نمایش گوشی مثل AZ Screen Recorder می توانید لایو های زنده را هم ذخیره کنید. با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی می توانید هر استوری (عکس یا ویدیو) به راحتی در گوشی خود ذخیره کنید. تمام اقدامات بالا به شکل غیرمستقیم می تواند در افزایش تعامل اینستاگرام و آشنایی شما با ترفندهای اینستاگرام مؤثر باشد. یکی دیگر از بهترین برنامه های برای دانلود استوری اینستاگرام در گوشی های آی او اس Repost Story است که می توانید آن را به صورت کاملا رایگان از اپ استور دانلود کنید. • سپس روی دکمه آبی دانلود کلیک کنید؛ این ویدیو در رایانه شما در نهابت ذخیره خواهد شد. مرحله ۳: بر روی گزینه Download Data کلیک کنید. مرحله سوم : در صورتی که پیام بالا باز شد گزینه Yes, this is a game را تیک بزنید. کافی است روی علامت سبد که در بالا گوشه سمت راست صفحه نشسته است، ضربه بزنید و با پرداخت مبلغ ناچیزی، تبلیغهای برنامه را برای همیشه حذف کنید.

سپس در پنجره باز شده به دنبال کد meta بگردید و عبارت بین دو کاما را کپی کنید. حالا از بین اپلیکیشنهایی که برایتان باز میشود، اینستا دانلودر را انتخاب کنید تا دریافت فایل شروع شود. 2.همانطور که می بینید کادری در این صفحه وجود دارد که می توانید در آن لینک پست اینستاگرام موردنظر خود را Past کنید و فایل آن را دریافت کنید. ابزار ها و نرم افزارهای زیادی برای این کار وجود دارد اما بهترین اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام برای گوشی های آیفون اپلیکیشن Fast save for insta است. کار با برنامه دانلود از اینستا بسیار ساده است! با این حال اگر درباره طرز کار برنامه سؤال دارید، کافی است ابتدا بروزرسانی اینستاگرام دانلودر را انجام دهید و در صورتی که مشکلتان برطرف نشد، آن را از طریق دایرکت Insta با بخش پشتیبانی ما در میان بگذارید. با این اپلیکیشن هوشمند بهراحتی میتوانید متن کپشنها را دریافت کنید، آنها را ویرایش کنید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. استفاده از این برنامه کاملاً رایگان است و به ثبت نام احتیاج ندارد همچنین لازم نیست بابت عضویت یا ورود، مراحلی را پشت سر بگذارید. جالب است بدانید که کار با این برنامه شگفتانگیز با آنهمه قابلیت کاربردیاش کاملاً رایگان است.

این لیست ما شامل بهترین برنامههای دانلود از اینستا برای اندروید و iOS com.fastinstaapp است. برنامه ذکر شده نیز یکی دیگر از برنامههای کاربردی برای ذخیره ویدئوهای اینستاگرامی است اما جالب است بدانید در این برنامه خبری از تبلیغات نیست و حجم برنامه نیز کمتر از برنامههای مشابه است. حتما بارها شده که دانلود فیلم از اینستاگرام بدون لاگین را امری غیرممکن تصور کرده اید؛ از طرفی خیلی از ما در اینستا لاگین مشکل داریم اما در عین حال دوست داریم پست های اینستاگرامی را برای خود سیو کنیم. اگر به کامپیوتر دسترسی ندارید و قصد دارید با گوشی موبایل تان لایو ها را سیو کنید پیشنهاد می کنم حتما اپلیکیشن StorySave را از گوگل پلی دانلود کنید و نصب کنید. نکته مهمی که وجود دارد این است که برای استفاده از این اپلیکیشن حتما باید با حساب کاربری اینستاگرام خود در آن لاگین کنید. در مرحله بعد برنامه InstaSave، را باز کنید و ویدئوی موردنظر در فید InstaSave قرار خواهد گرفت و برای ذخیر هر ویدئویی تنها لازم است روی علامت دایرهای شکل که یک پیکان رو به پایین در آن قرار دارد کلیک و سپس گزینه Save را انتخاب کنید.

