دارندگان PS4 مشکل چربی دارند

برای پر کردن زمان تا انتشار، بازی‌های زیر را توصیه می‌کنیم:

خدای جنگ راگناروک: اندازه امروزه دیگر غیرعادی نیست

در حالی که 90 گیگابایت بسیار زیاد است، اندازه آن این روزها غیر معمول نیست – برخی از بازی ها حتی به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارند.

بازی‌ها بزرگ‌تر و بهتر می‌شوند، که بر قدرت پردازش و حافظه مورد نیاز تأثیر می‌گذارد. کنسول ها فضای کافی را برای چند برنامه و یک یا آن بازی ارائه می دهند. اگر فضای کافی ندارید، می توانید برای مثال از PS4 استفاده کنید کمک به هارد اکسترنال (اکنون در آمازون مشاهده کنید). با پلی استیشن 5، می توانید فضای بیشتری را با فضای ذخیره سازی USB گسترش یافته ایجاد کنید.



منبع

حداقل این چیزی است که حساب توییتر PlayStationSize ادعا می کند. اینجا در گذشته بوده است چندین بار درست پیش بینی کردکدام بازی ها کدام فضای هارد دیسک را اشغال می کنند.

Call of Duty Modern Warfare به طور کلی می تواند تا 200 گیگابایت فضای PS4 را اشغال کنید. GTA 5 به 75 گیگابایت نیاز دارد و Red Dead Redemption 2 به آن ملحق می شود 105 گیگابایت کتاب. بازی های حدود 50 تا 100 گیگابایتی نیز در پلی استیشن 5 غیر معمول نیستند.

احتمالا مدتی طول می کشد تا اندازه واقعی بازی مشخص شود. God of War Ragnarok در 9 نوامبر 2022 اکران خواهد شد برای PS4 و PS5.

خدای جنگ راگناروک باید این کار را در پلی استیشن 4 انجام دهد احتمالا 90.6 گیگابایت باشد، یعنی دو برابر God of War (2018). اینجا فقط 45 گیگابایت نیاز بود. آیا این می تواند نشانه ای از گستره بازی باشد؟ میانگین زمان بازی God of War حدود 20 ساعت است. در شرایط کاملاً ریاضی، قسمت بعدی دو برابر طولانی تر خواهد بود. تا اینجا این فقط حدس و گمان است، اما غیرممکن نیست.

پس از اینکه God of War (2018) با موفقیت بزرگی روبرو شد، اکنون طرفداران مشتاقانه منتظر ادامه آن هستند. با این حال، به نظر می رسد که فضای ذخیره سازی زیادی را در پلی استیشن 4 اشغال می کند. ما به شما می گوییم که احتمالاً چقدر باید حفاری کنید.

پلی استیشن 4

خدای جنگ راگناروک: بسیار بزرگتر از سلف خود

کارگردان بازی God of War در آن زمان، دیوید جافه، در گذشته پیشنهاد کرده بود که God of War: Ragnarok یک 40 ساعت خوب است، اما هنوز هیچ چیز مشخص نشده است. “آیا این امن است؟ نه همه چیز قطع می شود، چیزها اضافه می شوند. اما آنچه می توانم در حال حاضر بگویم – 40 ساعت گیم پلی هدف سازندگان استجافه (منبع: یوتیوب) گفت که آنها می خواهند با God of War به آن برسند.