از این افزونه برای دانلود تمام فایل های تصویری در اینستاگرام حتی ویدیوهای IGTV می توانید استفاده کنید. فراموش نکنید از این روش فقط برای دانلود عکس ها یا ویدیوهای پیج هایی که عمومی هستند می توانید استفاده کنید. آیا راجع به راحت ترین راه دانلود بدون لاگین اینستا چیزی شنیده اید؟ آیا می توانم لایوهای زنده را با برنامه ذخیره کنم؟ آیا دانلود از اینستاگرام بدون لاگین کردن در اینستاگرام ممکن است؟ البته برنامه های زیادی برای دانلود عکس و فیلم از اینستا وجود دارد که مختص به گوشی های اندرویدی و آی او اس است. بعضی از روش هایی که با اپلیکیشن های لاگین شده بود هم برای پیج های خصوصی کاربرد دارد اما به شرط اینکه قبلا آن ها را فالو کرده باشید و به پست های آن ها دسترسی کامل را داشته باشید. گاهی بعضی از پیجهای پرطرفدار استوریهایشان را هایلایت میکنند تا مخاطبان بتوانند بعد از گذشت ۲۴ ساعت هم به آنها دسترسی داشته باشند. اما بعضی از قابلیت های آن با پرداخت درون برنامه ای برای شما فعال می شود. اما نمیدانید چگونه این کار را انجام دهید.

در زیر مراحل انجام کار را برای شما به نمایش میگذاریم. در صفحه ای که می خواستم عکس های آن را دانلود کنم چند عکس به صورت آلبوم وجود داشت که حالا دکمه دانلود برای هر عکس به صورت جداگانه نمایش داده می شود. روشهای زیادی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد. اول آدرس صفحه ای که ویدیو مورد نظرتان در آن قرار دارد را کپی کنید. سرعت این سایت بسیار بالاست و به محض اینکه آدرس عکس یا ویدیو خود را در اینستاگرام بهش بدهید لینک مستقیم آن را می توانید برای دانلود تحویل بگیرید. این برنامه علاوه بر دانلود ویدیوها، امکان دانلود تصاویر و IGTV را هم در دسترس کاربران خود قرار داده است.

برای این کار ابتدا روی ویدیو کلیک راست کنید و روی Inspect کلیک کنید. روش کار این برنامه نیز بسیار ساده و سر راست است؛ تنها کافیست لینک یا URL ویدئو یا عکسی که میخواهید از اینستاگرام دانلود کنید را کپی کنید و به برنامه بدهید. برای کپی کردن URL پستها تنها کافیست پست موردنظرتان را در اینستاگرام جستجو کنید. برای این کار کافی است آدرس URL صفحه عکس یا ویدیو خود را کپی کنید و در کادر وسط صفحه سایت پیست کنید و سپس روی دکمه سبز رنگ دانلود کلیک کنید. برای این کار کافی است در ابتدا آدرس عکس مورد نظر خود را از اینستاگرام کپی کنید.

این اپلیکیشن بر خلاف قابلیت های اپلیکیشن ها و ابزارهای مشابه توانایی ریپوست کردن فیلم ها و عکس ها را از پیج های دیگر دارد. ذخیر عکس پروفایل دیگران در اینستاگرام روش های مختلفی دارد که در این قسمت ساده ترین روش را به شما آموزش می دهم. همچنین می توانید به دانلود استوری از اینستاگرام هم بپردازید. اگر شما هم روش جدیدی برای دانلود از اینستاگرام می دانید در قسمت کامنت ها به ما و دیگر دوستان معرفی کنید. شاید دوست داشته باشید عکس پروفایل اینستاگرام دوستان تان را دانلود کنید. ما برای آنهایی که دوست دارند استوری را نیز دانلود کنند برنامه مخصوصی داریم! این نرم افزار هر نوع عکس و ویدیویی را از اینستاگرام به راحتی دانلود می کند ولی برای کامپیوتر و مک است نه گوشی. یکی از بهترین روش های دانلود از اینستاگرام استفاده از ربات های تلگرامی است که بعنوان بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام بدون لاگین بعضا شناخته می شوند؛ ولی با استفاده این ربات ها فقط می توانید از پیج های عمومی بارگیری پست انجام دهید. با این تفاوت که هم عکس ها و هم فیلم های مورد نظرتان را می توانید با این سایت دانلود کنید.

بریم ببینیم پست ها رو چجوری میشه از طریق سایت instasave دانلود کرد. این سرویس حتی قابلیت دانلود پست های چند اسلایدی را در خود دارد. سایتی وجود دارد که می توانید به کمک آن و بدون نیاز به نرم افزار، فیلم از اینستاگرام ذخیره کنید. اگر در مورد قابلیت reels اینستاگرام چیزی نمیدانید، خواندن مقاله ریلز چیست می تواند مفید باشد. • برای شروع کار، ابتدا لینک ویدیو مورد نظر را کپی کنید و در نوار جستجوی وب سایت Igram قرار دهید. • روی “copy link” کلیک کنید و آن را در نوار برنامه سیو کنید. 4.اکنون می توانید با کلیک بر روی گزینه download فایل را دریافت کنید. برنامه Easy Downloader با رابط کاربری ساده و نحوه استفاده مستقیم و بدون جابجایی برنامهها، گوی سبقت را از دیگر برنامهها در این زمینه ربوده و طبق آمار مارکت اندرویدی گوگل، بیش از یک میلیون کاربر این برنامه را روی گوشی خود نصب نموندهاند. در این قسمت قصد دارم نحوه دانلود یا ذخیر لایو دیگران را به شما آموزش بدهم. نگران اینستالاگین نباشید چراکه در این مقاله از سایت دایان افیلیت که در زمینه افیلیت مارکتینگ پیشرو است، سعی شده است نحوه دانلود از اینستاگرام بدون لاگین توضیح داده شود تا بتوانید به راحتی دانلودر اینستا بدون لاگین داشته باشید.

این برنامه امروزه محبوب ترین اینستا دانلودر بدون لاگین برای سیستم اندروید محسوب می شود و به شما کمک می کند تا تصاویر و ویدیوها را به صورت آنلاین استخراج کنید و در حساب شخصی خود داشته باشید. اگر سیستم عامل گوشی شما اندروید است برای دانلود استوری های مورد نظرتان می توانید از اپلیکیشن Story Saver استفاده کنید. کم کردن صدا در گوشی های اندروید استفاده کنید. • بعد از کپی کردن لینک اینستاگرامی مدنظر طبق دستورالعمل ربات پیش بروید. • کد URL ویدیو اینستاگرامی مدنظر خود را کپی کنید و در قسمت متن ابزار DownloadVideosFrom قرار دهید. برای کار با این برنامه یا مستقیما از درون برنامه پیج مورد نظرتان را جستجو کنید یا از اپلیکیشن اینستاگرام لینک یا URL پستی که میخواهید دانلود کنید را کپی کرده و در برنامه وارد کنید. البته میتوانید از این اپلیکیشن مستقیما وارد اینستاگرامتان شوید تا بتوانید ویدئوها و عکسهای صفحههای خصوصی که دنبال میکنید را نیز دانلود کنید. با وجود آن که کاربران میتوانند از پست و استوریهایی مورد علاقه خود به روشهای مختلف اسکرینشات بگیرند اما ذخیره کردن ویدئوها از این برنامه کمی سختتر خواهد بود تا ذخیره تصاویر؛ در این مطلب ۵ راه و برنامه برای ذخیره ویدئو در اینستاگرام به شما معرفی میشود.

با کلیک روی دکمه download می توانید به صورت مستقیم آن را از سایت مورد نظر دانلود کنید. ما وب سایت Igram را به شما توصیه می کنیم؛ می توانید با استفاده از این اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام را با گوگل کروم انجام دهید. در قسمت بالا سمت چپ صفحه گزینه دانلود را مشاهده خواهید کرد که با استفاده از آن می توانید استوری ها و لایو شخص مورد نظر را ذخیره کنید. یکی از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام Video Downloader – for Instagram Repost App است که برای مجموعه Inshot Inc است و در گوگل پلی قابل دانلود است. همین حالا این اپلیکیشن را نصب کنید و امتحانش کنید. مانند عکس زیر روی سه نقطه در پست مورد نظرتان کلیک کنید و با لمس گزینه Copy Link لینک آن را کپی کنید. برای ذخیره ویدئوی مورد نظرتان در اینستاگرام کافی است سه نقطه بالای آن پست را بزنید و سپس گزینه Copy Share URL، را از منویی که برای شما باز خواهد شد را انتخاب کنید. اگر در برنامه اینستاگرام هستید ، روی گزینه های بیشتر ضربه بزنید و پیوند Copy Share URL را انتخاب کنید. سپس کد URL کپی شده را در فیلد مورد نظر قرار دهید و بر روی دانلود کلیک کنید.